Man får ju bara headset på köpet om man skaffar warhawk och det spelet suger mer kuk än Linda thoren så hmm fuck that :P dags att skaffa ps3 och gamesavea som en hora :D
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Hur orkar ni flickor? Jag har iaf en riktig fgråga: man måste ju kunna stänga av gps-kärringens røst? Jag hatar henne så obeskrivligt mycket eftersom hon hela tiden sabbar min quality time med WKTT. I options kan man ju stänga av hela gps-systemet men jag vill ju fortfarande ha hjälp med färdriktningen eftersom ännu en taxi precis flytt från mig (är stans taxiførare trøtta på att bli avrättade när vi är framme vid min valda destination?).
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Finns väl möjlighet att stänga av den rösten i options/sound, ja.. Sen för er som klagar på PS3 och headset så kan man ju faktiskt använda sin bluetooth handsfree till ps3'n som headset, smidigt + att man slipper se ut som en wannabe pilot.
så kan man ju faktiskt använda sin bluetooth handsfree till ps3'n som headset, smidigt + att man slipper se ut som en wannabe pilot. Sen kan man köra glasögon också och se ut som FBI!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2008-07-03 21:36
I options kan man ju stänga av hela gps-systemet men jag vill ju fortfarande ha hjälp med färdriktningen eftersom ännu en taxi precis flytt från mig (är stans taxiførare trøtta på att bli avrättade när vi är framme vid min valda destination?). HAHA :D Tråkiga jävlar de där som inte vill ställa upp och få skallen bortskjuten. Man tycker ju att det borde ingå i arbetsbeskrivningen och då ska de vara beredda på det.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
fan asså, jag har gjort alla uppdrag nu, men bara klarar 66% av spelet ? hur fan får man 100 % då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alla hopp, sidouppdrag, skjuta fåglar, osv osv
du är kär i mig.
Varfør är spelet så enkelt føresten? Att stoppa en bil är ju svårare än sista uppdraget. Jag har bara haft problem med tunnel of death och det var fram tills jag insåg att man bara skulle åka førbi lastbilen man själv satt ut och sedan vänta.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
För att spelet är enkelt? Frågan är varför ps3 ägare som Mr gay fuskade på spelet som nu är så simpelt :D
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
men HAHA sluta lipa. och jag använde fusken EFTER att ha klarat storyn, det på en separat save dessutom vilket är samma sak som jag har gjort med alla gta spel någonsin :D
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
inge kul längre när storyn e klar.. fan va jag längtar till nästa :´/
marvingaye P23: Är ju bara för att alla gta spel kommit till Playstation.... :D
Kom på har en fråga Hur lång tid tar det att ta alla fåglar? tänkte göra en run någon dag och plocka alla, men med tanke på risken att fåglar kan försvinna vill jag ta alla på samma gång :P
Efter 4-5 timmar hade jag tagit 140 stycken. Så 6 timmar högst. Sjukt drygt är det också :)
Jo det är ju jävligt tråkigt :P och risken för att skiten buggar är ju en höjdare :P
Så länge du inte har skjutit nån tidigare eller sparar under din jakt så är det nog ingen fara :)
har ju skjutit några innan :P typ 5-6 stycken inklusive duvjäveln som buggade för dig :P
Själv hade jag skjutit ca 15 st innan jag gav mig ut på duvjakten. Tog mig strax över 6 timmar att hitta resten och ingen saknades när jag var klar. Skönt att bli av med skiten. Ca 12% kvar nu. Har ett par av Brucies race kvar, highscoren på arkadliret och så måste jag ut och roa mina polare.
Säger Brucie till när man har gjort alla race? För jag ringer till honom 40 ggr om dan men han säger hela tiden att d inte är nåt på gång...
Risfaktor: Isåfall är du i ett distrikt där du redan kört det racet. Åk runt lite i stan och ring honom från olika ställen så får du köra dom race du har kvar att köra. När alla race är klara kan du köra vilket som helst av dom flera ggr.
får man mer i % när man går ut me o me polarna?
Du ska göra alla aktiviteter med polarna för att få % :) Ett tips för Brucies race är att ringa och sen dra mot startlinjen, när du står typ några meter bort ring och avbryt men lägg på snabbt som satan så sticker motståndarbilarna iväg :P Gör det hela ännu lättare ;)
Man måste göra alla aktiviteter med Brucie, Little Jacob och Packie samt låsa upp deras "egenskaper". Du måste också klara high-scoren på Quebed, vinna en hel match bowling, vinna dart och vinna en omgång biljard. Bland annat.
Fracking frack! 99% klart. Vafan finns det att göra som ger 1%? Någon som har nån idé?
Har sett den checklisten och gjort allt enligt den. Skulle vilja ha en checklist där det står hur många procent allting är. Får kolla igenom random characters. Hoppas att det är nån av dom jag missat.
hur låser man upp deras "egenskaper" då? kommer de automatiskt när man har gjort alla aktiviteter eller? händer de nåt när man klarat 100 % då? funderar fan på att köra om helt.
Egenskaperna får du när deras tycke om dig är över 80 prolle eller nått sånt. När du fått 100% så låser du ammo limiten.
låser du upp*
Hade missat Pathos andra uppdrag och helt och hållet missat Eddie Low. Det var en riktigt creepy snubbe. 100% nu. Dags att byta spel.
kommer aldrig palla 100 %
Producent
2008-07-15 15:20
Är på 80 %, kanske lite segt men :P, btw kan man dejta någon mer än Kiki och Carmen på nätet ?
Lil_H..
ja det går att dejta fler, finns även fler sidor att dejta på. Satt å klickade lite och kom in på någon blogg sida. Genom den sidan dejta jag en brud som jag tror heter Alex
Producent
2008-07-15 15:45
men ingen svarar ju på mina :( :P Vart hitta du dom andra? o.O
Lil_H..
Alla stevies bilar leverade, tog en jävla tid fy fan. Fick ju åka och spara för att tiden skulle hoppa fram hela tiden. 89% inte mycket kvar 205 gamerscore väntar!
Bara nöta MP som en horunge kvar sen då eller? :)
hahaha fuck that. Den dagen man kan Boosta Auf viederschen petrovic så ska jag försöka få full pott. kan fan inte ens få Fly the coop pga horungarna som spelar online, alltid asbra med folk som inte bryr sig och enbart förstör :P
fick äntligen chans att spela spelet hemma hos en kompis. Till saken kom till ett uppdrag där man jaga en lirare över hustak. När man väl hann i kap han fick man välja om skulle sparka ner han eller rädda han. Humanist som jag är, rädda jag han. Har detta någon betydelse? Eller var min mänskliga gärning helt i onödan?
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
ja om man räddar han träffar man han senare i spelet. det kommer en del val man måste göra som påverkar spelet