GTA IV del 4 (spoilers)
ny tråd, den gamla är låst så ni ska se vad ni svarar på enjoy
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
En fråga angående GTV IV. Ibland så hakar spelet upp sig, vad beror det på? Dålig TV? Min är nästan 15 år gammal men stöder 60hz.
Hur kan tvn göra så att spelet fryser? är ju inte direkt tvn som spelar upp skivan, så dålig tv är det inte. Snarare kass buggfix i utav rockstar
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Sant, men finns det ingen lösning på har man kan fixa detta problem?
Har aldrig några såna här problem. Kanske är din konsoll som strular? är det ps3 eller rrod360 du kör på?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Gå och byt in skivan, var många som hade knas med det (FRÄMST TILL PS3 JÄVLA MARVIN FANBOY!!!!) Tror inte mitt gta fryst någon gång jag spelat det, förutom när man återgår från multiplayer till single player
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Brucie ringde till mig för ganska länge sedan och sa nånting om en Steve eller Stevie, kommer inte ihåg vad han sa.. Iaf. så har jag ett garage på kartan vid safehouset i bohan nu. Vad kan man göra där? Det är aldrig öppet..
risfaktor EXAKT det har jag också grubblat över, glider förbi det garaget ibland och kollar om det är öppet vid olika tider men har aldrig tagit mig in där. Vore jäkla tacksam för svar! :)
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Juste en till fråga, man ska ju kunna få "carbombs" av packie, men när jag kollar igenom hans saker så står det bara: bar, club, bowling osv osv. Inget med carbomb, hur fixar man detta? Måste jag ringa upp honom stup i kvarten för att spela bowling hela tiden eller?.. Känns jävligt drygt med bowling och skit.. Det är så jävla segt...
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
doggson P22 hahah vad du ragear <3 och ja jag vet, det var lite ps3 knas i början efter spelets release. Det hakade upp sig under laddningstiderna mellan single och multiplayer. Men det löste dom snabbt med att släppa en patch :) så inga mer problem där.
Hittade en jäkla cool bil idag! Den liknar en subaru lite grann, finns liknande av denna som glider runt på gatorna som man kan se ibland. Men denna var 100gånger tuffare. "sultan rs" heter den och finns på ön längst till vänster på kartan, högst upp på så finns det en stig som delar sig i 3. En av de vägarna leder upp till ett gammalt garage och ett hus. Gå runt på baksidan av garaget och där finns den undangömd bakom lite högt gräs. Enjoy the ride! :) Det här kanske var känt sen innan av alla, men postar det iaf om någon inte kände till det.
finns rs-varianter av massa fordon, googla för kartor över vart de finns
Producent
2008-06-17 18:45
Idag knivhögg jag en brud, så hon börja halta. Jag följde efter henne ett tag till hon gick ut på en bro, då slåg jag henne en gång, hon blev rädd och hoppa över kanten :)
marvingaye P23: Du är ju stygg och sprider fanboyens ord runt omkring dig, någon måste stoppa dig!
risfaktor och magnetism P20 : Stevie kommer att mms:a bilder på bilar som står parkerade runt om i stan när ni nått tillräckligt långt i spelet. Dessa bilar (30 st allt som allt) ska du sno och lämna i det garaget.
Hm, men jag har ju klarat spelet och inte fått några sådana sms vad jag kan minnas iaf.. Jaja, då var det musteriet löst iaf då. Slipper jag tänka på det garaget mer :) Tack Sanslös
mysteriet stavas det!
När man gjort alla Deliviry uppdrag för Little Jacob så har jag för mig (länge sen ja kollade på spelet) att han skickar ett sms där det står att man får en bil eller nåt? Har jag rätt? Och i så fall var står denna bil?
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
Den ska stå utanför shopen, tror tom det är den man kör i sista delivery uppdraget inte säker för jag råkade göra mig av med bilen och har inte sett någon utanför :P
Redaktionen
2008-06-26 00:27
hur är det, kan man börja spela utan att signa in och rocka loss med fusk utan att det har samlag med mina saves?
namaste
Du kan fuska hur mycket du vill men det är ju totalt onödigt eftersom spelet är simpelt
Skivsamlare
2008-06-27 03:00
finns rs-varianter av massa fordon, googla för kartor över vart de finns Ehm, nooo?
http://www.soundcloud.com/adamkross
ehm jo?
Nån som har en aning om hur mycket dlc till 360 kommer kosta?
Dom sedvanliga 800 pointsen antar jag
Hm, Kate ringde till mig idag och ville hitta på nåt, även fast hon är död :S Vi gick ut o käkade sen har jag inte hört nåt från henne, hon finns inte i telefonboken heller..
Moderator
2008-06-29 23:02
:OO Du har varit ute med ett spöke! För mig ska hon vara vid liv, men det går inte att få någon koppling till hennes mobil. Hon står med i telefonboken men jag får ingen ton när jag ringer. Kommer man alltså aldrig få ligga med henne?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Det är en bugg :)
let sleeping rockstars lie achievement unlocked :O
Redaktionen
2008-06-30 15:40
Du kan fuska hur mycket du vill men det är ju totalt onödigt eftersom spelet är simpelt Jovisst, men jag vill kunna freeroama och skjuta skallen av iaf 3 människor innan jag har snutarna på mig och måste åka två kvarter.
namaste
Kör multiplayer? bara skapa eget game och röjja runt då kan du ju tom stänga av snuten helt
Redaktionen
2008-06-30 19:24
Det har jag tänkt att fråga det med. Tänkte köra med en polare för första gången i helgen men det stod att jag var tvungen att vara inloggad på LIVE för att det ska gå. Måste jag alltså köpa liveskit för en massa pengar för att spela multi?
namaste
Massa pengar? 69 spänn för 1 månad 199 för 3 månader 599 för 12 månader, annars har du dock 1 gratis xboxlive månadskort som man fick med när man köpte spelet. Och online funkar bara via live :)
Nu råkar det vara så att xboxlive 12 månader kostar 399 kr. Dvs inga pengar alls.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-06-30 20:40
Jag fick 12 månader gratis Live när jag köpte GTA IV. Very nice.
12 månader gratis? wtf
Jag fick en livsstids gratis onlinespelande när jag köpte ett playstation 3. det var ganska schysst av dom ändå *inväntar kommande fanboy rage*
Grattis! Du får spela med en massa fags som inte ens har headset! måste vara en jävla upplevelse, sen att psn är totalt jävla fail är väl en annan sak?
*inväntar kommande fanboy rage* confirmed.
jag och alla mina polare har headsets. varför skulle jag bry mig om nån annan har headset?
DINA POLARE ÄR DUMMA! haha fan jag orkar inte :P tillräckligt bitter över laggiga servrar :P
hahah. mm samma här
Vad söta ni är :D Hur länge har ni varit gifta?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen
2008-07-02 16:03
Jävla hyckleri att behöva betala för multiplayer. Jävla hyckleri att kalla 399 kr för "inga pengar alls".
namaste
ÅderpåleOne : Måste bara få vara allmänt hiphop och säga... Word! 399kr om året för att få spela online är pengar hur man än vrider och vänder på det. Och det kommer alltid vara 399kr mer än vad ps3-onlinespelandet kostar. Där kan vi snacka om inga pengar alls. Sådeså.
hahahahahahaha PSN! håll er till den skiten då era jävla lodisar, sen att ps3 har världens bästa spelutbud hjälper väl er på traven
sedan firmware 2.40 är psn>xbox live. dvs, sen idag :D
Men det är samtidigt sant Psn > Live eftersom det är gratis, och ingen har råd att betala för online del i spel :( :( HaZ3 > Halo Helt klart eftersom det är en halo killär! får en att längta efter failzone 2! Shit jag borde skaffat mig en Ps3 eftersom den är så jävla bäst! Enda nackdelen är ju att kontrollen är skit för fps och att jag inte vill spela FF22 eller va fan dom ligger på Härligt dock att Ps3 ägarna är glada, önskar jag kunde göra er sällskap och spela Metal gay sålid med er på gratis psn!
nej och nej. Psn > live eftersom det är gratis + nu sen 2.40 ett nytt achievements-liknande system som till och med är bättre och ballare. sen la de äntligen in ingame xmb, vilket är najs. Har varit ett litet dilemma för mig ibland när jag köper multiplatform spel om jag ska köpa de till mitt ps3 eller 360. men nu är det ingen tvekan om saken längre :) och em fan bryr sig om haze? ingen har nånsin sagt att det är bra haha Om halo3 är 360s bästa spel och man ska jämföra det med ett ps3 spel så är det ju mgs4 isf. Och mgs4>halo3 med kamellängder. Sen är ps3 en framtidskonsoll, xbox har ju haft ett års försprång men det är nu ps3an börjar komma igång på allvar och de flesta exklusiva titlarna som många köpte ps3an för(förutom mgs4) är ju inte ens släppta ännu. tekken6, god of war 3, nästa ico/sotc-spel, ff13/ffvs13, littlebigplanet etc (tänker inte ens nämna killzone2 eftersom jag hatade ettan. men många ser väl fram emot det med) Kollar jag på min stackars xbox så är det inte mycket jag har att se fram emot där, tyvärr. Förutom gears2 och alan wake lite. Men gears1 var ju bara 5 timmar långt och multiplayern hookade mig inte så värst :\ *grrr fanboyrage grr*
Så du ska jämnföra ett FPS med en tactical knark cutscene lir? GRATTIS TILL ACHIEVEMENT! Det var ju på tiden nu kanske ni struntar i att fuska! :D Jag ska köpa en ps3 sen kan vi gnugga oss mot varandra över psn eftersom jag inte kommer ha headset!
Nej, jag jämför de inte pga genre utan pga att båda är exklusiva "system-sellers" som är omtyckta av fanboys. Ingen gillar ju haze, allra minst ps3 ägare så den jämförelsen går fetbort. Trophies verkar BÄTTRE än achivements. levelsystem>gamerpoints. Hela psn blir som ett rpg Du får INTE köpa ps3. eller ok men bara om du inte sluta fanboya dig över rrod360 :/ och varför skulle du inte skaffa headset då. tråkigg