I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Ca 6 till 8 timmars speltid på både Heavenly Sword & Lair = skandal!
Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
_Bajsaren
2007-08-28 23:00
"hardcore actionspelare älskar svåra spel och det är för dem som dessa modes finns. "
Men snälla, get a life..
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Pigeon_ P37
2007-08-29 00:02
_Bajsaren:
Han har ju faktiskt en poäng. Det som verkligen brinner för actionspel vill förmodligen möta nya utmaningar hela tiden - då är det bra att fler svårighetsgrader finns. Ska man skaffa ett liv för det? Alla har olika intressen - Ska man påstå att en person som älskar att titta på film ska skaffa sig ett liv? Eller en person som älskar att spela fotboll? You name it. Ganska töntigt att påstå att någon ska "skaffa sig ett liv" baserat på personens intresse.
_Bajsaren
2007-08-29 01:06
pigeon
Det var tydligen bara jag som tyckte romantiken och passionen i citatet var roligt, inget personligt påhopp direkt, vilket var anledningen till att jag inte adresserade det heller. Glömde väl en smiley, som vanligt..
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Pigeon_ P37
2007-08-29 10:26
Ja, en smiley kan göra väldigt stor skillnad på nätet ;)
Men samtidigt som jag förstår vad du menar ser jag inte det roliga riktigt.
_Bajsaren
2007-08-29 18:57
stereotypiskt töntigt kanske? ;)
Coke P41
2007-08-30 06:25
_Bajsaren
Om du ser romantik och passion i det citatet så måste kvinnan i ditt liv vara ytterst lycklig ;)
dubbel- och trippelpunktmarkering har en helt annan innebörd än en smiley btw.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Nosferatu P46
2007-08-31 21:30
Lair fick briljerande 4.9 på IGN..
De tyckte spelet var bedrövligt. Buggit, fult och skadalöst dålig kontroll..
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Pigeon_ P37
2007-09-01 04:13
Lair har fått väldigt dåligt betyg för kotntrllen. Men om de tycker det ör byggit åär bog pga avc att de terstad den ofärdiga koden, så det var fortfarande lite kassa frakerates.
HenkO P45
2007-09-01 13:39
jag trodde aldrig på Lair..såg bara fult ut.
Caliber P41
Supporter
2007-09-01 14:27
Jag förstår verkligen inte varför utvecklarna insisterade på att man inte skulle kunna välja att styra med analogspakarna.. Det kan aldrig skada att ge folk valmöjligheter. De kanske fixar det i en patch, men det går inte att rädda de dåliga recensionerna.
Därmed säger jag inte att sixaxis-kontrollerna är dåliga, jag har inte testat dem och vissa recensenter har gillat dem. Men det som de flesta har klagat på är kontrollerna.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Pigeon_ P37
2007-09-01 15:00
Ja, motionsensingen ska ju vara jävligt bra i spelet, men resten av upplägget av kontrollen var tydligen jävligt jobbig.
_Bajsaren
2007-09-02 00:23
_bajsaren
Din åsikt är inget faktum, jag ser det jag ser. Förstod inte din andra mening..
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»