I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

WWE - Smackdown vs Raw 2007 - Xbox360

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2007-07-17 21:08

WWE - Smackdown vs Raw 2007 - Xbox360

Hallu!

Funderar på att köpa detta spel men har lite frågor som jag hoppas nån kan svara på :)

Hur är det, jämfört med de tidigare spelen?
Hur är känslan i spelet och hur är grafiken?
Är det värt att slänga ut ca.550;- på det?

Thank you!

Fuck me, I am weak

2007-07-18 01:29
det är ett skitbra spel om man gillar wrestling. jävligt bra grafik (kolla på bilder på nätet så kan du själv avgöra)
bra känsla, men jag tajmar dåligt :P
ja det är värt pengarna. du kan ju kolla om det finns begagnat så blire lite billigare =)

jag spelar inte ofta alls för jag har en down-period med wrestlingen. men det e bra =) komemr väl ett nytt snart oxå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-18 10:07
jag köpte det förra veckan (ps2), och anser - i alla fall nu när jag har lärt mig den nya, "förbättrade" kontrollen - att -07 verkar klå -06. det krävs dock lite mer testande innan jag kan konstatera att -07 kickar -06-butt. men det är bra: nya animationer, ett nytt grappling-system, m.m. grafiken är på ps2:an i stort sett identisk med -06, men känslan tycker jag finns där (men, som nämnt, det tar ett antal matcher att komma in i spelmekaniken).

tyvärr är ai:n fortfarande bristfällig, likaså är det inte lika svårt som -06. "hard" är rätt lätt. jag får hoppas att "legend" är en aning tuffare.

men bristerna till trots, om du gillar räzzlin så bör du definitivt slå till.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-18 16:27
Aha, okej. Tack båda! :)

Har ett lite äldre wrestling spel till Xbox och i det så känns det lite som det går i slowmotion, inte riktigt men nästan, hur är farten och så på det nya? Realistisk eller jäkligt segt?
Fuck me, I am weak

2007-07-19 10:06
segt är det inte. tempofyllt.

2007-07-19 15:15
Okej, blir nog att köpa det :)
Fuck me, I am weak