I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
MGS4 [PS3]
Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Pigeon_ P37
2007-08-02 14:28
Assa, du ar helt seriost den forsta jag hort som sager att MGS3:s bossar e daliga! haha :D... but its all good in the hood. Haller annars med enligt volgin och Ocelot. Dock ar ju inte Ocelot varken battre eller samre an de tidigare (hade varit kul med nagot lite nytt).
2ans bossar tycker jag ar de samsta. Ingen ar sarskilt innovativ. Vamp e ju kul iofs, och Solidus ar grym som fan!
Svensson
2007-08-02 17:43
vaddå? fatman e nice, olga... harriern e väl inte skitkul men den funkar tkr jag... The Pain är sämst iaf>.<
du är kär i mig.
Borttagen
2007-08-02 17:48
Mmm, The Pain hette han, sög som fan....
Fatman var ok...Men det var bara för handligens skull, jag menar, ett jävla fetto på rollerblades, hallå?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Pigeon_ P37
2007-08-03 04:45
ja, asså kan inte klaga på något spels bossar för det har alltid varit toppklass
Crap__
2007-08-18 21:06
Jahmal:
Jo det är Naomi i helikoptern bakom Liquid Ocelot.
Måste även kommentera er som pratar om alla bossar. Den "svåraste" och mest innovativa bossfighten tycker jag är mot The End. Denna fight testar verkligen ditt tålamod och du måste verkligen anstränga dig för att vinna den.
Tyvärr så är 3ans bossar dom med minst personlighet, dom är inte lika integrerade i handlingen och du får inte veta så mycket om dom som du får i alla andra spel,du vet typ att dom finns sen kommer dom och presenterar sig och så dödar du dom. Det är tråkigt.
Pigeon_ P37
2007-08-18 21:26
Måste även kommentera er som pratar om alla bossar. Den "svåraste" och mest innovativa bossfighten tycker jag är mot The End. Denna fight testar verkligen ditt tålamod och du måste verkligen anstränga dig för att vinna den.
Tyvärr så är 3ans bossar dom med minst personlighet, dom är inte lika integrerade i handlingen och du får inte veta så mycket om dom som du får i alla andra spel,du vet typ att dom finns sen kommer dom och presenterar sig och så dödar du dom. Det är tråkigt.
Håller med om det mesta du säger. Dock är ju inte The End så ansträngande om du till exempel jagar honom med pistol och helt enkelt följer hans fotspår. Men om man kör en äkta sniperduell - då tar den ett tag definitivt (riktigt rolig också!)
Men ja, 3ans bossar saknar personlighet, förutom The Sorrow som är ganska betydelsefull för handligen.
Crap__
2007-08-18 21:47
Håller med om det mesta du säger. Dock är ju inte The End så ansträngande om du till exempel jagar honom med pistol och helt enkelt följer hans fotspår. Men om man kör en äkta sniperduell - då tar den ett tag definitivt (riktigt rolig också!)
Ja, jag menade om man kör sniperduell mot honom, vilket jag uppmanar folk till att göra, det är RIKTIGT roligt!
Men ja, 3ans bossar saknar personlighet, förutom The Sorrow som är ganska betydelsefull för handligen.
Du glömde The Boss och Ocelot som är betydelsefulla för hela Solidserien ;)
Pigeon_ P37
2007-08-18 22:26
Du glömde The Boss och Ocelot som är betydelsefulla för hela Solidserien ;)
Jo, klart, men syftade mest på The Cobras nu (Ja, The Boss är en Cobra, men hon är ju ganska självklar, haha)
Borttagen
2007-08-19 03:34
The sorrow var jävligt skön faktiskt, bra handlig osv.
The end körde jag aldrig "sniper fight" med, jagade honnom med värmekamera och shootgun bara .\
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Pigeon_ P37
2007-08-19 08:08
testie: Kör han igen då! ;D Det är så sjukt kul, man kan verkligen leva sig in i fighten :)
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»