I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-08-02 14:28
Assa, du ar helt seriost den forsta jag hort som sager att MGS3:s bossar e daliga! haha :D... but its all good in the hood. Haller annars med enligt volgin och Ocelot. Dock ar ju inte Ocelot varken battre eller samre an de tidigare (hade varit kul med nagot lite nytt).

2ans bossar tycker jag ar de samsta. Ingen ar sarskilt innovativ. Vamp e ju kul iofs, och Solidus ar grym som fan!

2007-08-02 17:43
vaddå? fatman e nice, olga... harriern e väl inte skitkul men den funkar tkr jag... The Pain är sämst iaf>.<
du är kär i mig.

2007-08-02 17:48
Mmm, The Pain hette han, sög som fan....

Fatman var ok...Men det var bara för handligens skull, jag menar, ett jävla fetto på rollerblades, hallå?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-03 04:45
ja, asså kan inte klaga på något spels bossar för det har alltid varit toppklass

2007-08-18 21:06
Jahmal: Jo det är Naomi i helikoptern bakom Liquid Ocelot.

Måste även kommentera er som pratar om alla bossar. Den "svåraste" och mest innovativa bossfighten tycker jag är mot The End. Denna fight testar verkligen ditt tålamod och du måste verkligen anstränga dig för att vinna den.
Tyvärr så är 3ans bossar dom med minst personlighet, dom är inte lika integrerade i handlingen och du får inte veta så mycket om dom som du får i alla andra spel,du vet typ att dom finns sen kommer dom och presenterar sig och så dödar du dom. Det är tråkigt.

2007-08-18 21:26
Måste även kommentera er som pratar om alla bossar. Den "svåraste" och mest innovativa bossfighten tycker jag är mot The End. Denna fight testar verkligen ditt tålamod och du måste verkligen anstränga dig för att vinna den.
Tyvärr så är 3ans bossar dom med minst personlighet, dom är inte lika integrerade i handlingen och du får inte veta så mycket om dom som du får i alla andra spel,du vet typ att dom finns sen kommer dom och presenterar sig och så dödar du dom. Det är tråkigt.

Håller med om det mesta du säger. Dock är ju inte The End så ansträngande om du till exempel jagar honom med pistol och helt enkelt följer hans fotspår. Men om man kör en äkta sniperduell - då tar den ett tag definitivt (riktigt rolig också!)

Men ja, 3ans bossar saknar personlighet, förutom The Sorrow som är ganska betydelsefull för handligen.

2007-08-18 21:47
Håller med om det mesta du säger. Dock är ju inte The End så ansträngande om du till exempel jagar honom med pistol och helt enkelt följer hans fotspår. Men om man kör en äkta sniperduell - då tar den ett tag definitivt (riktigt rolig också!)

Ja, jag menade om man kör sniperduell mot honom, vilket jag uppmanar folk till att göra, det är RIKTIGT roligt!

Men ja, 3ans bossar saknar personlighet, förutom The Sorrow som är ganska betydelsefull för handligen.

Du glömde The Boss och Ocelot som är betydelsefulla för hela Solidserien ;)

2007-08-18 22:26
Du glömde The Boss och Ocelot som är betydelsefulla för hela Solidserien ;)

Jo, klart, men syftade mest på The Cobras nu (Ja, The Boss är en Cobra, men hon är ju ganska självklar, haha)

2007-08-19 03:34
The sorrow var jävligt skön faktiskt, bra handlig osv.

The end körde jag aldrig "sniper fight" med, jagade honnom med värmekamera och shootgun bara .\
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-19 08:08
testie: Kör han igen då! ;D Det är så sjukt kul, man kan verkligen leva sig in i fighten :)