Fallout 3! [PC / PS3 / X360]
Snart är den här alla fallout fans! Fallout 3 är på väg och första teaser videon kommer om 28 dagar! Jag har personligen väntat och sett fram emot detta spel // Jeffi
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Holy shit, hade jag ingen aning, fallout 2 är ju ett av mina absoluta favoritspel. Underbart
Är så jäääääääääääääävla skeptisk alltså. Känns som att hela projektet legat för länge för att det ska kunna bli lika bra som dom tidigare.......Men ska definitivt hålla ögonen öppna och ser mig gärna överbevisad angående min teori.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Bara dom inte ändrar perspektivet och gör det till realtid.
Shooo bree
Fallout 2 är mitt favoritspel, så jag längtar efter det här. Jag kommer förbanna Bethesda i all evighet om inte spelet lever upp till mina enorma förhoppningar. Hoppas också att de behåller perspektivet och fightsystemet. Skulle tro att de låter en välja mellan turn-based och realtid för att tilltala både nya spelare och oss gamla bakåtsträvare. Bilden på Capitol Hill var iaf jävligt fräsch, men hoppas inte de kör för mycket på snygg grafik. Vill inte behöva köpa ny dator för att kunna lira det (Oblivion?). Grafiken i Fallout 2 var ganska förlegad redan när det släpptes, men jag kunde bry mig mindre när allt annat var så bra..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
ojjjjaaaaa...världens bästa spel får en till uppföljare!!:.IM THE CHOSEN ONE!!!
hejja
Har hört lite viskningar om att det ska bli en "Oblivion with guns" jag hoppas verkligen dom sumpar den iden direct och ger oss god trogna fallout fans vårat gammla fallout stuk på 3an också.
hoppas de kör ett nytt soft jazzintro. annars tänker jag itne spela. för min del får det gjärna var relatid utan hexagoner. men jag vill ha ett gammalt hedigt rollspelsperspektiv.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
Hoppas dom säger war...war never changes i introt, annars tänker inte JAG spela!
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Hoppas det blir en ny "Duck and cover" informationsfilm annars tänker inte JAG spela.
Shooo bree
Det finns så mycket som talar för att det blir dåligt, men samtidigt är det Fallout, så det ska fan bli bra.
Jag skiter i vilket perspektiv eller vilket fightingsystem de använder, bara de har kvar den grymma känslan och att man kan göra vafan man vill (och att de gör allt annat bra, så det funkar, vill inte ha ett upponervänt perspektiv från en mygga)
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Ahhh av slumpen har man precis börjat lira 2an så ser man detta. HÅller det inte förväntningarna så bokar jag genast en flygbiljett och går lös med y2k-pulse rifle på Bethesda.
Jag började också spela om Fallout 2 när jag såg nyheten att det faktiskt äntligen verkar vara på gång. Om ni missat det så fanns ett demo på Van Buren 3 (före detta Fallout 3 som utvecklades av några jeppar) uppe på www.spelfeber.se (nu får ni nog scrolla bakåt en vecka eller så). Jag hoppas att Falloutboy har en stor roll i introduktionsfilmen, annars tänker inte JAG spela.
Var det en spelbar demo salasius?
Jag tror jag kom..
Love Music And Dance
Liam Neeson ska ju vara röst skådespelare. Verkar ska spela Huvudkaraktärens far som kommer dyka upp flertalet gånger i spelet. Har grooova tvivel. För det första måste dom ha et riktigt dialogsystem. Det i oblivion är verkligen skit. SPECIAL systemet måste vara med och någon form av actionpoints...
Brunsås Yessur! Jag har inte provat själv (eftersom jag kör Mac) men tydligen så är det bara ca 15 minuters gameplay och ett jäkla hattande med att köra det.
Den här sidan kan vara skojig att läsa lite på:
http://www.svatopluk.com/fallout/van_buren/ Innehåller lite info om Van Buren. Jag varnar er däremot för att läsa det, för jag blev nästan gråtfärdig när jag insåg att jag aldrig skulle få spela det. Vi får hoppas att Fallout 3 är allt som Van Buren skulle ha varit och lite till.
Detta har man ju väntat på i år. Hade faktiskt redan tappat hoppet. Ska dock bli jäkla kul att se vad dom har kokat ihop! Blir det endast till PC?
Jag hoppas att det blir endast till pc. Fallout är menat att spelas på pc och INGET annat. Men antagligen så kommer den släppas till xbox 360 eller ps3 också det enda dom tänker på är pengar.
Jeffi, sålänge det släpps till PC spelar det väl ingen större roll egentligen, är man dum nog att spela fallout på konsol så borde man skämmas.
toppa fallout 2? tror folk seriöst att det är möjligt för ett företag som bethesda att göra det? inget ont om oblivion men det är fan inget fallout.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Hoppas dator med.. Konsol + Fallout = Nej
Love Music And Dance
Vill ha en konvertering av Fallout 1,2 & Tactics till Nintendo DS. Satt och spelade med pekpinnen igår och upptäkte att Fallout skulle vara sjukt skönt att köra med rutsystemet och allt.
Shooo bree
så sjuuuuuuuuuukt grymt att det är på gång, åh vad man har väntat...får hoppas att det håller upp någorlunda till förväntningarna iallafall.
Ni kan ju alltid ladda hem tech-demot medan ni väntar. finns pirate bay. ganska buggit och säkert inte alls som det kommer vara men ändå.
Varning! (the post you just read might not be serious at all. The creator take no responsibility for what so ever. (if you ban me i will sue you))
farbrorbla P25 ,
håller med dig, skulle vara schyst med ett Fallout spel (i den gamla F1 & F2 stilen) till NDS.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Mc_Knöha P18 Jag har inte testat demot då det är bara 15 minuter och jag vet att när dom minuterna tar slut kommer jag sitta med ännu större längtan än nu.
Har ni sett nya koncept-bilden? Båt i hamn (ligger på hemsidan). För självklart tankarna till San Francisco, men det skulle väl vara östusten denna gång? Man kanske inte ska hoppas på för mycket iofs, en av laddningsbilderna till Fallout 2 visar ju en man som skjuter mot ett flygplan i luften, och det fick vi ju inte direkt se. Jaja, nu är det inte långt till teasern!
abbeli-babbeli-subbeli-dubbeli-duu
Varför Bethesda??! De kan inte göra rollspel! Black Isle och Bioware är de enda som är värdiga att utveckla Fallout 3.
Mycket fokus på Washington om det stämmer! 2/3 konceptbilder är därifrån. Nu får teasern komma snart!
Ja, jag är lite orolig över att Bethesda har spelet i sina händer. Visst, Oblivion är det mest populära "rpg-spelet" på många år, men hur rpg var det egentligen? Fienderna "scaled" i samma takt som man levlade, så det var bara ett FPS med magi.. Synd att Black Isle är borta, FO3 hade varit säkert i deras händer.
haha..såg nu att jag förbeställt spelet på webbhallen för 2 år sen:D...hahah..hoppas den är kvar:P
hejja
Mc_Knöha P18 vet inte om du har missförstått, men tech demot du talar om är demot på Van Buren, black isles (tror jag?) version av fallout 3 som lades ner helt, bethesda har ju börjat om från början.
Nya konceptbilden är dunder :D
Bakåtsträvare är dumma i huvudet och kan lika gärna leka med editorn till Fallout 2 istället för att önska ett "nygammalt" spel så de som faktiskt uppskattar utveckling får lida för deras gnäll. Fan om Bethesda gör det i 2D säger jag.
njut
ExplictVad är det för fel på 2d? Det hemskaste som kan hända är att bethesda gör ett oblivion med pistoler.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Jag tror icket det kommer att bli ett oblivion med pistoler. Tror att perspektivet kommer att vara som i NWN snarare. 2D ser jag som mycket osannolikt.
Explicit Ja, fan vad vad man är dum i huvudet om man vill att uppföljaren till sitt favoritspel har samma gameplay som föregångaren. Bethesda visade med Oblivion att man kan göra en värld i 3D som är mycket mer platt än t.ex. Fallout 2's 2D-värld. Men Oblivion sålde ju bra, så de lär fortsätta på samma stil.. Men gör FO3 till ett FPS med rpg-inslag. Det lär tillfredsställa Oblivion-fanboisen iaf, som inte är speciellt svårimponerade..
jag fick starka falloutvibbar från s.t.a.l.k.e.r, tror det skulle kunna funka i första person.. det måste bara va gritty som faan
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
Bethesdalärde juh sig av sina misstag med oblivion med findena och lvl, därför dom släppte exp packet där fienderna inte är levelbasrade..
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
För min del vore det soft om det kom till 360. I sådana fall får man hoppas att dom släpper en mus till 360 i samma veva.
Shit.. När jag kollar på det.. Fatta om det skulle kunna blir ett MMORP.. Rollspela en person i Americas wasteland.. Vara en rebell.. Jobba för lagen.. Jobba som scientist.. Shit.. Vore så jävla nice!
Love Music And Dance
IceBerg Nej.. Om det blir mmorpg så hoppas jag att bethesda begår masssjälvmord. Bara tanken av att det faktiskt är en möjlighet får det att koka inom mig. wow hypen får INTE FÖRSTÖRA fallout 3..
Jeffi P2 Nej nej, du missförstår mig..
Inte MMORPG.
Utan MMORP.
Då det inte handlar om att lvla, utan att rollspela på bästa sätt för att ta sig framåt..
Att allt skulle basera sig på hur
du skulle klara av Fallout situation..
Inte avnäda Lvl, utan mera perks stilen..
Så det blir som experience i RL..
Love Music And Dance
det ska väl fortfarande vara ett spel? :O
the_real_apa P18 det ska väl fortfarande vara ett spel? :O Om det var riktat till mitt inlägg..
Så säger jag att jag håller med!
Men vad säger att det skulle bli mindre spel för att du skulle spela på det sättet?
Love Music And Dance
falloutr 3 kommer inte bli ett MMOG eller liknande, bethesda har sålt dem rättigheterna tillbaka till interplay som skall lägga fram en idé inom 4 år eller vad det var.
1 dag kvar!.. imårgon gäller det..