det handlade mycket om gänget i SA, undrar om de fortsätter på det spåret eller om det blir lite mer ensamvarg.. jag är mycket för småhustling, i senaste spelen har man blivit sån jävla magnat, gillar när man e lite mindre o osynlig :P jag tror starkt på att det kommer vara mer uppgraderingsmöjligheter med gubben, bättre på o skjuta, snabbare, hoppa högre o liknande grejer.. de började ju lite lätt med sånt i SA, tror de tar det längre nu. jag hoppas på höga jävla hus, bakgator, tunnelbanor... GTA ska vara städer, inte vischa
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
ja tunnelbanor och bussar skulle va soft.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
vore kul om det fanns olika slut på uppdragen...
// be the change you wanna see in the world
Esshå> Helt klart! Som typ Oblivion, så kan man välja sida eller något. Hur som helst så blir det ett fett spel.
mm och handlingen ändras efter hur man agerar!
esshå hur många gånger har inte du hört de innan? de å nästa generations AI är juh typ standard att säja innan släpp nu förtiden känns de som.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
okej har inte tänkt på de.... jag hoppas att dom berättar feta grejjer om spelet och håller massa grejjer hemligt så man inte vet allt man kan göra!
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nedräkningen från hemsidan har visats i TV i staterna. Finns att se på
YouTube . Sen har det setts lite
posters ute på gatorna.
hur snart kommer den? oktober? i dont get it..
i get more pussy then panty!
Hoppas dom sneglat på saints row, Jag vet att det är en ripoff men saints har förfinat fruktasnvärt mycket i gta spelen som man störde sig på nåt fruktansvärt + att det inte e fel o röka en bong o ta en gin and juice o gå ut o möla med ett hagel:D
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Vad är chansen att man kan välja karaktär tror ni?
PS. Your cunt is in the sink
Hehe dom behöver nog inte snegla på Saints Row! Jag hoppas att det finns mer typer av jobb och sånt man kan göra, och att pengarna har en större del i spelet, så man verkligen känner faan den vill jag men har inga pengar fan får väll göra ett bankrån! Sen vore de schyst som fan om uppdragen blir lite mer olinjära, typ att man får planera rånet, byta utstyrsel efter eventuell massaker eller värdetransport rån för att inte get busted! sen om man blir busted för många gånger så hamnar man på kåken om man har otur, men man kanske är smart och flyr från landet innan! X)
helt sant, sants row var mitt sämsta köp någonsin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Snart smäller det! Btw vet med 100% säkerhet att spelet kommer utspela sig på island.
Håller tummarna för New York! Det känns ju på något sätt som det naturliga nästa steget.
Skivsamlare
2007-03-25 20:17
4 dagar kvar...
fair enough..
Delicious_D P16 .. Inte för oss som har spelat GTA 3.
kazie: Varför? Liberty City ser inte ut som NY i mina ögon iaf.
fan vad B!! :O omdet är sant! då är ju hela Gangsta skiten över ju! man ska inte svika sina G's juuu!!! FUUUCK!!! ARRGHH!!
Get Random!
Min farbror jobbar också där och han säger att man aldrig ska lyssna på nazkars farbror
"Don't schsch me motherfucker"
bra fan!!!.... är man fortfarande gangsta?!??!?
Get Random!
Min farbror som jobbar på posten säger att nästa GTA kommer att utspela sig på ett internetforum, där den som kan verka vara mest gangster vinner alla andras respekt.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Whut? Stauton Island var ju uppenbarligen Manhattan, Shoreside Vale - New Jersey och Portland - Brooklyn.
snart händer det! :D
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse
kazie. hehe jo du har rätt, blandade ihop Liberty med Vice. Länge sen jag spelade trean.
Jag kommer ihåg första gången man lirade GTA3. Tvivlar på att den känslan kommer tillbaka nu. I vilket fall är det inte långt kvar nu. Ska bli kul och se vad rockstar hittar på
That's just stupid.
Jag ser fram emot den nya radion :D Rockstar är kung på att skapa radioreklam, karaktärer och soundtracks. -I'm on a cliff! -How romantic. -I wanna jump.. -Meeeee tooooo!!
min kusin, som jobbar med kretskorten i ps3:an sa att den enda stad som kretsarna stödjer är New Oreans (mellan januari och mitten av maj 1979). Därefetr så fins det någon slags hårdvaruspärr för stadsrendering. 360:n ska dock ha några fler möjliga städer bla. Hovfors, Bremen och Wellington. Om a serious note så hoppas jag så jävla mycket på att man inte ska vara västa snälla killen som dra runt med sina kompisar (typ som CJ). Mest för att story vs. gamplay blir helt jävla retarderat.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
kommer skillnaden mellan 360 o PS3 verkligen vara så stor? det måste kostan en butt-load med pengar för Microsoft
Get Random!
king-phil, skillnaden är inte så stor som många säger. möjligtvis i framtiden med tanke på ps3'ans blue-ray men inte grafikmässigt i dagsläget, vissa spel (call of duty 3) har t.o.m visat sig vara fulare på ps3'an. - This is Fernando..
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse
nån där uppe sa att 360 ska ha ca 4städer och ps3 bara 1?... och att det ska komma massa bonus på 360... nice med det dära om COD3 ^^
Get Random!
Fast COD3 var ett launchspel på en helt ny konsol medans 360 hade funnits ett helt år då spelet släpptes. De rättvisa jämförelserna börjar väl egentligen när de båda konsolerna har funnits ute ett tag och då utvecklarna lärt sig att maximera hårdvaran.
Kanske år 2050.. Med laserguns, plasma rifles och svävande fordon..
Love Music And Dance
Nybbz: Tror inte trailern kommer vara klar förrän dagen den ska sändas så är inte så konstigt.
Jag tror att trailern är klar, de vill bara att folk ska sitta o längta =P Men de lär har gjort så att ingen i företaget kommer åt den.
Klockan 11 imorgon alltså...
sidan när fan hacka helt 00.00.00 hela världen ska in då.
Ja, det lär ju ta ett tag innan man ser trailern helt laggfri...
"men asså jag är förvånad att det inte har "läckt" ut någon trailer än, ska man verkligen måste vänta till den 29:e" Rockstar kan sin skit, helt enkelt.
Mhm! Propps till Rockstar... men man skulle säkert tjäna en hel del om man hittade en trailer och sålde den till små data runkande tyskar ^^,
Get Random!
nybbz, har du lektioner mitt i natten :P?
fyfan va jag längtar :)
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
KinG-PhiL Det osm är sagt är det t det ska komma två extra "episoder" att ladda ner till 360. Om episoderna kostar extra, eller ens vad en episod är vet vi i dagsläget inte.
en episod kan precis lika gärna vara som när man köper ett ställe i vice city och uppdragen till det som en ny stadsdel med nya bilar och nya vapen och typ 30 uppdrag.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
faan vad fett såg de me tralien nu :D
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Alltså fyfan! Detta är GTA IV/4/Fyra !!! Skilnaden på denna måste vara lika stor som första GTA spelet och 3D Versionen av GTA ! Eftersom, detta är FYRAAAN ! ARGH !!! 15 TIMMAR KVAR !
Blir nästan till att sitta och kolla på klockan sista timmarna :P Tror trailern kommer bli svår att få ner :P
That's just stupid.
Detta är fan lika spännande som när man fick reda på att Blizzard skulle göra ett Warcraft spel fast som MMORPG =P
Kommer säkert va en asdåålig teaser trailer som inte säger någonting alls om spelet. Nej det tror jag inte men jag förväntar mig inte så mycket info.
360 GT: Beezwaax