varförinte eller hur det hade varit fett med en sån GTA San Andreas stories eller hur =P
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
OJ FYFAN, VERKAR HELSCHYSST JU =)
Yey
Live Hard, Die Young
Människorna liknar Bilder :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fronh, gta4_fake_screen_2.jpg det finns inga riktiga bilder ute..
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Det har kommit fram att Rockstar har samarbetat med NaturalMotion som ligger bakom spelmotorn euphoria som används i det kommande Star Wars spelet bland annat.
Från en pressrelease:
NaturalMotion, the award-winning developer of 3D animation technology based on Dynamic Motion Synthesis (DMS), today announced a partnership with Rockstar Games, the world-renowned publishing label, to integrate NaturalMotion’s revolutionary euphoria engine into upcoming next-generation Rockstar Games titles. Rockstar’s integration of euphoria is well advanced , with today’s announcement following several months of close collaboration between the two companies. Based on NaturalMotion’s DMS technology, euphoria uses the processing power of PlayStation 3 and Xbox 360 to simulate the human body and motor nervous system, thus creating fully interactive game characters that act differently every time. With euphoria, games move away from canned animation, towards a much richer, life-like experience that is unique to the player. "euphoria is about giving people an interactive experience they have never seen before. We now have the processing power to simulate humans, and the possibilities for games are endless,” said Torsten Reil, CEO of NaturalMotion. “In Rockstar, we have found a partner that shares this vision, and is renowned for creating some of the most ground-breaking and immersive games in the industry. We are thrilled and honored to work with a partner of such high caliber, and look forward to helping create amazing titles." - 1 2 euphoria Physics Video Demo Nu är det ju inte säkert att den här kommer användas i GTA4 men vad fan, den borde! Imponerande är den i alla fall.
1up.com discusses GTA4 countdown. (Från en Podcast)
ÅHHHH!! fan vad jag hoppas, just NaturalMotions teknologier e det jag har väntat på sen commodoren!
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
Alla bilder som är ute är fake bilder. ========== Vart kommer det utspela sig?1. Vart: Europa När: ? Varför: Röra sig från USA.2. Vart: Chicago När: 40-tal Varför: Maffian som hade stor makt dära under den tiden.3. Vart: London När: ? (kanske 70-tal) Varför: GTA 1 utspelade sig i Librety city, Vice city och San andreas. Efter detta kom GTA 1: London. ---------------- Det är det jag har läs och hört iaf. Jag tror lite på 3an... ========== Sedan så såg jag en film när dem berättade om hur GTA 3 gjorde en extrem revulotion i spel världen och öppnade mångas ögon. Samma sak ska tydligen hända med GTA 4...
Love Music And Dance
Att GTA4 kommer utspela sig i enbart London tror inte jag kommer hända. SA hade tre städer, varför begränsa sig till en nu? Vore lite dumt och framför allt tråkigt imho.
Jag tror inte det kommer göra ett spel som utspelar sig på ett ställe som redan har funnits, lär vara något nytt, något oväntat. Kan tänka mig typ Sydamerika, typ Brasilien eller liknande.
Ja, Rios ghetton varför inte?
För mycket barn inblandat.. Tycker det skulle vara helt världelöst
Love Music And Dance
Tror de kommer hålla sig till fiktiva USA städer, och antagligen nån tripp till Liberty, Vice eller San Andreas. Vi fick ju nästan cruisa Liberty City i San Andreas. Jag är inte så sugen på London iallafall kommer med fasa ihåg The Getaway och vänstertrafiken.
360 GT: Beezwaax
chicago detroit kanske.. elelr södern miami atlanta hade var fett
det utspelar sig i åstorp så klart
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ridy P0 Aaa shit.. En av sydstäderna i USA vore grymt! Typ Texas? Få uppleva tiden då blusen kom? Mississippi river? --- Ryska maffian har ju alltid varit med i spelen.. Men inte haft någon större roll.. Dem kanske väger tungt nu? --- Det hära med Italinska maffian.. Jag tänker, undera om dem kommer att göra något om det.. Jag menar spelet "Mafia" finns ju faktiskt...
Love Music And Dance
Jag skulle tro att det inte kommer att utspela sig så långt bakåt som 20-40-talet, eftersom dom skulle tappa så mycket viktiga element då, som hela parodin på Amerikansk skräpkultur, det är ju typ halva spelen. Hade varit grymt om det utspelar sig i södern dock.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Ooooh, hoppas att det blir typ Mexiko. Typ Desperados liknande.
paris, 60-70 tal skulle också vara riktigt grymt.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
USA känns ju lite played out, de har ju gjort alla "coola" städer. Jag skulle dock palla _hela_ USA med alla stora städer och en sanslös mängd av småbyar och trailerparks. Körsträckorna i SA var alldeles för korta :) Helst skulle jag dock vilja se centraleuropa. Också med stora städer som Paris, Rom, Berlin osv. Skulle va kul att köra från tex Tyskland och autobahn och alla tyska bilar, till tex Polen med grusvägar och små röda polska fiats :) Förväntar mig hursomhelst väldigt bra återgivning av städerna vilka det än blir. Jag kände mig fan som hemma i Las Vegas och kunde orientera mig för att man lirat SA :)
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
ja haha lätt, hela världen, åka vart man vill ! då skulle jag fan aldrig gå ut längre =P
ja vafan :) äre så omöjligt liksom? SA representerade ju typ 1/5 del av USAs area eller nåt, så att representera åtminstone hela USA borde inte vara för långsökt? Menar inte skalenliga avstånd såklart :)
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
joo skala 1:1 ftw!
hehe, skulle bli sjysst speltid på spelet isf! Är det inte så i typ MS Flight Simulator, att man måste göra flygningar som tar lika lång tid irl?
Yep det är i så i flight simulator, min kompis bror som är pilot använder det spelet =)
IceBerg Du skrev inte heller att du inte menade enbart London....
Blastboy P17: Jag vill bli kompis med din kompis brossa =)
Rio 1930-1970 would be a fucking b to the last
skyhigh har varit kung i alla gta trådar på whoa hittils
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Palla london asså! Hatar engelsmännens Dialekt! Spelet kommer typ vara 15gb, en teori...
Varför då? Lär knappast vara större än Oblivion.
Tänkte på tokyo, tror iaf det blir liberty city
Hoppas Rockstar har gjort en egen jävla stad/städer from scratch faktiskt.. varför inte liksom.
Hoppas trailern är 2-3min iaf. pallar inte med 30sek trailers...
"It could even take place in multiple eras." Fräsigt
17 dagar kvar
skit ner dig...
Tokyo skulle vara grymt kul. Fast kanske inte så jätte mycket action där, dock.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Brasilien skulle va jävligt soft dock. Röra sig runt i stora överbefolkade favelas.
Yun_DI p17 Tänkte också på tokyo, det skulle vara grymt häftigt, men synd att det bar finns typ ett stort gäng där (yakuza), tror dom styr hela skiten och slår ut restesn av maffia gängen!
Precis. Men miljöerna i Tokyo vore ju galet grymt :).
har ni tänk att det kanske kan vara fler städer i världen och inte bara en stad hmm hmm hmm
Vore schyst om börja spelet i ett fängelse, får göra uppdrag där, typ rymma från landet, get in the coke buisness! haha eller nått! en fängelse del vore super iaf!
// be the change you wanna see in the world
Jag vill ha bättre kontroll och kamera i GTA4 och en lite mer flexibel karaktär. Sen är det inte mycket annat jag hoppas på.
That's just stupid.
Fysik, favelas och bättre kontroller så blir jag glad.
Undra vad dom ska köra med för story? och vilka som ska vara gäst artister!? I vice city skulle det likna scarface SA vete fan vem neger skulle va eller vad det skulle likna för något. Det skulle va grymt om dom forstsatte en story från en film där den har slutat typ blood in blood out eller nåt liknande film!
"Det skulle va grymt om dom forstsatte en story från en film där den har slutat typ blood in blood out eller nåt liknande film!" Låt mig tänka, ehm.... nej.