06.28.07 "Looking for that special someone" TRAILER 2 KOMMER SNART !
Vet inte om de har sagts, men tyvärr kommer det inte finnas några flyg :(. Nån som vågar lista ut varför Liberty city = NY = Twin towers? :p
Fifflarn: Nej. Snarare för att hela spelet kommer att äga rum i en och samma stad och det därför blir helt ologiskt med flyg. Hur ofta ser du folk ta flyget från Brooklyn till Manhattan till exempel?
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
andra flygfordon borde finnas.. som helikopter o miniflygplan/vatten flygplan
Brunsås Tror det finns många här (iaf jag) som verkligen skulle kunna se sig själv flyga runt bland skyskrapor, så varför inte? pga av realism?
Fifflarn: Rockstar har själva sagt att de inte vill ha flygplan just p.g.a. att det är orealistiskt... tror dock jag läste någonstans att helikopter skulle finnas
halikopter kommer finnas har jag hört doch inga flygplan, jetpacks för att det är overkligt och det är någor Rockstar inte vill att gta4 ska va. hur verkligt det nu är från början
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
helikopter är väl ganska overkligt ändå, inte alla som vet hur man flyger en sån, och speciellt inte nån sleten gammal ryss..
men är verkligare att man tar en helikopter i stan n ett flyg(tror jag dom tänkte)
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Antagligen får man gå någon slags "skola" först, som i GTA:SA.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Tydligen har M$ betalat $50 milj. för att få exklusivt nerladdningsbart extramaterial. Jag hade tänkt köpa spelet på PS3, men om det här stämmer väntar jag hellre tills det kommer på PC och tankar det.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Tydligen har M$ betalat $50 milj. för att få exklusivt nerladdningsbart extramaterial. Oj, det var inte dåligt med pengar...
Källa då?
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Tackar. Fan vad tråkigt om det blir sådär, köpte mitt ps3 i princip för GTA 4...
Lär bli jag och 360 nu alltså..
fett
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
men take two sa ju i princip direkt efter att även ps3 ska få exklusivt material. Så båda spelen kommer ju ha saker som den andra saknar. Take Two är typ i en ekonomisk kris så de behöver alla pengar de kan få typ.
Ny information! Cars dont explode unless you blow them up- ie they wont explode if you just keep crashing or hitting them- you have to rocket launch into themsoft.
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
7) Gore is back and better, bullet wounds show, blood appears where you shoot people, they limp if you shoot them in the leg, and hold their arm if you shoot their arm. Apparently when you run someone over it is disturbing (but they gave no more detail) :D Nejmen, skönt att inte bilarna sprängs för minsta lilla längre, stört mig som fan på det i tidigare spel. Däremot lär dom ju gå dåligt som fan om man kör in i för många väggar :P
Jo, så blir det nog. Får man hoppas iallfall! Skulle förstöra känslan helt om inte bilarna kan repas/bli sletna :P
Take Two till salu!
sköna nyheter! jag läste häromdan att man backluckorna på bilen hade en funktion! man kan får gömma döda kroppar där! :D
// be the change you wanna see in the world
Bara så ni vet så är all den infon fake som feeble postade. ........
hehe, kände nästan själv att "a turkish xbox magazine" kanske inte är den mest pålitliga källan
SkyhigH All? Vart läste du det? Synd isåfall.
Kom ju upp en tråd om det på gtaforums. Jag menar, så mycket ny info och från en turkisk tidning?
Caliber P22 Du är asså admin, man får inte säga sånna saker =P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de här spelet kommer va så sjuuukt snyggt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är jag väldigt tveksam till.
Man kunde ju köpa bilar i SA också så varför inte...
hahaha Caine..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
o caine du som ska va G, var åtminstonde mer G i spelvärlden sucker hahaha
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."
dah.. i spel vågar jag, men du köper fan bilar i GTA, tss :P
Någon som hört någonting om trailern kommer upp vid tolvslaget idag, eller under dagen imorrn?
hoppas denna trailern är bättre, förra va inte spec bra.
jag har alltid rätt.
förra hade allt man behövde... Man ville veta vilken stad o hur karaktären sog ut och de gorde man.
det lär ju vara kaos på hemsidan inatt oxå skulle jag tro! :P
usa är väl 8 timmar före oss så om den skulle komma kl 24 lär vi kunna se den ikväll kl 18
jag har alltid rätt.
16 menar jag... för en timme sen ^^
jag har alltid rätt.
den kommer upp inatt som den gjorde förra gången
usa är ca 5-8 timmar efter oss beroende på vart i usa
Trailern kommer inte upp vid tolvslaget, utan om 19 timmar
Enligt
GTA4.Net
Asså shit, trodde inte grafiken skulle vara bra, men bättre än så här alltså. Men spelet är säkert jävligt kul endå.
det kommer bli bra.. du kommer endå inte titta så nära ifrån om man sejjer så.
undrar om man kommer kunna råna folk på gatan, me tanke på att det känns rätt drastiskt att dra pistol o behöva skjuta nån för typ 15dollar i the warriors så kan kan man ju robba folk, och det är ju rockstar games som har gjort spelet, så jag hoppas att dom lägger till den möjligheten ^^
and if you betray us I will rip you fucking balls of and stuff them up your ass so the next time shit you will shit all over your balls!!
Trailern kommer även att göras tillgänglig för Xbox 360-ägare genom Xbox Live . Alla som har tillgång till Xbox Live och dess Marketplace kan också ladda ner ett GTA IV-tema och ett packet med GTA IV-spelarbilder . Gratis.konsolkoll.se
Tycker det är lite lustigt att M$ payade massor för att få trailers tillgängliga på Live medans Yahoo får trailern först av alla istället.