I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bästa spelet som gjorts till NES?

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2007-06-12 12:48
SMB3 är nog min favorit...

hade för övrigt en NES-kväll hos en polare för nån vecka sen. han var en riktig NES-nerd back in the days. han hade två nintendos en europeisk och en amerikansk så man kunde spela spel från båda regionerna. 4 vanliga kontroller, en trådlös (med turbo), en vanlig med turbo, två pistoler och en joystick. och sen närmare 100 originalspel.

ett riktigt kul spel som jag spelade mycket back in the days och som vi spelade endel den kvällen är Nintendo world Cup.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2007-06-12 13:16
Gauntlet2, track n field, megaman2, smb3, world cup något, och ett till spel, vafan hette det, hmm.. det var skitsvårt, man skulle flytta på lådor o hoppa runt o grejer, man skulle ta ett par skor så man kunde hoppa högre, så var det rullband o grejjer, vafan hette det.. något på S tror jag.. :/ vafan..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-12 18:17
River City Ransom a.k.a. Street Gangs
A Profound Hatred of Man