läge o köpa 360?
Alltså inget nej vänta på playstation 3 istället, vänta på wii...dom plockar jag på mig också ifall det blir tillräckligt frestande. Det jag undrar gäller enbart x360 då jag funderar på att plocka på mig en under helgen, är det värt 4000 spänn? Ni som haft den ett tag, känns som att det inte riktigt finns några feta lir än men att det visserligen är på väg spel med lite kött på benen som Lost planet, Dead rising Gears of war mm.. Sen vill man ju inte lägga cash på hdtv men det kanske man kan lösa med o koppla in 360 till dataskärmen, borde väl funka helt ok eller? Gillar ju hela live grejen dessutom verkar jäkligt skönt o kunna ladda ner demos o shait men jag har hört att det går jäkligt långsamt med downloadingen? Sen för att kunna ha kontakt med sin dator måste man väl typ ha windows mediacenter installerat på datorn vilket känns jäkligt surt.. spread some light yo! /A
Redaktionen
2006-09-01 09:03
Nu går jag jävligt OT men varför inte lägga pengar på en HDTV? Du kommer ha den betydligt längre än ett X360. ^^ Se det som en investering.
namaste
hdtv kommer inte behövas på länge de e bara skit snacka allt dom säger skaffa 360 och ghost recon o lira me polarna sjukt kul
thundercooperfuckinbird
Jag är galet nöjd med min 360. Sen tycker inte jag att det är dåligt alls med titlar. GRAW, COD2, PGR3 och Condemned är klassiker och sen kommer Gears Of War, Mass Effect och Halo 3 snart. Downloadingen funkar utmärkt, det finns demos, filmer, bakgrunder... slå till om du vill, men jag tror den blir billigare framåt jul.
"Nu har folk lyckligtvis börjat bli mer vidsynta, det är inne att tänka själv" - Örjan Andersson VD för Cheap Monday Jeans
köp en 360. Saints Row är anledning bara det. Sen kommer som sagt Gears of War alldeles snart. Nedladdningen går segt om du har en seg uppkoppling, sitter på 8mbit och ligger garanterat på 4-500kb/s .
papper vad snackar du för skit?
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
Köp aldrig en 360, min skit pajade på mindre än ett år. Sonys produkter har ALDRIG krånglad någonsin o jag äger jävligt många kan jag säga.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är nöjd som fan med min 360 och live är verkligen att rekomendera
ok tack för feedbacken, det enda som får mig o tveka lite är att jag håller med donkrille att den förmodligen kan "kanske" gå ner lite i pris till jul men jag tror att det inte kommer handla om en direkt prissänkning på 1000 spänn dock. Angående hdtv-racet... vetefan hur nödvändigt eller icke nödvändigt det är.. jag vet bara att jag personligen inte kollar på tv alltför ofta, vill jag spela högupplöst med 360 så är det bara o köra på skärmen liksom...Men visst fan blir det hdtv i sinom tid när priserna sänks ytterligare då det var nåt snack om nån tysk(?) butiks-kedja som ska öppna butiker här i Sverige o pressa priserna på tv burkarna...
Redaktionen
2006-09-01 17:57
Äh. Jag har en HDTV. BOW to me!
namaste
Redaktionen
2006-09-01 17:57
40 tum right up in yo' ass!
namaste
Varför 360 typ inga värda spel hällre ps2 o cuben tills wii o ps3an kommer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ghost Recon, Fight Night 3, PGR3, Table tennis. Kommande, Gears Of War, Assasins Creed. Plus arkadtjänsten med Geometry Wars, Street Fighter 2, med kommande CASTLEVANIA - SYMPHONY OF THE NIGHT! + Spel från SNK nu också! Det är värt.
Skulle jag haft pengar så skulle jag köpt 360 direkt. Men eftersom jag inte har pengar så väntar jag nog lite tills de sänker priset (börjar bli dags snart). HDTV kan man nog klara sig utan på ett tag, kan man köpa senare, och priserna sjunker som en fet sten på vatten.
köp en vga-adapter, kör i hd på skärmen
hdtv e de mest överskattade nånsin asså
thundercooperfuckinbird
Det där säger bara en person som inte spelat i hd själv. Ghost Recon i HD = utlösningar åt alla håll.
Äh. Jag har en HDTV. BOW to me! Äh jag har en HDTV-projektor. 82" på väggen. Köpte den på konkursauktion för 2500 spänn. Fett najs om man har trevlig lina och är reggad typ på hdbits.org eller nåt.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Redaktionen
2006-09-02 13:22
Sen är det inte alla som bor i salar såpass stora att man kan ha en projektor.
namaste
Redaktionen
2006-09-02 13:23
Och vadå.. Måste man bli invited om man ska bli medlem på hdbits.org? :O
namaste
jag vill ha chippad 360 nu...
Undrar hur det går med det där... Den enda konsollen jag har kunnat minnas annars där man inte kunde köra osignerad kod ett år efter releasen måste väl ha varit gamecuben? Men det var väl snarare pga brist av intresse än svårigheten i det.
farcry is the shiet till 360 eller måste spel
David VS Goliath
Vänta till PS3 släpps. Inte för att du ska köpa en PS3a men rykterna går att 360n kommer sjunka reajält i pris runt den tiden! Så det kan vara ett råd. Vänta typ 2 månader liksom.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
det finns ju "chip" till 360:n, dvd-patch moddar, frågan är om man kan kalla det ett riktigt modchip när man inte kan boota unsigned code. vill man spela brända spel så finns det ju däremot som sagt lösningar redan, NME360 samt det kommande Fractal 360 ... går att förhandsboka b.la på
www.playforce.se
Gogaku P20: aa det har jag också hört
Angående det här med 360köp... jag ska nog ta o köpa en imorgon eller någon dag under veckan och prismässigt så ser det ut såhär : Elgiganten : ca 3600kr Game : ca 4000kr Grejjen är att jag mer eller mindre avskyr att handla på "större" elektronikvaruhus, som vi alla vet så har de alltid " köpa till försäkring " osv som ligger runt en ett par hundralappar. Så min fråga är hur står det till på diverse SPELbutiker som GAME och Ebgames och deras garantier? För det jag har hört är att 360n har en tendens att pajja, och jag vill verkligen vara på den säkra sidan när det kommer till försäkring osv. Ingår en "fetinggaranti" på Game måntro? ursäkta stavningen jag ser knappt vad jag skriver ( defekt graffe )
" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3
spara pengar till en hdtv flat screen och sen sparar du pengar till 360n då kommer dom säkert sänkt priset på den också
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
På Game finns 360 för 3900kr + ett spel
sotarpojken här i karlstad också?! :D
" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3
webbhallen finns det premium paket, ett spel + trådlös kontroll eller premium paket +ett dyrare spel och en "spela så länge du vill utan att lada om" grej till trådlös kontroll
köpte i lördags. spelat graw varje dag =) lätt värt!
B-I-G P20: Hmm, har ingen aning om det finns i Sverige, men i Skåne finns det allafall ;)
nån som vill spela med/mot mig live? skicka gb-inlägg isf o säg det =)
Köpte mitt idag kunde inte ha varit mer nöjd :D:D:D:D fasst jag trodde att man fick 12månaders gratis live :( verkar som om jag bara fick 1.. :9
Jag inväntar november och räknar med att pröjsa åtminsone 1000 spänn mindre än idag.
www.plaingold.com
B_I_G_ det är bara e ngratis månad. sen kostar det typ 69kr/mån så det är ju ingen jätteutgift =)
Euro PlayStation 3 Launch Delayed >> From bbc.co.uk/gamesindustry.biz: The launch of Sony's long-awaited PlayStation 3 games console in Europe has been delayed until March 2007. Ken Kutaragi, head of Sony's global computer entertainment division, said the machine would still be launched in November in the US and in Japan. Mr Kutaragi blamed the European delay on problems in mass producing elements of the high-definition Blu-ray disc drives in the machines. Sony said it still aimed to ship six million new PlayStations by March. But it halved its forecast for the end of 2006, saying just two million units would be shipped worldwide before the end of December. Xbox UK boss Neil Thompson has told GamesIndustry.biz that Microsoft is not surprised Sony has "backed away" from its commitment to a global launch for PlayStation 3. "We know how challenging it is to pull off a global launch, so it's not surprising that Sony has backed away from their previously announced launch plan, due to the unproven technology they are trying to pack in to their console," he said. He concluded, "These factors will help us reach our goal of 10 million consoles sold worldwide by the end of the year."
Det blev en x360 o för sammanfatta det kort så är jag jäkligt nöjd, dock inte hunnit testa igenom allt. Tycker att Xbox live verkar jäkligt nice o överraskad över hur enkelt och överskådligt allt är över hur det fungerar, DOCK...så kan jag inte lyckas med att ladda ner nåt från live marketplace, vare sig speldemos, trailers eller nånting alls, finns det nån som har en aning om varför?
Kan tillägga att det funkar o ladda ner live arcade spel men just spelbara demos o trailers, större filer helt enkelt funkar inte. Nån som haft samma eller liknande problem?
var köpte du den o hur mkt fick du ge? jag är precis i samma valet och kvalet, väldigt sugen men... Vad kostar Live egentligen?
det är gratis första månaden sen typ ett år för 600 lr nåt va?
KHULT, jag orkade inte söka upp billigare alternativ som typ webhallen som säljer 360 premium paket för typ 3800 eller nåt, utan jag gick till Game o slängde upp 4000 spänn. Gick hem koppla in den till skärmen och steroförstärkaren, funkar finemang. Gillar du nice grafik, lätt användbarhet så köp den Live kostar som prinsessan sa. By the way så funkar det o ladda ner trailers o demos nu, förmodligen bara nåt strul på på deras servrar, förmodligen jäkligt sent ute men fan vad nice demot till Lost Planet är.
snarare elgiganten som har billigt...3500kr för premium.
Live kostar 199 för 3 månader, fem eller sex hundras för ett helt år. Förstår inte hur man inte kan köpa en 360 om man gillar spel. Castlevania - Symphony of the Night till xbox arcade? Kom igen... Bara det hade sålt konsollen för mig.
LittleJohnny grejenär ju att det kostar 4000 o man inte riktigt vet vad det kommer för spel framöver. I nuläget är det nästan bara Oblivion jag känner mig skitsugen på vilket inte riktigt motiverar priset.
Utgivna: Graw, PGR3, Dead Rising, Enchanted Arms (JRPG), Saints Row, Geometry Wars, N9, PD:Z (onlinedelen då..), DOA4, Call Of Duty 2 Kommande: Halo 3, Forza 2, Blue Dragon, Trusty Bell, Lost Odessy, Ninja Gaiden 2, Resident Evil 5, GTA 4 (med bonus), Code Chronus, Lost PLanet, Mass Effect Så, det finns spel, och kommer mer. Att det är ett par rpg:n med där gör väl inte saken sämre heller. Jag gråter över att jag inte har mer pengar... Revolution och ps3 kommer få mig gå på gatan...
riktigt sjyssta titlar på ingång... när kommer halo 3?
Funderar på att köpa nu i höst. It's a tax-write off baby!
PS. Your cunt is in the sink
Tror ni den förmodade prissänkningen kommer senare i europa eftersom PS3 inte kommer förrens mars?
PS. Your cunt is in the sink
Jag tror det skulle göra oss konsumenter i europa väldigt irriterade. Det blir nog en prissänkning här också. MS vill få sina 10 miljoner ex sålda.