Graffiti is like music for your eyes.
Tungt, hoppas bara jag inte fastnar för ännu ett MMO när man nyss har slitit sig från wow och tibia
ser ut att vara skitlikt wow
^^^^^^^^^^^^^^^ Det är så jag säger det
Ctrl+C Create New Folder Ctrl+V Rename > Klart! =)
trodde dom skulle göra mmorpg av warhammer som utspelar sig i framtiden,med alla skjutvapen osv..
...
Det ser ut som alla MMORPG.. Knights Online.. WoW osv osv :P Men det blir grymt! Alla special characters (Archaon, Grimgor, Malekith, Karl Franz, Tyrion osv osv) spelas av GMs, så de kommer springa runt i spelvärlden :D
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Jao, WoW lär ju få pisk av WarHammer Online :D Det är dessutom bättre grafik, och det lär vara lite äldre folk som spelar det = mer rollspel, om man spelar på RP-servrar ;) Jag vill vara orc eller chaos :D
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
hahahahahahaha Gamespot videon var ju helt fuckad ;D Blir ett spel att se framemot.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
jag ser samma argument som när guild wars släpptes :> long live wow
hitta just http://www.warhammeralliance.com/gallery /files/3/RatboyandSanya.jpg omfg wont play!
vf hittar jag inha bilder med Undead?
Get Random!
man kanske inte kan vara undead?
WTF!?!?!?!?.... vf inte det då?? dom ee ju typ de bästa!!
Get Random!
Nej, Orcs är roligast :D Eller Chaos ^^, Fast WE är pisk! :O
men Undead med Zombies och Necromancer's skeleton och öhh, ghost och sånt, vf finns dom inte med?? vem vill inte vara ett spöke, zombie eller ett skelett?
Get Random!
för att undead inte existerar i warhammer storyn?simple as that.
...
What he said!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
MCKrillah P21 De finns ju visst med? Vampire Counts? KinG-PhiL Jag. Jag vill vara en biffig dum tjockhövdad orc, eller en ondskefull chaoskrigare, eller en woodelf archer! :) Möjligen skaven assassin ;) "Greetings-greetings man-thing!"
Varför dog tråden? :< Det här lär smiska WoW nåt så sanslöst mycket.
jolas 1. So? ^_^ 2. Men de gör inte speciellt mycket för pengarna, och för att med en konkurrent som WoW måste man göra nåt bra för att ha en chans. Och GW är jävligt petnoga med spelen baserade på deras "värld" xP 3. Jag vet, men det är samma utvecklare.
Om jag ska vara ärlig så skulle inte ens warhammer online komma i närheten av wow även om det var mycket bättre. Blizzard har redan världens stadigaste fankrets. Man snackar om att counterstrike/ uo är långlivade spel :/ Mark my words, dina barn kommer typ spela wow.
Wow, jolas, MMORPG-gurun.. Nejmen allvarligt, sålänge som GW är så petnoga och kräsna som de är kommer inte spelet ut på marknaden förrän det kickar ass. Faktiskt.
Jag menade dessutom inte att alla kommer konvertera till WhO, utan att spelets kvalitet kommer vara bättre. :)
Battlerappare
2006-07-10 18:27
DAoC var ett stort misslyckande , enda anledningen att det drog folk var pga PVP elementet, dock så gick den stora strömmen av folk som lämnade EQ temporärt för DAoC tillbaka till EQ på rekordtid, WoW är störst och kommer att förbli störst, det är det nya EQ, fortsätter dom även att utveckla PVE'n och hålla den standard dom gjort samt med återupplivningen nu med PVP systemet och aerial combat i expansionen så kommer dom ha sin spelarbas helt säkrad tills dom är redo att släppa sitt nästa MMO. bullshit, DAoC var riktigt roligt och är fortfarande roligt (pvpn iaf)
:c
Battlerappare
2006-07-10 20:34
Battlerappare
2006-07-10 21:39
jo sen har det funnits typ 4 år eller så
Battlerappare
2006-07-10 22:20
stort misslyckande var det absolut inte, då skulle de inte haft så pass många spelare så pass länge. Shadowbane, där har du ett misslyckande PvE är riktigt jävla tråkigt, synd att folk vägrar inse det bara.
Battlerappare
2006-07-10 22:42
ok vi säger så här, daoc gjorde så att jag hade jävligt skoj jävligt länge. Hur många % som spelade/spelar daoc av hela MMORPG scenen spelar inge roll. Sen har dom dragit in en hel del pengar, så misslyckat spel kan man knappast kalla det om man ser det rent ekonomiskt. Vart får du dina siffror ifrån föresten?
jolas Jag menade inte att de kommer att växa sig till WoWs storlek. Det skulle vara befängt, med tanke på att det är överlägset störst, och det kommer dröja innan det kommer något som går om, och gör det det, har jag en känsla av att det också kommer vara Blizzard-tillverkat :P. Men det kommer INTE att bli ett skitspel ;) Det kommer att få en stadig fanbase, och hålla ett bra tag.
Battlerappare
2006-07-11 13:56
Enda skillnaden med hur den där ser ut nu och för 5 år sedan är att då hade EQ dom 50% som WoW har nu, om du kollar så finns det historik tillgänglig på den där siten, men sen var det ju det här med källhänvisning och du som inte går hand i hand. ok, men fanns Lineage 2, SWG, EQ2, Eve online när DAoC kom? nej. Så DAoC hade nog rätt fina siffror ett bra tag.
När kommer detta lir då? :O
*snaark*
2007.
Lika bra att jag inte tänker på det. Gymnasiet och allt då.
*snaark*
Jag tror att det blir helt överfett!! Tycker så sjukt mycket om Warhammer världen! Jag tycker att WoW världen känns ganska "baitad" från den...
Special Blend Safehousestaff Valeu-clothing.com
Och det har itne GW´s warhammer värld? mig vetligt så har "the old world" funnits ganska mycket längre änn så... Köpte mina första miniatyrer när jag var åtta år vilket innebär att året var 88... men men det är skönt att du kan vara så dryg och veta så bra!!
Special Blend Safehousestaff Valeu-clothing.com
Battlerappare
2007-05-08 21:22
tycker vi ska börja prata lite Warhammer Online igen, go go go :). Kommer lida varenda jävla dag fram tills det släpps.
Jag kommer definitivt att ge warhammer en chans. är rejält trött på WOw just nu. När släpps det?
Warhammer kommer att vara samma skit som WoW Fast med mycket mer PvP... Deras Battleground heter RvR(Realm Vs Realm)...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MM härligt med mer Pvp. Det är det jag tycker är roligast och wow lämnar en del att önska där. såg någonstans att warhammer blev tillbacka pushat nu till 2008 /sigh
Battlerappare
2007-05-14 00:20
Warhammer kommer att vara samma skit som WoW Fast med mycket mer PvP... Deras Battleground heter RvR(Realm Vs Realm)... om du syftar på att det kommer vara ett MMORPG så ja, men inte fan kommer det vara likt WoW för fem öre.
Battlerappare
2007-05-27 18:47
Bara för att folk tror att WoW va de första mmorpg som kom så är de plagiat.. nej så är det inte... ska vara HELT olikt det... wow är isf mer plagiat av andra spel än WHO.
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Battlerappare
2007-05-30 22:53
ja vad är det som är så nyskapande med WoW? Instances? mäh, ripoff hela skiten. Dem har bara fått folk att få upp ögonen för genren med den barnvänliga grafiken och den enorma fanbasen som blizzard har.
Battlerappare
2007-07-06 13:23
någon här på whoa som kommit in i betan ännu?
När ska ni lära er att Lineage2 är det bästa MMORPG there is? Bättre PVP upplägg får ni leta efter, ciao
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
Ser öppet på Warhammer gillar modellerna. Som tidigare har sagts så är ju GamesWorkshop petiga med vad som släpps så jag tror att det blir bra. Ger blanka fan i om det blir mer spelare än WoW eller inte, tror att det kommer köras av tillräkligt många för att vara kul i vilket fall. Greenskins är ju alltid kul men hoppas att skaven är med i spelet.
Battlerappare
2007-07-09 11:14
När ska ni lära er att Lineage2 är det bästa MMORPG there is? Bättre PVP upplägg får ni leta efter, ciao Antar att det är det första MMORPG du testat?
GiveMeTruth P18 Nej, Skaven är inte med. Inte än iallafall, men de lär väl dyka upp i kommande expansioner osv x)
Jag velar som fan mellan en orc choppa och chaos marauder eller witch hunter xD Argh på alla tre!
Marauders spelstil verkar sjukt nice :)
ser mer fram emot age of conan som det verkar nu
Graffiti is like music for your eyes.
chanko lineage 1 har bättre pvp än 2an ^^ men warhammer kommer def bli mitt nya gift när det väl e dax ^^