I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Final Fantasy XI Online.

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2006-03-15 16:59
Constipated P17:

PRECIS! Så funkar WoW också, EXAKT på samma sett som du sa, fast det heter aggro i wow.

säg något annat som då?

2006-03-15 19:36
hahaha heter det aggro på wow? Det har hetat Aggro på Final Fantasy XI långt innan du visste ens vad wow var.

Wow är för noobs. Det är ett MMORPG för dummies inget mer. Du levlar snabbt för att det skall vara lockande att fortsätta spela och spelet har noll utmaning...

Vilken story snackar du om i wow? ett spel där du skall läsa hur mycket text som helst utan att se en enda film sekvense?

När du är max level i Final Fantasy XI online så skall du göra exakt det som man skall göra i de andra final fantasyn.. Du kan knäcka final fantasy XI utan problem för varje expansion som kommer är det ett ny spel för sig det är därför det spelet alltid kommer bli bättre.. Final Fantasy spelar du i en värld men samtidigt i ett Final Fantasy spel som du kan klara. WoW spelar du bara i en stor megahypad värld där det egentligen inte finns ett skit att göra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-15 20:19
DalastDon P47:

Constipated P17 skrev:
att hålla hate bra som tank är inte lättlärt, att inte få för mkt hate som healer/dd är inte heller lättlärt.

OCH DÅ SA JAG!

PRECIS! Så funkar WoW också, EXAKT på samma sett som du sa, fast det heter aggro i wow.

och du trodde att jag mena vad?

Massa text? kan du inte läsa engelska ellr? De som har spelar från första Warcraft vet vad spelet handlar om.
Spelar man WoW för första gången då levlar man INTE snabbt eftersom man inte vet vad man ska göra, men har man flera lvl 60 gubbar, ja DÅ kan man levla snabbt.

Och WoW världen är precis som den ska vara! Om du inte fattat det så är det fortsättningen från Warcraft 3! Och för varje patch förbättrar de spelet, sätter in nya instancer, nya items o allt. Gör de samma sak hos FF?

2006-03-15 21:06
Älska Beef ! :)

Fast jag säger nog med DalastDon P47 FFXI är mer Krävande än WoW. . så e d bara WoW där kan till o med ungar från 10 år lira o bli Grymma utan ens att fatta . . .
Fezk Unot! ><((((º>
MiToO

2006-03-15 21:41
Constipated P17:

vi skiter i att diskutera detta här, detta är ju FF tråd så då skiter vi i att pajja den.

2006-03-16 00:43
Final fantasy har alltid slagit warcraft =)

2006-03-16 08:12
FFXI Is the shiit :)
Fezk Unot! ><((((º>
MiToO

2006-03-17 12:58
jag uppar ^^
Fezk Unot! ><((((º>
MiToO

2006-03-18 01:09
har du fixat din karaktär än?Blev det en Galka eller en Taru?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-18 15:59
en Galka =)
Fezk Unot! ><((((º>
MiToO

2006-03-22 14:18
Ardus P15:

nejdu, har du kört nått av de stora istancerna? BWL tex.

2006-08-22 17:07
kirrade spelet idag :)

skall spela på caithsith, dalas som övertalade mig :)
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2006-08-22 18:46
Alltså det är ju allmänt känt att wow är betydligt mer casual än de andra populära mmorpg som körs i dessa dagar men det är väl det som är själva grejen. Vilket leff som helst (undertecknad) kan plocka upp whoa och köra igång utan att behöva spendera 454352 år på att lära sig hur man rör sin gubbe :)

To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2006-08-22 19:00
kan plocka upp whoa

hehe woow å whoa blandar jag med ihop :P

å snackar man med någon så kan dm tro att man pratar om wow när man pratar om whoa :P

borde stämma dom för stöld av varumärke...
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2006-08-22 19:54
Så vilket e roligast, wow eller ff?

2006-09-08 11:52
Poängen med wow är ju att det är både casual för oss vanliga mänmniskor och har ett endgame för alla eq-pvp-raida-varje-dag människor. Senn har det ju inte i närheten av den gemensamhetskänslan spel med player housing och world pvp har (någon som mins DAoC?)

Och i hur många spel kan man egentligen byta jobb under spelets gång? sub-klasser till en huvudklass är väll normen?

Vilket spel som faktiskt är bäst tänker jag inte bry mig om att försöka konstatera. kolla mmorpg.com's lista ifall ni inte orkar tycka själva.

War is coming in 2007.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob