KOR'GALL 70 HUNTER HIDAN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kheldar 70 human rogue Grim batol holla atcha bwoy
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Sylvanas alliance game name(s): Delena,70rogue, Busktass,60 druid GUILD: Power overwhelming
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Jag (horde) och nåra polare (alliance) har bytt och möts på Anachronos Alliance sidan.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
shatredhand så klart
ZetteN Is In The Town
Doomhammer Mardir UD Warlock 50 känner mig som en 1337 naab =( alla är 60+
Producent
2007-03-11 00:12
Server: Aggramar PvE Namn: Skezz Level: 70 Klass: Prälle :D Ras: Female Human <3 spelar någon där så säg till :)
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Server: Lightning's Blade PvP Namn: Lilithus Level: 65 Klass: Rogue Ras: Male NE Har tröttnat på rogue :(. Vill ha en shaman, mage, priest eller warlock :(. Baaah. Orkar inte rerolla, är så trött på att lvla -.-
*snaark*
SankO P19 Jag lirar också på TVC. Kör du horde/alliance? Och vad heter du? =)
”There's a very thin line between dogs and cats.”
Mycket "nytt" folk som har börjat lira wow, eller iaf börja hänga i forumen.
Alkoholist-Anton Spelar Horde såklart! /w Koffii ;)
rök miljövänligt, rök grönt
Haha, ses! Vilken guild? Är det YOGS eller RR så är du på min KoS lista dirr.
Usch nej, hatar dom allihopa. Insomnis Veritas heter guilden, Scelus heter shamanen :)
speladepå azjol nerub men bytte för ett tag sen till stormscale och horde
bah
Skivsamlare
2007-04-17 08:26
har funderat på att skaffa wow men tvivlar har testat de hos NaW som är medlem som NaW och jag vill ha er åsikt om saken vart enda mening ni har om spelet mina åsikter positivt det är ett stort och roligt mycket engelska negativa saker det kostar i månaden och man måste ha tillägspaketet för att komma till (värd) 2 eller den andra stora ön om man säger så. lätt inte värt och lätt värt. riktigt roligt spel men det har förstört en jälva massa för mig:P 70 UD warrior! Bloodfeather! Trasferar till Spinebreaker 27e dock, dirr!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
70 mage twilight's hammer, pewpew
diska hårdare, kvinna
MCkiller P13 Har du god självdisciplin så ska du absolut lira det. Annars råder jag dig att låta bli då det är väldigt lätt att bli beroende av spelet.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Ometarjation, Hutte heter jag där. En ful liten Alliance gubbe.. fan hjärnslpp, kommer inte ihåg vad dom heter.. Den är liten iaf och det är inte en Dwarf. Det är iaf en Rouge, en lvl 39. Har inte spelat på 2 månader snart dock... :/
TVC - skitserver för övrigt ... Horde/Orc 70 warr
Skivsamlare
2007-04-18 07:20
ReM För att ta det från början; innan tbc kom ut var det ngn smart kille härifrån som började skicka runt en lista på msn till folk i örnsköldsvik där man skulle signa om man var på att starta en guild på en ny server, tillslut blev vi typ 70 pers här ifrån, några transferade och några rerollade. Senare har ett 10tal slutat spela / leftat. Så klart så var det många "lillbrorsor" osv, 12 bastare:P Nu har de aktiva (runt 15 pers) gått ihop med en annan svensk guild från Östersund som hade kommit längre. Så nu har vi downat 1a i Gruuls och fårr Gruul till 37% eller ngt. Men spinebreaker är fakitskt en trevlig server. Lite liten dock. och overpopulated med horde, men det e chill:D hehe.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Gruul ner igår /cheer!
du är kär i mig.
70 gnome rogue & 57 draenei priest - Dunemaul
70 orc warrior, spinebreaker.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Skivsamlare
2007-04-19 09:02
Alliance på Lightbringer Lvl 70 Shaman Syfilisa <Godless>
RP server ftw!