Thunderhorn Elldir, 60 human rogue Azune Dumle, 23 tauren warrior (avsomnad)
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden." Cobra angående onani
The Maelstrom: Zahul, 55 undead Warrior Qruz, 48 orc Hunter Vashj: Lania, 37 human rogue
Spelar ingen på normal? Köpte spelet igår så jag är inte så haj på vad som gäller?
mental P20 : De flesta spelar på så kallade pvp servers, där är det fritt att slåss mot den miotsatta fraktionen nästan överallt. Alltså jag som rogue kan gömma mig vid en väg och vänta på en elf tex och sen bara döda den uan tjaffs. Alltså lite mer hardcore. Spelar du på normal server så kan du bara attackera pvp flaggade motståndare (förutsatt att du själv har valt att vara pvp flagga) Alltså, vill du leva farligt men också ha extrema möjligheter för strid med andra fraktionen så är det pvp server som gäller. Vill du bara grinda (levla) och göra instances ´så ska du välja normal server.
mental , vaddå normal? icke-pvp menar du? pvp är ju vad som gör spelet så gutt.. älskar att glida och ganka allies utanför yeti-grottan och utanför southshore hahaha
buck buck
Warsong 42 orc warrior
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Stormscale, Booty Bay Bullies, lvl 60 Tauren Druid.. /w me ingame om ni är där.
oneoo , yeah fett! vi borde köra uldaman tillsammans :D
buck buck
båtsman P22 : pve servers = normal servers , konstigt men sant. Någon som har koll på när pvp-rp servern släpps? Funderar på att göra en alt där. Älskar rp servers, man garvar nonstop :)
valero , näe jag vet inte.. visste inte ens att det skulle komma, men har gått och suktat det.. vaddå garva förresten? hatar folk som sabbar rp'n för oss som tar det seriöst.
buck buck
Aha ok..... RP då? Vad är grejen med det? Men på pvp servrar kan man bara attackera spelare som är i den motsatta fraktionen?
valero måste hålla med bätsman här, hatar idioter som inte fattar att vissa faktiskt vill rollspela och därmed sabbar för dem
Jo jag fattar att det är jobbigt med idioter som bara går in och sabbar. Men jag är konstruktiv och "ingame" Hittills har ingen klagat över att jag går utanför gränser osv, folk verkar ta emot den sortens humor jag erbjuder bra. Får man inte ha kul?
mental P20 : rp är som pve fast man måste leva sig in i rollen, trodde personligen att det verkade hur ruttet som helst. Men nu när jag testat så har det varit skoj. Kommer snart pvp-rp server = highfive alltså. --- På pvp servers kan man attackera motsatta fraktionen så fort man möter dem (förutom i vissa låg lvl områden) Men om du vill fighta dina allierade så får du duelera med godkännande från båda parter.
Server: Deathwing Character: UD/Mage LvL: 40
valero P0: vi har kommit fram till magmadar nu =) fick ner han till 6%men sen trampade nån fel och aggrade lite fel :P har dock inte varit med på nån av mc försöken =/ haha mysteryelf är ny i guilden :P jävla skåning är han har jag för mig =)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Mippe, om du är lvl 59½, så vaffan skriver du här för? GRINDA!!!!
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
doggson : i see :) horde är bättre så är det bara. jasså mysteryelf är svensk, vilken jävla gris ^^ ska kicka dennes röv lite mer tror jag.
Eldon Hellion? Carpe Diem? Void? DUSK?? vaaaad? :P
valero , heh, missförståd dej.. tog ordet skratta på fel sätt.. trodde du var sån dryg jävel som är inne och sabbar :D klart man ska ha kul :D
buck buck
fan va alla braggar om att dom är nära på att ta ragnaros -.- det är bwl man pratar om nu..
valero P0:haha han lämnade guilden igår också :P jävla stolpskottet =) du ska förresten döda en mage från min guild =D Ehlaana heter fanskapet =) plockade han själv förra veckan i arenan i stv =)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Azrol Njerub nånting
tut!
Server: Shattered Hand Ras: Alliance, Night elf Guild: Mithrid Char: Lvl 46 Hunter
Mithrid is teh shit
Noggaholic http://matej-jenko.com/Tekesh_LO.jpg
stringkarring : tror vi är vi kommit till andra, osäker. (bwl alltså) ;) doggson : Skönt att kräkert lämnade, hon/han sög verkligen fatalt. SKa kolla upp magen :)
mm, vi är vid vancleef, tog nyss smite >_>
gg, grön l00t lix0m. tog livet av mig
Eldon Mobbade är vad ni är -.-
Eldon Syftade bara på att ni har sånt äckligt dåligt rykte, inte för att tala om ert "solo MC buisness" med DUSK
yo eldon yr the best maaaaaaan!
hahaha stringkarring är en grinig 1337 spelare =D
ShattredHand.. Non mer som befinner sig där? (Horde.)
burning legion fapagos
R.I.P sixten.. <br> #"¤%"%#¤&/&%&(&/()(/(/%¤/¤¤&%#%"¤# " ¤%%<br>
36 Human Priest på Dragonmaw
du är kär i mig.
update lvl 60 på al'akir lvl 22+ på defias brotherhood
Sunstrider, 60 UD mage (lagt på hyllan) Dentarg, 36 Tauren Druid
ravencrest lvl 60 allience mage guild inquisitor
2Dope : Ja, lätt motstånd är alltid trevligt ;) Själv huserar jag i elusive.
Burning Legion
A Profound Hatred of Man
2Dope : ingen aning, vi har iafall rensat :)
horde vad annars.. dragonmaw lvl 57 shaman lvl 31 warlock
rapperted.se
Server: Twisting Nether Faction: Horde! Ras/Klass: UD Mage LVL: 60
ted kom då ! dödar dig! :p
du är kär i mig.
svensson... ser ju att du är låglevlad å jävlig... ge mig ditt ingame namn så kan vi mötas.. jag campar sönder dig i timmar tills du slår sönder tangentbordet och skriker så högt att mamma kommer in och ber dig lugna dig.
rapperted.se
Lightnings Blade - 60 Undead Warrior :)
Forumsignatur:
ted P23 heter SnelHest , kom å ta mig. btw så e min mamma död
du är kär i mig.
svensson: Snelhest.. då vet jag!! a price is on youre head. Tråkigt med din mor, hoppas du förstår att det var ovetande ironi... Radera din gubbe nu och join the dark side ;)
rapperted.se