cs.. hatar du också det !? :P
saker som alla i princip hatar med cs: 1. varje ny version verkar gå ut på att förstöra spelet.. (säger alla tills dom har spelat in sig) så jävla farligt är det inte -shield -bunny jumping -FPS DROPPPP! 2. lowlife klaner, med elita nicks och manager... SNÄLLA:.. ett gäng new beginners som skriver "FU FITTNEWB"/ "ERA JÄVLA CHEATERS" när man tar dom på en pcw... för fan... PCW - PRACTICE CLAN WAR - det är en träning... inget på liv och död... (även om man själv kan bli lite arg när de går dåligt..) 3. om någon är bättre, så fuskar dom.. så är det bara.. eller ? 4. när man behöver en standin-> exempel:>> scsh: söker skillad standin, mogen, mic, vent, 16+ pvt msg: 1337c5k1ll3r: Hajje, jag är sååå skillad alltså.. har sett heaton IRL scsh: okejdå, in på vent så får vi snacka lite med dig.. så lirar vi! ip: due.ostabil.nu 1337c5k1ll3r: men HALLLÅ, vadååå vent ? scsh: ventrilo? 1337c5k1ll3r: LOL; fu.. vad e de för fusk? scsh: AHHHHHH:.. hejdå 1337c5k1ll3r: MEN SKA VI INTE LIRA:. a skitsamma j_ae_vla fittn00b /ignore 1337c5k1ll3r 5. folk som tror dom är bättre än vad dom är, spec public exempel:>> fakenick2k4: ALLTSA sag ni mitt hs daer? 1337 de saeger ja bara.. scsh: okej, de var ju bra.. du lottade ett hs på en kille som pingar 450 :] fakenick2k4: JA KAENNER ADMIN sa hall KEFTEN fitt turk.. scsh: okej? .. halsa honom att han suger antagligen om han kanner dig... fakenick2k4 attacked a teammate fakenick2k4 attacked a teammate fakenick2k4 attacked a teammate fakenick2k4 attacked a teammate fakenick2k4 killed scsh scsh: men snalla.. vad sysslar du med? fakenick2k4 has left the game 6. folk som inte förstår vad spelet går ut på exempel:>> jag_aer_t_pa_en_de_map?: haha, jag aer i t spawn scsh: ska du inte planta ? det ar lite de som spelet gar ut pa? jag_aer_t_pa_en_de_map?: hmm, nej.. ni ska hämta bomben 7. när admin bannar för att någon är för bra... ingen bra sak 8. att detta är helt meningslöst.. kom på 77777 saker att hata.. tar ju år och dag att skriva ut alla... . jag är en tönt som spelar counter-strike .. YES U ARE! ;)
jadu, det kan man fråga sig... orka är ju samma sak som motivation... så man kan väl säga att jag är motiverad
Haha, det undrar jag också. Du måste ju skoja.
Skaffa flickvän....
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden." Cobra angående onani
allan: du förstår nog inte ... men det är inte lätt.. man måste vara 16... rephus: japp, vavle ska ju (kanske) införa personnummers reg på vissa servrar... åldersgräns med andra ord.. självklart kommer det finnas omogna små glin där också.. men det är ju ett steg i rätt riktning...
SCSH Håll dig borta från cs så att hon inte tröttnar.. =)
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden." Cobra angående onani
hur orkar du bry dig? ^o)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
wasted: haha :) spelar inte så mycket cs... gjorde innan.. men nu orkar man inte.. finns så mycket roligare saker att göra... som att vara med sin lilla fina flicka ;) irakliz: scsh - schatte - :) thats me.. du känner nog inte till ngt allt :DD _mackan_breaker_: jadu de kan man fråga sig... faktiskt.. .. tänkte att man får väl skriva något som folk stör sig på lite .. hade inget att göra.. å nu sitter man här på trafikskolan... FAN...
hahaha sant... vafan va jag stör mig på cs... men kan endå inte komma ifrån det... kan inte räkna antalet gånger ja säger att cs är ett fittspel och borde avinstallera och aldrig installera det igen i vent. händer det? nej kommer förmodligen inte hände heller... men det har med att jag spelar med ett par grabbar från skåneland upp norrland i åldrarna 14-25 hur sköna som helst... vafan jag är cs neerd...
-- Mellanslagsanvändare --
Det där med att bli bannad på public för att man är för bra har man ju råkat ut för ett antal ggr :P orka köra public i dom här tiderna?, bara massa idioter inne.
Walking the street of dreams
Jag stör mig hemskt mycket på folk som lirar public som om det vore CPL eller liknande.. Och dom som skryter med "ååhh jag fick en dubbel", "hhaha jag tog ut alla med uspen" etc Samt alla som whinar, alla som fuskanklagar en, alla som heter något med X, Z och Q, alla som tk:ar en då man råkat skjuta ett glock-skott på hans fot, alla som inte går fram och deffar för att spara sin deagle, och är rädd för att försämra sina stats om han dör, alla som campar på bombplatsen med bomb som inte fattar att han ska planta.. What can I say, I love that game!:)
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
orka skriva ner allt, om du bara stör det på dig..spela inte?
spliff macht frei
sickboy: haha :D vem har inte varit i samma situation? ;) men cs är inget spel.. det är en livsstil ;) för många.. ibland spelar man ALLTID . å sen kommer man på sig själv med att inte gå till jobbet på en vecka... å sen har man glömt sin flickvän.. så då får man ta tag i livet igen :D hehe.. vi får lira någon gather eller liknande nån dag! ;) naizo: japp... de är det värsta som finns.. när man väl hittar en server med bra ping... noll loss / noll choke... då jävlar blir man bannad.... av en 14 årig admin som heter filippa... USH ;) finns mycket idioter.. man ska ju lira 1.5 så länge de går ;) fy-vad-läbbigt: japp.. finns inte mycket som är värre.. man mår ju fan illa... men de finns ju "mute" som tur är... ;D;D alla som förstår spelet.. älskar spelet. ;) _-bacteria-_: man får väl göra som man vill? de finns ju fördelar också.. tex att det är det bästa / populäraste multiplayer spelet NÅGONSIN!.. de talar ju för sig själv.... PUSS
äääh..wtf??Har en kusin som e runt 12-13 och sitter uppe till tre på natten för att spela CS...
wood: så kan de vara ;) intressant också --- :]
haha, för fan. Det är ju det som är det sköna med cs ;) Känn ironin. Allt behöver inte vara så seriöst, speciellt inte när man spelar ett spel där 95% av alla som möter är helt jävla störda i huvet :)
"I lay chicks like mother goose"
Alla seriösa klaner har ju sina servrar i 1.6 nu, så det e svårt o hitta en bra pub. o 1.5
Walking the street of dreams
MC_Kiprono nja ;D inte alltid så roligt.. men ja.. typ alla är cp som lirar regelbundet ;) haha Naizo finns många bra 1.5 servrar kvar... skynet / caramba / hs bolina / violenz / titans / vampiz... osv osv ;) inte så svårt att hitta.. finns de seriösa klaner ? ;)
jag hatar också cs.. min favvo är: "varför är du på quakenet om du inte spelar cs?!" ok ok, jag spelar inte någonting nuförtiden, men quakenet skapades av quakare för quakare och nu måste man tjafsa med någon <13-årig cs-spelare för att få ha det nick man haft i alla dessa år ja nu fick jag avreagera mig lite
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
mdubbelc: du får ju börja spela igen ;) aldrig för sent att få tillbaka skillen :) undrar när cs kommer "dö"?
_-bacteria-_ Brukar nöja mig med att lira pcwn och mixa.. där förekommer oftast inte sånna grejer u see
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
Fy-Vad-Läbbigt F44 syftade inte på dig utan han på SCSH
spliff macht frei
hahahahahaha.. så rätt :D
SCSH P18 jag har inte spelat cs sedan beta3.. tror det var hösten 99 däremot spelade jag q1 från 96-01 och quake3 rocket arena3 från 01-04
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
SCSH lätt med på gather .... zintel @ whoa.nu på quakenet... ^^ ska bara få till min lina.. har fryslagg så att cs dör ska fixa min lina först innan... typ nåt kort på telestationen som é paj har jag hört... eller så väntar jag tills ja fått mitt bbb.. ;D
-- Mellanslagsanvändare --
mdubbelc P20: haha, okej det var ju ett tag sen... men det är aldrig för sent .. ;) får lära dig lite nu då ;} sick boy: im in! ;) talk 2 u later
"..för fan... PCW - PRACTICE CLAN WAR - det är en träning..." <---hymm antar att det kan varför för att man inte får så mycket träning om om fuskar och haxxar på sinnes ställen...
När jag va liten lärde jag mig 2 saker: att gå och att inte pissa på mina händer...
vikken onödig tråd.
Put My Willy Wonka In Your Chocolate Factory! ¯|_(º_o)_|¯ -Whatever
thunder:> okej ;} tjafs? du kan inte gå lite närmare in på saken ? eller du kanske är en dodare eller liknande.. men alla får spela vad dom vill, respektive ogilla vad dom vill.... fueld0g:> ;} ja, det var ett verklighetsbasserat inlägg :P det är farligt med cs, men jag vet inte hur det är för alla andra.. men jag lägger mer tid på det runtomkring.. typ snacka med folk, hitta servrar och reta folk! :D:D _chef:> sålänge man möter folk som är bättre så blir man bättre, man lär sig.. sen finns de små söta whiners som tror att det är fusk om man lyckas haxxa lite då och då... reality:> de låter farligt, :) pappa__geno:> egentligen inte, den fyller ju sin mening... ett forum är ju inte bara till för att fråga saker... utan även för att få utlopp för sina känslor :P .. eller skriva vad man tycker och tänker.. och kanske hitta likasinnade... men puss på dig ändå /PUSS scsh
Det finns en sak som är bra med CS det är att folk blir sura om man sniprar med en AWP och gömmer sig någonstans så att halverst buggar.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
Delar dina tankar 100% ...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
allt jag hatar med cs: cs
Hamnarbetare är inget djur C75, fattar du?
emo:> så de säger du ;) hatar folk som säger "awm/p är inte skill" .. är man inte bra med awm/p så får man inte mycket kills... thunder:> japp.. dod suger..men cs är bra .. man hatar det så mycket att man älskar det.. cs - spelet som är byggt på buggar ;) pudeljägare:> du är antagligen inte så bra på cs ;) de märker man.. men när man får lite sköna kills.. har lite i hp.. hör att bomben plantas..man har inget deff.. man dödar den sista ct:n.. går fram till bomben och börjar deffa... "BIP BIPBIPBIP"... adrenalinet uppe i hjärnan.. om man spelar med inlevelse ;) som ja gör...
mheg:> skulle gärna testa btlfld... men jag vågar inte ;) vill vara spela cs...aa kommer också ihåg tiderna när man tittade på frag or die dag in och dag ut.. på med fear of the dark (live @ rock in rio) .. japp..nu är det mycket småbarn som sysslar med en massa skit..
SCSH P18 möjligt det du säger men man blir inte bättre av att möta fuskare..då man inte spelar på samma villkor... men kan vi inte ta ett pcw får jag se vad ni går och jag LOVAR att inte cheat anklaga er :D
När jag va liten lärde jag mig 2 saker: att gå och att inte pissa på mina händer...
mheg:> "dagens ungdom" säger ofta förtidspensionären! ;) tänk på det _chef:> jaja sure ;} ja har server..så vi kan leka lite.. ja tror inte att du skulle cheat anklaga oss anyway.. men ibland så blir de bra haxx ;)
SCSH Alltså det enda bra med spelet är ju att folk säger så, så att om man skjuter dem med tidigare nämnda vapen så blir de sura/arga. Kan inte någon länka upp den där filmen på en kille som blir rejält arg då han spelar cs mot killen som spelar bredvid honom. Är så roligt.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
herr_negress:> vem pratar du med egentligen ?!... nwb? bra förkortning.. när man inte vet vad det betyder ema:> jaja ;) bara new beginners som skriver sånt
så ska det va
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
aka. du har fått ditt liv tillbaka? hmm eller sitta på en tragisk bar och dricka bärs varje kväll ser inte heller så ljust ut ;D
rephus körde ju säkert cs från och med tonåren, jag är 15 år och hatar cs alltid gjort ...
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
fakenick2k4 attacked a teammate fakenick2k4 attacked a teammate fakenick2k4 attacked a teammate fakenick2k4 attacked a teammate fakenick2k4 killed scsh scsh: men snalla.. vad sysslar du med? fakenick2k4 has left the game HAHAHHAHAHHAHAHAH!!! det där är en klassiker.. :P
lol^
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan