Jag kör "Windows Live Messenger" Version 2008, Build 8.5.1302.1018. Funkar fin fint, bara googla och ladda ner. Ser inte direkt spejsat ut, googla på 7.5 annars. Får ni inte igång programmet, dvs: Messenger ber er "ladda hem en nyare variant" så testa kör Messenger i "Windows 98/2000-kompatibelt läge". En version buggade för mig men allt för att inte ha det senaste när det kommer till Microsoft. Högerklicka på msnmsgr.exe (eller vad den nu heter) och bläddra i flikarna så kommer du hitta det med "komtatibelt läge". Använder mig utav "Messenger Plus! Live" också som är ngt att rekommendera, irc-features m.m. Något jag har på datorn heter även "msn-live_messpatch-g5-81178.rar" Messpatch är en fix till er MSN-klient, nyaste för nyaste versionen av windows live och äldre messpatch för äldre klienter, ja - ni fattar. Tar bort all reklam, kan ta bort lappar och ändra om lite utseende samt knappar, man kan göra allting kort och gott. Kommer inte hålla mig uppdaterad på denna tråden, kom in här på måfå.