jepp. Sonic advance rullar på i princip som det ska utan att hacka. Någon som har koll på om det kan bero på att man har en dålig gba_bios.bin fil? Finns det olika som är olika bra?
här finns btw en snyggare kontroll till GBA emulatorn:
döp den till controller_fs.png och droppa den i gpSPhone mappen.
jag har alltid rätt.
jag får det inte ens att funka. har 3 spel inne, spelen är mellan 4 MB och 8 MB, slutar på .gba men vill endå inte funka. får upp en skum text, "sorry but ipSP a requiras a Gamebo Adva i a p W så om jag klickar någonstans kommer det upp: You have anWincorrect (skumt tecken) IOS image*c a p (med bokstäverna under sådär)
i get more pussy then panty!
Ligger de i Root\Media\Roms\GBA\ ?
Har aldrig fått en smäll, inte ens tanken har slagit mej
nope, i root/Media/ROMs/GBA/ och jag tror att jag ska köra in en gba_bios fil och ändra ett par andra tal, men det får bli när jag orkar.
det funkar bra sig nu, men vad gör det för skillnad om jag ändrar till 755 i properties på alla filer i apps/gpshone?
JonkaGOO P19 är din version i widescreen och tar upp hela skärmen och kontrollerna ligger i själva spelet?
tips på spel som rullar på fint? hackar lite, musiken iaf.
tips på andra roliga program man kan ladda ner?
Hur fan skriver man ÅÄÖ på tangentbordet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har du 1.1.1 håller du bara inne A eller O så kommer dom upp..
NÅGON SOM HAR KODEN FÖR BETA TESTNINGEN AV PSX4IPHONE? ( www.zodttd.com )
jag har alltid rätt.
Ska jag köpa hem en 1.1.2 från usa via brorsan nu i jul och hoppas på att dom lyckas knäcka den eller skippa?:/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lebanner P22 skippa, dom ser inte ut att knäcka 1.1.2 utan verkar vänta helt till 1.1.3 (om den kommer), dom har ju knäckt 1.1.2 men inte till fullo dock.
det har dykt upp 2 skuma grejer på min iphone installer, på updates så står det NES verion 2.0.1 och gpSPhone version 1.1.2 ska jag uppdatera? jag vill kunna ringa med den! (har 1.1.1) trodde man bara kunde uppdatera via itunes?
tackar confidence för svaret. Kanske likabra å vänta
Du ska nog inte vänta för länge.. ju fler uppdateringar ju svårare blir dom att knäcka.. jag leta upp en 1.1.1.. ifun.se har 1.1.1 till salu men dom är rätt dyra
jag har alltid rätt.
jo galet dyra. Kanske köper endå å kör via turbosim. Annars om det inte kommer hack kanske jag kan sälja på blocket.
Det ska nog inte vara några problem.. det kommer komma hack
jag har alltid rätt.
jag tror dom till slut skiter i 1.1.2 om det inte löser sig. det är onödigt att jobba med den. AnySIM är väl idag ute med källkod osv? Smart där, jävligt.
" har du 1.1.1 håller du bara inne A eller O så kommer dom upp.. " Bra tips där, hade inte en aning haha...tack!
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
antar att ni inte har missat 4 balls, snake, othello och PLAYSTATION emulatorn va? ;)
Verkar vara jävligt mycket slit och krångel med dem.. jävligt glad att jag inte impulsköpte en.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
så fort du har låst upp den så flyter det mesta på utan problem. har inte provat psx4all än, men som vanligt ska man lägga in ROMS, vet någon vad ROMS till ett PS1 kan heta? .ps? ;)
jag har inte haft något krångel alls med den.. förutom att den glider ur handen när man är full.. tappat den 4-5 ggr i asfalten.. Ingen skada förutom lite stötta hörn bara =).. bra kvalle!.
PSX4iPhone är knappt spelbart än. Men gpSPhone (GBA emu) va ännu värre när det kom och nu flyter det på nästan perfekt.. Jag tror att vi kommer ha ett fullt fungerande playstation i våra iPhones inom 1-2 månader =D. Ska bli fett som fan att lira resident evil och carmageddon på mobilen. Synd att det svårt att hitta PSX roms, och att de är 500mb st så man kan ha typ 2 spel på luren om man vill kunna ha något mer på den.
jag har alltid rätt.
yepp, såg det. tog hem tony hawk 3 till psx4all igår, 6 filer 50 mb / st, lite väl kanske :)
Lånar er iphone tråd lite. Fick en ipod touch i julklapp nu så skippar iphonen. Kruxet är att när itunes ska synka telefonen säger den att jag har fel version av itunes och ska använda 64bitars versionen. Jag har x64 windows vista. Men verkar inte finnas ngn 64bitars version av itunes. Vet ni ngt?
har du nyss styrt upp ett nytt vista, eller har det funkat tidigare på det? för iTunes stödjer inte några x64 versioner av vista.
hm har aldrig använt itunes tidigare. Antagligen är det ngn bugg. Men varför säger den att jag ska hämta 64bitars versionen av itunes som inte finns:/? Läste ngt att tidigare itunes vers har fungerat så får väl köra på ngn äldre.
Funkade inte i itunes 7.4 heller. Har nu läst runt på internet och ipod touch fungerar inte alls med windows x64 versionerna. Så jävla dåligt att sitta här med ny dator och touch å inte kunna använda skiten. Det här får mig att än en gång tänka på varför jag aldrig riktigt gillat mac. Ska nu behöva sitta å köra vmware för å ladda in musik osv. Helt stört
Vilka sidor brukar ni surfa på? Jag är endast inne på facebook och Beejive (MSN) och Whoa när jag orkar. Vill ha tips på fler sidor som är anpassade för iphone/touch.
Det har börjat komma info och videos/bilder på 1.1.3. Enligt Natetrue som är en välkänd och trovärdig person inom iPhonehack-världen så är det den riktiga versionen som läkt. Det ser inte ljust ut för hacken dock..
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Moderator
2007-12-30 22:56
fan. och det känns inte som att det är så aktuellt med en svensk release heller. jag har tankar på att köpa en när den kommer här. mitt kontaktkort är ändå så jälva dyrt och det skulle vara schysst med en som är legit. men då är väl redan iphone4 ute i staterna...
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Lebanner P22 Du borde ju i ditt fall snarare fundera på varför du gillar PC mer än Mac..
Jag tror (hoppas) att alla skulle byta till Mac om saker och ting var anpassat bättre till de.
För den enda aneldningen till att köpa en PC egentligen är att du inte har råd med en Mac.
Handlar inte om jag ska köra mac eller inte. Skiten ska väl vara kompatibelt med 64bitars operativ. Spec när nano funkar men dom har valt att inte göra touch eller iphone det. Jag vill köra vista och gärna att det ska funka med min nya touch. Sen om jag inte har råd med märket apple eller inte har väl inte med saken att göra.
Roligaste spelen och smarta apps just nu? Nån som har några tips...
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
Den 15e är det dags för Apples nästa keynote. *hint hint* Jag skulle gissa på ett det kommer en 3G-variant av iPhone. Dock önskar jag att det kommer en HSDPA-variant då till och med 3G är lite för slött för en web-enhet som iPhone. Med web menar jag helt enkelt allt som har med datatrafik att göra.
Skivsamlare
2008-01-08 00:09
Crona P25 , Iphysics är oslagbart. annars är gba-emulatorn ball.
fair enough..
...å andra sidan vore det att pissa de nyblivna iphone-ägarna (i Europa) i ansiktet att släppa en 3G-variant, nu när jag tänker på det. Är lite för tidigt.
hoppas inte på en ny iphone den 15e, för då kommer jag köpa den med.. jag har inte råd haha.
PSX4iphone ska uppdateras snart och det ska tydligen bli en stor uppdatering och den ska bli mycket snabbare enligt skaparen. det är nice! längtar till den kommer i fullscreen. Sen ska han släppa en 3e emulator nu i veckan!! ingen vet vilken men man får hoppas på N64 =).. antagligen blir det SNES
jag har alltid rätt.
eller det va kanske ingen emu.. ett app från samma kille är det iaf.. kolla zodttd.com
jag har alltid rätt.
vad är Iphysics? Hittar inte i Installer Nån som vet en bra offline PDFläsare?
babbe P24 PDF viewer heter väl en den funkar asbra, förutom att man inte kan spara ner utan bara titta. för iphysics, du får lägga till en annan source i installer, vilket är
http://iphone.r4m0n.net/repos sen hittar du det i menyn efter att du har refreshat.
Ok..mer förslag?
haha iPhysics var ballt. blev dock less efter 30 sekunder :) solitaire är en vinnare, lirar det varje dag när jag lägger mig hehe. Jag fattar inte varför de gör spel som snake för att använda den där gyro-grejen, det är ju skittråkigt och jobbigt. Gör ett vanligt jävla snake.
Nån som köpt några nice hörlurar till iphonen?
Jag har V-moda vibe duo som kostade $100 + moms. Förutom att vara sjukt nice in-ear lurar så har de en inbyggd handsfree som fungerar på samma sätt som den som följer med. Och måste bara berätta att jag tappade bort de, och sorgen var såå stor. Inte minst pga att jag inte kunde använda iphonen utan handsfree/pausknapp, och jag vägrar använda den värdelösa skiten som följde med. Skalade till ett par andra lurar så de gick in i iphonen, men saknaden av paus/spolknappen var kännbar. Men idag! Mer än 1 månad senare! Sätter jag mig i mina föräldrars gammbil som aldrig används, och va ser jag på golvet! Jo, mina älskade lurar. Bästa som hänt 2008 iaf :) Rakt in i mina memoarer.
jag tappade bort min orginal med headsetet i eller vad det heter, dom var sköna. nu fick jag gå till apple store och köpa nya lurar.
Jag vill ha apples in ear lurar med handsfree. Någon som vet varför det inte finns?
jag har alltid rätt.
JonkaGOO P19 dom jag menar som jag tappade. dom finns, men inte i sveriges butiker, såklart. iphonen finns inte här.
jag frågade om dom hade man han kollade lite konstigt på mig.
Lite synd att dom gjort ingången så som dom har.. hade velat använda mina sennheiser hd25. Tips på var man kan köpa in ear lurarna från apple på nätet?
Crona ta en kniv och tälj lite. Man förstör inte lurarna om man inte är petig om hur jacket ser ut förståss.
De säljer iPhone headset i Göteborg på mac forum har jag hört. De har även en iPhone man kan pilla på om någon som inte har en är sugen ;).. Inte säker på att det är så men jag har hört det iaf.
jag har alltid rätt.