Kärlek skrev: Kan det inte tyckas eller upplevas, bland vissa, ganska självklart att hata på homosexuella i ett hiphop forum?Jag förstår så klart att ni inte vill ha sådant här, men ur en homohatares perspektiv borde ju fan detta vara någon form av fristad med tanke på musikgenren! Du har rätt. Jag och mina "bröder och systrar" borde helt klart förstå alla böghatande hiphopare, att det snarare är vi som inkräktar på era områden snarare än att det är vissa av er som borde ta och ändra och bilda en mer human uppfattning om era medmänniskor.Förresten, jag skrattade högt och trodde fan att jag rynkade pannan så pass att den nog kunde användas som tvättbräda om man så ville när jag kom till det där med fristad (hur kan man ens säga något sånt, och dessutom mena allvar?!) Du pratar som om du vore lika jävla efterbliven som valfri jävla SD:are. Lyckligtvis har inte alla här huvudet uppstoppat där solen aldrig skiner. Skäms på dig, gå ut och få lite frisk luft, din socialt missförstådda konservativhiphopare där.BC99, +1 (som vanligt).Rätt trött på denna förlegade diskussion, men var bara tvungen att svara när det var en riktig stjärna som hamrade så pinsamt snett på tangenterna. My bad.
Kan det inte tyckas eller upplevas, bland vissa, ganska självklart att hata på homosexuella i ett hiphop forum?Jag förstår så klart att ni inte vill ha sådant här, men ur en homohatares perspektiv borde ju fan detta vara någon form av fristad med tanke på musikgenren!