I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2010-08-20 20:51
CapKillah
Jag är inte arg någonstans, så ge inte bollen till mig nu, kom ihåg istället vem det var som började prata om vem som hade noll kontakter som svar på ett funktionsförslag, där kan vi snacka "32år på Jorden" och onödig OT. För övrigt är ju annars forum till för att bl.a diskutera i. Jag söker dock fortfarande en vettig motargumentation från din sida för att få vettig spinn på idén, men vad jag fått hittils verkar jag mest nu plocka ruttna äpplen...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-08-20 21:03
Jag håller med Charly till 100%. Vänner känns förjävla grötigt just nu...
be the change

2010-08-20 21:31
DoktorDöd: Och min ålder på 32 år är relevant? Var det omoget skrivet? Dina noll vänner har jack shit med saken att göra, och jag skrev det inte för att jag tror att du har noll vänner i verkligheten. Bara lite komiskt att du som har noll vänner vill organisera dina vänner bättre.

Jag tycker uppdateringen av sina kontakter var dålig. Mycket bättre förr när man hade alla namn i en lista. Jag har dock inget behov av att visa vilka som är mina "topp-vänner" eller "favoriter". Men att kategorisera dom som i t ex msn vore kanske bra för dom som vill det. För min del är det lika ointressant som att fortsätta den här diskussionen.

2010-08-20 22:22
CapKillah
Bara lite komiskt att du som har noll vänner vill organisera dina vänner bättre.

Ja, jo, hela världen skrattar. Ha-ha. Hursomhelst. Jag tänker inte bara för min del, jag tänker lite större än så, också. Har haft en kompisfylld kontaktsida en gång, men den försvann senast Whoa's server havererade i juni, och tar jag mig tid att addera alla forna kontakter så skulle jag uppskatta om man kunde organisera dom lättare också. Inget säger att man heller måste visa för andra hur man kategoriserat.

Och min ålder på 32 år är relevant?

Din ålder kommenterade jag då dina inlägg väcker misstankar om att det saknas ett kommatecken mellan trean och tvåan.

För min del är det lika ointressant som att fortsätta den här diskussionen.

-1!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-08-21 00:38
Vore skitskönt om ni kunde sortera vänner alfabetiskt istället, förstår inte alls vad ni har gjort med dom nu faktiskt, bara gröt av allt.
Annars är det helt ok.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2010-08-21 10:48
d-beck: Säger detsamma. Det enda jag listat ut är att nu ligger vännerna sorterade efter senast inloggning. Är väl bra tänkt. Men det ser ändå lite grötigt ut med dessa bildrutor.

2010-08-21 12:36
cap
ja det enda jag kan tycka är ok är att dom inloggade ligger högst upp.
hur förklaras hur resten ligger? ser jätteknäppt ut i mina ögon =S
- Det släcks.

2010-08-21 16:28
Den som är senast inloggad är först och den som är mest inaktiv är sist..
No cake for the impurity!

2010-08-21 18:04
inte ok, fixa! så man iaf kan välja själv hur det ska sorteras!
- Det släcks.

2010-09-15 11:41
Är det bara för mig eller har ni gjort profilerna ännu sämre?
Nu hamnar presentationen under kontakter, forumaktivitet eller vad det nu är vad jag än klickar på samt att flikarna är borta, det är nu länkar... vad håller ni på med?
- Det släcks.
Skivsamlare

2010-09-15 17:19
tycker också att det blev lite rörigt när man hade allt på samma sida
fair enough..
Moderator

2010-09-16 09:33
Ja alltså något måste göras åt profilsidorna. Om allt tvunget måste ligga på samma sida kan ni väl åtminstone ha presentationen högst upp? Jag är mer intresserad av vad någon har skrivit om sig själv än vilka vänner den (eller vilka trådar den har startat/hänger i) när jag besöker någons sida.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator

2010-09-18 18:54
Nu funkar profilsidorna som de ska igen! Tackar tackar! (måste ju komma med positiva grejer också)
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-09-19 10:20
Mycket bättre så! =)

Längtar bara till att ni ska sortera kontakter efter alfabetisk ordning nu då, eller iaf att man kan välja själv.
- Det släcks.

2010-09-21 11:35
Nu är det sådär knäppt med profilerna igen så kontakter syns hela tiden och flikarna är borta.
Antar att det blev nå knas efter i natt? Hela whoa slutade ju funka.
- Det släcks.