tycker den är bättre nu
http://www.aktivdemokrati.se/
Producent
2009-09-20 22:16
skulle vara soft och kunna välja mellan teman, ála wordpress, möjligheterna finns ;)
Since 1984 @realgizlee // twitter
Om ni ändå är igång kan ni väl ändra designen helt och hållet, sidomenyn ser ju likadan ut. Annars tkr jag det är bra! big up.
EGOFLOW.
Moderator
2009-09-20 22:33
Äsch ser okej ut asså, börjat vänja mig och glömmer sakta men säkert av allt gammalt. Dock fann jag det störande att profilsidan var där uppe också, den ville jag ha kvar på vänstersidan :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
buggar sönder riktigt ordenligt, kör Win7 och Explorer8 .. menyerna hänger inte med... :S
-- Mellanslagsanvändare --
Folk som jämför det med Lunarstorm och Habbo Hotel kan inte ha alla indianer i kanoten...
Beat the odds like an abusive freak show owner
Webmaster
2009-09-21 12:34
Nu har vi fixat en lite mörkare bakgrund (samma som innan) och även lagt tillbaka lite linjer i forumet. Satte även en lite mörkare färg som bakgrund i en av kolumnerna för att göra det lite tydligare. Kom med mer åsikter!
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Jag gillar det skarpt! Har "användare nära dig" försvunnit eller är jag blind?
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Webmaster
2009-09-21 12:43
PlayerJoe: Ja, jag tog bort den. Misstänkte att den inte användes så mycket och har inte hört nån fråga efter den? Nåt som saknas?
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Centreringen på sidan är inte alls kul, plus att jag vill kunna få med mig menyn ner!!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Sjukt jobbigt att behöva scrolla upp när man ska till en meny igen. Störande. Sen rollover i menyerna högst upp är de väl endå prio på?
i get more pussy then panty!
Kan det inte se ut som det gjorde typ 95. Nu är det bara plastigt, electro och techno över hela siten. Hela mitt liv är förstört nu. Sedan ni ändrade designen har jag helt tappat matlusten och motivationen till allt. Det sticker i ögonen och skär i själen. Jag kommer ALDRIG att vänja mig och bara så att alla vet, utveckling är det sämsta som finns.
Moderator
2009-09-21 17:03
Det var mycket bättre när ni fixade lite linjer i forumen! Kommer med mera när jag hittar :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
aah, kolumner nu är jag ett steg närmre att åter bli nöjd :)
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
tycker texten i bannern ska vara chockrosa eller om ni måste matcha med grönt som pilarna framför vänner inloggade så det syns ser forfarande inte texten i banner särskillt bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
elller brun eller brunbeige alltså är det bara jag som tycker whoas nya stil påminner för mycket om det där gamla communityt man var på för över 10 år sedan, skunk? eller vad det hette
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker inte att whoa någonsin påmint om skunk.. men jag minn knappt hur det såg ut.. Stuck: jag använde det iaf.. men har ingen aning om huruvida nån annan gjorde det eller inte.. :P (användare nära dig, that is)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Stuck Nu har vi fixat en lite mörkare bakgrund (samma som innan) och även lagt tillbaka lite linjer i forumet. Satte även en lite mörkare färg som bakgrund i en av kolumnerna för att göra det lite tydligare. Kom med mer åsikter! Såja!
Linjerna kändes på något sätt viktiga.
Och vad som än händer så släng inte iväg vänstermenyn :O
^ Smart sagt.
Jag har kass syn och menyn där uppe är jääävligt svårläst. Den grå bakgrunden kanske borde vara mörkare. Men det är kul med förändring.. Ni får gärna fixa så att man kan använda en egen stilmall.. :)
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Skivsamlare
2009-09-22 13:43
wohoo linjer i forumen, sweet. dom behövde komma tillbaka
fair enough..
Nu blev det bättre!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Nån konstig bugg @ Vår hiphop - Audio / Video. Är iofs inte inne där så ofta, men kanske störande för alla aktiva whoarappare!
tycker den ser lika dan ut jag, tog mej ett tag att märka att sidan va ny :D
Stående uttryck keep one's cool---{informellt} hålla huvudet kallt, behålla fattningen lose one's cool---{informellt} tappa huvudet, förlora fattningen
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Det såg ju nästan exakt likadant ut, förutom att det var lite annorlunda font och bakgrundsfärg typ!!!
Beat the odds like an abusive freak show owner
...och layout. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Ni kommer ju inte byta tillbaka så kan ni göra så menyn följer med ner? Ganska akut.
Jag tycker generellt att det känns rätt schysst nu. Det kommer ta ett tag att vänja :) Men efter att jag gjort det tror jag att jag kommer trivas med den här nya designen. Dock, det kommer bli jävligt mycket scrollande. Jag vet att jag jiddrade om det här med menyn vid förra uppdateringen också, men det är irriterande när man måste scrolla upp hela vägen till menyn efter att man läst en tråd.. Hoppas det går att fixa som det var innan igen! //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Damn, sidan är ju ursnygg!
Producent
2009-09-24 14:55
Eftersom det inte går att print-screen greja och få med muspekaren försöker jag skriva ner en jobbig sak istället. I forumen om man håller musen vid samma rad som "skaparen" av tråden står, så blir det som en länk där, nästan hela vägen till "antal som skrivit" i tråden, till skaparens "profil". vilket är jobbigt om man typ har haft en msn ruta, och ska klicka på whoa så hamnar man hos en användare istället :( hope you get it.
Producent
2009-09-24 14:57
när man klickar där det är vitt.
Borde inte meddlanderutan och gästboksinläggrutan byta plats med varandra?
Redline!
Producent
2009-09-24 18:53
Egentligen är det inte ny design, då ahde ni bytt färger och hela klabbet, ny logo, hela kittet. Ni valde att behålla det så som det är och strukturera om, vilket jag inte kallar ny design, utan omstrukturering. För allt ser fortfarande likadant ut, kommer se likadant ut om 10 år, ni utvecklas aldrig framåt, bara bakåt tänk på whoa...
Producent
2009-09-24 19:32
kan man inte ha menyn som är uppe till höger och den som e höger nu på vänster sida
Dr.Octagon word fula ikoner tycker jag för mail och gästboksinlägg gillade guldet i det gamla och de såg inte gigantiska ut i kontexten
micKillah verkligen plågas av att tvingas hänga på Whoa varje dag :D Doc Ock - Har också tänkt på det där. Som de är nu så ligger de ju tvärt emot infon som visas i sidtiteln. 10-4, over...
Sluta tänka, börja agera ;)
Redline!
Producent
2009-09-26 21:04
Mabande P32: haha, nä faktiskt inte, just nu stör jag mig bara på att menyn inte hänger med mig längre när man skrollar ner i långa inlägg... Asså, det måste väll finnas duktiga designers där ute som är villiga att designa om hela whoa fo real ?
hahaha det är ju precis som det förra bara lite snyggare ... skulle ha ändrat färg på hela skiten för den som är nu är så tråkig :)
Att ha namnet på personen som startat en tråd precis under tråden gör att jag ofta hamnar på trådpostares presentationer. Det är inte bra.
Redline!
micKillah & tobskii - Problemet med att köra en total omdesign är att både de trogna besökarna och sidans "varumärke" drabbas. De trogna besökarna för samma upplevelse som om nån skulle möblerat om hemma hos dem och bytt ut massa grejer och sidans "varumärke" är ju den sedan länge inarbetade färgpaletten (och i viss mån layouten). Som det är nu är det en "lagom" uppdatering som gör det möjligt att fortsätta omarbeta sidan i mer eller mindre stora steg steg, beroende av hur det tas emot och fungerar. Visst skulle det säkert vara "fräscht" att göra om allting så att det ser ut som spetsdesign från 2009, men då är problemet just att det ser väldigt 2009 ut även 2010 ;) 10-4, over...
Är det bara jag som upplever att laddningstiden är extrem?
-- Mellanslagsanvändare --
Whoa går EXTREMT långsamt för mig nu, är det någon annan som känner av det? Det tar evigheter för mig att gå in och ut ur trådar osv.. Och det är inget fel på min lina för allt annat funkar som det ska. Tjo.
be the change
Producent
2009-09-30 13:40
det går som en oljad blixt för mig.
Jag råkar också trycka fel när jag ska gå in i trådar och kommer in på ts sida istället, något som är ännu mer irriterande är att länken till ts sträcker sig en bit utanför texten med, vilket gör att det blir ännu fler feltryckningar.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Sorry för dubbelpost men jag undrar faktiskt hur det kommer bli med den årliga stilningen av whoa-loggan runt juletider?
Grymt irriterande sak har jag upptäckt nu. Har hamnat flera ggr på folks användar-profiler istället för i tråden när jag råkar missa rubriken och trycker lite under!!!!!!! Inte nice!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!