Det står under trådnamnet... 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
I trådarna är det som vanligt men menyerna känns fel.. Det känns tomt, för stort och för flashigt :/
Bra och enkel struktur. Dock väldigt läbbig färg, men man kanske vänjer sig. Designen måste sticka ut till en början... Tycker dock den gamla Meddelande och Gästboksinlägg-lådan var mycket snyggare.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Tycker som många andra att texten känns större, kanske bara ovant. Tycker att översikten över trådarna är nice nu, förutom att jag skulle vilja ha linjer mellan "svar" och "ändrat". Blir lite konstigt, känns även som om trådarna flyter ihop lite. När: idag xx:xx, där känns "när" lite överflödigt, snyggare med bara namnet. Varför har namnet på vilka moderatet som finns i forumen försvunnit? Det saknas faktiskt
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
mattheew - Mod-namnen ligger längst ner nu. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
nja, vet inte riktigt ja.. gillar inte menyn i toppen så gillade jag faktiskt rutan med gästbok och meddelanden och att man kunde sätta fast menyn till vänster. byt tillbaka.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Lepra vad är mer neutralt än grått?
SMÅLAND!
Jag gillar inte alls den här nya stilen, den var inte alls lika clean som den gamla..
be the change
jag gillar gråa bakgrunden. den e ljus, lyser upp lite. det är najs. vad jag minns har folk alltid gnällt om varenda förändring sen sidan startade. en vanesak. jag diggar det iallafall
Mycket bättre förut.. var mer "cleant" då.. kände mig hemma. Nu känns d som jag stigit innanför någon annans dörr.. vad säger man, borta bra men hemma bäst? Röstar på att få tillbaka gamla designen!:)
- Shizzle
Herr_Berg P11 Det är ju inte en universell sanning på den frågan. Mest neutralt är ju något som smälter in i omgviningen så stilrent som möjligt och inte sticker ut, vilket det gråa gör i det här fallet..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Graffare
2009-09-18 21:31
Snälla, beige bakgrund!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Ja den gammla meddelande rutan borde ju vara k märkt vafan, den får man inte röra hur som helst.. den är ju nästan whoa.nu hahaha.. nu känns det mer playahead eller något över den funktionen.. Men överlag är det faktiskt snyggt o fräscht, men kontrasten måste dock tonas ner lite så man inte får sprängvärk i huvudet efter 20 mins inloggning på sidan.. annars good work stuck och co.
Fucks your life up crew Tjabo!
kanske är det en vanesak men hittills känns det mer svårläst...överallt
skriv kort, helst inte alls
2 saker som spontant kom upp: 1. Alldeles för ljust och jobbigt för ögonen med det gråa vid sidorna. Lite huvudvärksvarning. 2. Det saknas ett sånt häftstift för att få med sig menyn ner. Annars så är det bara kul att ni provar nya grejer. Men som sagt, dessa två punkterna känner jag att ni bara måste ta itu med.
Sen vore det kanske nice med lite lines mellan de olika trådarna på "Dina aktiva" så man urskiljer bättre men det kanske bara är en vanesak. Mvh
Producent
2009-09-18 22:15
Hoppades på ny design i helhet, nu behölls samma som förr, ingen ny ändring i stor helhet, gillades, men gillades inte helt, kunde blivit bättre, som med en mini bild av sig själv i forumen med mera...
Since 1984 @realgizlee // twitter
Eyy, att ba ändra på sidan är fett med icke-äkta hiphop yo! Om man ska vara seriös vill jag dock lägga in en liten pik mot färgvalen, typsnitten i "överpanelen" och den alltför feta/stora texten i menyerna. Sen föredrog jag de gamla kolumnerna bland tråderna där trådskapare, trådskapardatum m.m. stod i separata kolumner. Nu känns det rätt rörigt och inte lika lättöverskådligt. Kul alternativ i övrigt, men som sagt- vore kul med lite mindre menytexter (tänker mig att sidan blivit synskadeanpassad bara..) och tillbaks med trådkolumnerna. Sen skulle jag må!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Hehe, det får bli whoa i korta intervaller om designen kvarstår, börjar faktiskt få lite ont i huvudet redan nu och jag överdriver inte eller försöker vara lustig. Har iofs jobbat hela dagen och det är mörkt i rummet i övrigt + att man är aningen småtrött. Det kanske spelar in, vad vet jag.
gamla va skönare. spec med kolumner för användarnamn
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
En bugg/testfeature..? "Om whoa" och "Kontakta oss" går till samma länk. Klickar man så ändras toppmenyn till en mindre variant (likt IE-versionen) där Min profil-kolumnen saknas. Sidomenyn ändras den också. Får dessutom en bra mycket större och suddigare toppmeny i Firefox än i IE.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är inte fonten lite stor i rutan man ska skriva i? Ser lite lustigt ut. Men! Snälla... Roll-over på menyn upptid? Snälla? Vore grymt om hela den menyn (top bannern) alltid var ontop om man lätt vill komma åt den.
i get more pussy then panty!
Allt blir feeel=( Men de är roligt att dom som har hand om sidan vill pigga upp den lite. Men .. Känns inte som whoa=/
Fan är det här. Vad har ni gjort med mitt whoa? Sidan ser helt efterbliven ut. Visst, bra med "netplays" och "mp3" länkar osv, men ful inramning, fult typsnitt i knapparna och jag avskyr centreringen på sidan. klart bä
att menyn är fett keff på något sett stör mig mest, och att allt är så kluddigt. den gamla cleana var bättre, fan lägg ner lite tid på whoatävlingar istället. :-)
be the change
Webmaster
2009-09-18 23:57
Haha. Mycket åsikter. De vi tar till oss mest av är bakgrunden och att folk får ont i huvudet osv. Vi ska titta på att fixa en mörkare bakgrund som sagt. Annars tycker jag det mest känns som folk pratar om "känns annorlunda" och annat som förmodligen enbart är vanesaker. Det här med att det känns svårt att få överblick på trådarna vet jag inte riktigt om det stämmer. Under de veckorna vi suttit och fixat med designen har jag faktiskt haft svårt att få överblick på den gamla desigenen när jag gått över till den. Well .. vi ska läsa igenom allt ordentligt och fixa saker under nästa vecka och helgen.
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Stuck Tror det blir fett med lite mörkare bakgrund Ola, resten är säkert bara en vanesak MEN vad med den häftstiftfunktionen då? Som drar med menyn nedåt i trådarna? Den borde väl inte ta så sjukt lång tid att koda in igen? Oavsett är det bara nice att ni gör om saker, det är aldrig fett med saker som bara står still i evigheter, :) //Paz
I like it :)
At the gates of Eternity...
Konsertbesökare
2009-09-19 00:31
Har inget att klaga på men jag skulle vilja ha menyn på vänstersidan som vanligt. Annars är det fett.
Moderator
2009-09-19 01:23
Ahh lite mörkare bakgrund som vi hade förut, inte mycket , men lite. Sen som sagt känns det sjukt rörigt i forumen utan kolumner. Sen är ju texten lite för stor när man håller på och skriva sitt inlägg, stör mig på det. Annars tycker jag det ser rätt cleant ut, visst att man gillar den gamla lite mer, men om en vecka eller två har folk glömt hur det var. Så är det alltid, folk är rädda för förändringar.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Toastare
2009-09-19 01:32
tycker förra var mycket mer bekvämare och lättare att hitta saker , nu var allt helt weird tycker jag. trodde det där uppe var en jävla banner när jag loggade in så jag satt ett tag och stirrade mig blind efter "Din Profil" grejen ( är lite trött dåvah). tycker ni kan ha båda två faktiskt, så att man kan välja vilken layout man vill använda, så kan ju admin och modd ha den nya konstiga och vi dödliga ha den äldre lite finare.
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm till och med kameramannen tar dig i arslet.
jag avskyr centreringen på sidan Instämmer. Det hela är särskilt störande om man har hög upplösning och sidan blir en smal remsa i mitten omringad av ett hav av grått. Långt bättre då att som förr ha ett stort tomt fält till höger.
Snälla byt tillbaka, jag tycker inte alls om typsnittet sen ser det förjävligt ut när allt är "större" eller vad man ska säga. Vill ha det tillbaka det tidigare whoa snälla
När: Idag 10:07 "När" måste ju tas bort?!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Moderator
2009-09-19 11:08
Inte sett det förut, men "När:" var ju helt överfult, bara ta bort det.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Hahah "När" ja, det var inte vackert...
be the change
Det märkligaste tycker jag är att whoa innan denna uppgradering var väldigt fint - sure, inte mina färger osv men ändå färger som arbetade tillsammans. Och framför allt, hela siten kändes konsekvent och lättnavigerad. Att den här uppgraderingen är gjord av samma typer är fett svårt att tro.
It's only gay if balls are touching
Bakåtsträvare!
Beat the odds like an abusive freak show owner
Ok. Jag brukar hitta till trådar jag besökt förr genom att komma ihåg vem som postade tråden. Att det nu står direkt under rubriken gör det omöjligt att använda det tillvägagångssättet när man letar efter en specifik persons tråd. Som andra har påpekat flyter alla trådar ihop för att det inte är lika distinkt brytning som innan. Jag tror också att luften ovantill och under varje tråd bidrar till den känslan. Menyn i toppen är väldigt plastig och ful. Känns inte alls som att det passar in med resten av sidans design.
Redline!
Jag tycker det blev bättre..
Jag har ingen personlighet
Eller en knapp som man kan trycka Classic View på eller nåt så alla de här gnällisarna kan ge sig nån gång :)
fan va fult "när" är bort med när:et !
när:et måste bort
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
I dagsläget är det okej, men det är fortfarande rätt otydlig text där uppe. Lite för skarp bakgrundfärg kanske.
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
Producent
2009-09-19 20:25
Jag tycker att det här är ok. Men det här räcker för ett tag. If it aint broken don't try to fix it.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Helt ok, men tycker forumen var riktigt kompakt och enkelt innan. Det ända som stör mig atm är den texten under forum topicen, den brukade vara till höger? innan..
The thing is, we cant separate our feelings..
Nya är fan tung kul med lite omväxling det andra va så tråkigt fan.. Allt för mig Bless
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Producent
2009-09-20 15:54
jag diggar den nya designen som fan
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz
Ni kanske borde fixa så att menyn inte hamnar under "BANNAD ANVÄNDARE" när man går in på en sådan. Man kan inte klicka på menyn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.