I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dogge-bannern [kommer fixas efter helgen / Admin]

Whoa Community - Allmänt om whoa

Poet

2008-11-15 12:50
Att helt plocka bort den är dock inte schysst mot topstreetwear, som ändå betalat för att få sitta där varje dag.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2008-11-15 12:58
Den aktiveras ju när man drar över musen o stängs inte av förrän han sagt sitt.. Sen råkar man slidea musen över skiten flera ggr för att försöka stänga av de blir de en oönskad effekt: S-S-S-S-H-H-H-H-O-O-O-O W-W-W-W-O-O-O-O-W-W-W-W ....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-15 13:31
Hmm istället för att klaga på admins som inte kan göra något över helgen som dom redan har påpekat kan ni väl istället ta en nanosekund och tänka på var ni för musen.. om ni inte kan scrolla eller inte vill. För att ni vet att den finns där. Håll eran mus i styr, inte bara till er tjejer!(haha)
Störde mig på den först men sen för jag inte över musen där.
Jag har ingen personlighet

2008-11-15 13:34
Tack Math, en vettig röst åsikt i allt.
Jag störde mig också i början, men nu vet jag att den där och jag vet att det kommer ordna sig efter helgen, tills dess undviker jag att dra musen över den (datormusen).

Yessir

Som någon ovan påpekade skulle det inte vara schysst mot våra annonsörer heller. Ett missförstånd har skett, ett missförstånd som kommer redas upp efter helgen, när alla är tillbaka på sina kontor och arbeten.

(Inlägget ändrat av Frozen 2008-11-15 13:34:32)

2008-11-15 13:44
Jag har ångrat mig, den där bvannern lyser upp ens dag... Får gärna vara kvar hur länge som helst...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-15 13:45
Testa o dra musen över bannern flera gånger i rad!

2008-11-15 13:49
Hmm istället för att klaga på admins som inte kan göra något över helgen som dom redan har påpekat kan ni väl istället ta en nanosekund och tänka på var ni för musen.. om ni inte kan scrolla eller inte vill. För att ni vet att den finns där. Håll eran mus i styr, inte bara till er tjejer!(haha)
Störde mig på den först men sen för jag inte över musen där.

Precis, fast jag har även problemet att jag surfar med tabs, och varje gång jag kommer tillbaka till Whoa så går den igång utan att jag drar musen över den. Men, moderatorerna har förklarat läget och nu när jag vet att den kommer bli bortplockad/ersatt så känner jag mig lugn haha :)

Personligen är jag mest irriterad på topstreetwear som gör så dumma banners. Men, nu ska jag sluta klaga!
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel

2008-11-15 14:02
snälla ta bort den den är så jävla irreterande -.-
AdeOne!

2008-11-15 14:14
hahahahahahahha
Bildar ord av bilder

2008-11-15 15:25
Fyfan varje gång ja byter låt på winamp drar ja musen mot höger så spelas den även om whoa är minimerat !!!!! röööööh fan va hööögt ... " hans röst har fått mej o må dåligt.
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..

2008-11-15 15:32
Höll på att dö igår då jag suttit och mixat musik i 3 timmar och DOGGE av alla jävlar skriker i 10000000000000000decibel!

2008-11-15 15:33
Hahahaha, fan vad ni är tråkiga. Jag har inte skrattat så mycket på länge. Go Dogge!

SHO WOW!!!!

2008-11-15 15:35
Hahahahahahaha, varför säger han "Mammas dörr yao!"?!
Poet

2008-11-15 16:31
hahaha sitter på jobbet och pratar med kund, så råkar jag dra över bannern typ femhundra gånger på raken. SHU SHU SHU SHU SHU SHU SHU SHU SHU!
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2008-11-15 16:42
Nej vafan, har ni fixat det nu? :(

2008-11-15 16:48
faan jag vill ju se han :P
mhm

2008-11-15 17:00
bort!!!
we ruled the school..

2008-11-15 17:15
det är jobbigt som, kan säga såhär om inte den där bannern ryker inom 24 timmar kommer en kamrat till mig att hacka den här sidan. Ni kan se det som ett hot, ja för det är ett hot.
"Aaah, they lie about marijuana: Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie. When you're high, you can do everything you normally do, just as well, you just realise, it's not worth the fucking effort."
- Bill Hicks

2008-11-15 17:35
cpkarincyklar haha e du 12 eller?
om du inte gillar den, stäng ner whoa gå inte in hit tills måndag eller tisdag.
Förstår inte varför folk klagar när den inte kommer åka ner och det kommer fixas på måndag.
Finns det inte nått som heter adblocker som ni kan skaffa så att ni slipper den?
Jag har ingen personlighet

2008-11-15 17:40
TACK omg, tänkte precis göra en tråd, jag får flipp. jag ballar ur!
B

2008-11-15 19:19
Nu har min mus halkat över den där bannern tillräckligt många gånger för att ett oavsiktligt musdrag åt höger skulle betyda att jag åker ut till Botkyrka och spikar fast Dogge i ett träd.
Opus är tvivelsutan sjukast på whoa och dessutom stolt över det. I verkliga livet är han nästan som alla andra, bortsett från att han är smart som fan. På internet gömmer han sig bakom hemliga identiteter för att ostraffat kunna göra det som han gillar allra mest: att driva folk till vansinne.

2008-11-15 19:47
Fyfan vad jag hatar snubben, ändå så måste ja dra musjäveln över skiten varje gång jag ser den :(
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2008-11-15 19:50
Det var inte en speciellt fin banner heller. Misslyckat skit rakt igenom.

2008-11-15 20:14
jobbigt för dom som inte brukar scrolla, hahahahahahaha
work some magic

2008-11-15 21:09
skönt att man inte var ensam om att vilja gaffa käften på dogge då... :D
mama said knock you out

2008-11-15 21:28
Går det att muta skiten på något sätt, MÅSTE få av ljudet NU. Har hoppat högt i stolen, hade max i lurarna sen kom skriket :/
Moderator

2008-11-15 21:52
Haha, vad rädd jag vart när jag märkte Dogge där för första gången. Han skrek mitt i en låt :)

Dogge 4 Prez!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2008-11-16 00:47
seriöst tomten är ju fan grön
 www.RekFoto.se

2008-11-16 01:16
hur mycket har djävulen, *host host* ja menar topstreetwear aka. 150 miljarder märken cashat för att få den reklamen godkänd?
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2008-11-16 01:20
2k
 www.RekFoto.se

2008-11-16 01:38
nu vakna precis min flickvän till dogges vackra stämma. Skulle softa logga in på whoa, hon ligger och slaggar, jag har ljudet maxat sen tidigare idag. FÖRHE****
work some magic

2008-11-16 01:38
hahahaha lol

2008-11-16 01:54
Adblock <3
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.

2008-11-16 01:58
hahah ja den där jäveln,
låg halvnaken i min säng då jag precis hade duschat och då så hörde jag en jävla röst, fick panik i nån hundradel där asså..
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Groupie

2008-11-16 02:16
vill också ha bort den.
Är för mycket free6.com reklam över det här.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Webmaster

2008-11-16 11:56
Ahh .. det är ju surt det här som sagt. Problemet är ju att man har avtal och sådant och vi tycker inte det är så illa att vi vill riskera vår relation med topstreet osv .. det är bra killar och vi vill ju såklart ha kvar dem som annonsörer.

Vi ska prata med dem nu på måndag och i vilket fall som helst så lovar vi att "onmouseover" ljudet kommer försvinna.
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se

2008-11-16 12:06
hate dat dogg .. fakk him!! :(
Get Random!

2008-11-16 13:00
Det jag är mest fascinerad av är att varken Topstreetwear eller Djungeltrumman fattat att överanimerade banners är mer störande än lockande. Subtilitet är nyckeln till det mesta, oavsett om det gäller parfym, klädsel eller reklam.
Visst kan det ha sitt syfte att gå "all out", men då ska det vara speciellt...

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-11-16 13:26
Prova dra över musen typ 100 ggr jättefort. hahah jag dör!

SHUU WOAW!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2008-11-16 14:01
Det här är bara pinsamt...
På Whoa.nu lyder audiospåret på bannern:: "Shoo Whow, Dogge Doggelito här, Yallah klicka på mig!"
På kingsizemagazine.se säger bannern: "Shoo Kingsize, Dogge Doggelito här, Yallah klicka på mig!"
Skicka folket på topstreetwear en kopia av låten "Like Whoa" med Black Rob så att inser att det inte uttalas "Whow" utan "Whoa", det gör den nog om möjligt lite mindre löjlig.

2008-11-16 15:04
dogge , sveriges egna svar på jultomten hahahaha fast han är nog mera som en av nissarna i verkstaden hahahahaha
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?

2008-11-16 15:24
Haha bannern är ju fan sjukt kul HAHAHHAHAHHAH :D

2008-11-16 16:13
DejaVu

fattade inte förräns nu att det var Whoa han talade till. Trodde i ärlighetens namn han skrev WHAAAO och lite allmänna halvdanna uttrycka bara?

2008-11-16 16:16
tips Jag vet inte om någon har sagt det redan men det är ganska lätt att göra om sizen på fönstret så att scrollningslistan kommer så att säga över bannern och gömmer den, då slipper man den helt och hållet.

2008-11-16 16:51
Jag tycker seriöst den är kul.. Mkt roligare än "molgan"
Producent

2008-11-16 16:58
är också tvungen att skriva av mig
den där tar fan priset som den mest IRRITERANDE FITT bannern jag någonsin stött på i internets historia! gaaah!!!

2008-11-16 17:07
haha ja, sjukligt irriterande grej
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2008-11-16 17:37
Jag tror hiccory är inne på nånting där... Stuck kanske kan koda in så att när man inte har några vänner online så kommer Dogge-reklamen upp istället för kontaktlistan? ;)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-11-16 18:09
haha, han säger alltså "whoa" och menar oss, det var väl roligt iaf :)
Groupie

2008-11-16 18:23
Jag tror hiccory är inne på nånting där... Stuck kanske kan koda in så att när man inte har några vänner online så kommer Dogge-reklamen upp istället för kontaktlistan? ;)

orka det, jag har inga på vännerlistan.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!