Dogge-bannern [kommer fixas efter helgen / Admin]
Man vill ju inte vara den som är den, men jag får fan migrän av den där reklamen i hörnet som låter våran kära Dogge gapa om att man ska klicka på honom. Snääälla ta bort ljudet! :/ (Inlägget ändrat av Mabande 2008-11-15 15:06:15)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den låter inte för mig.
((MAAD))
nu funka den, fy fan så ful banner.
((MAAD))
Producent
2008-11-14 14:16
Haha wtf... "det är bättre än att baxa, mammas dörr jao" ?
Den låter då och då för mig och då repeterar den sig mitt i sig själv om och om igen så jag får panik och måste stänga av webbläsaren :) Fett jobbigt när man lyssnar på hög musik
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nu sitter jag i skolan och har inget ljud på datorn men shit vad ful den bannern var!
HMOR
Ta bort den whoa, förfan! ni kan ju inte sälja er så mycket så dogge's röst måste vara på kul för den som lyssnar på hög musik, låter som ett jävla dogge mixtape
FAU
Måste den ha så löjligt hög volym? Seriöst, om ni inte tar bort den, kan ni inte sätta en mute-knapp på dem åtminstone.
Riktigt irriterande. Låter när jag råkar föra musen över den. Min scroll är trasig så det händer hela tiden.. Extremt irriterande.
hahaha såg den nu. fyfan vad hatad han kommer bli nu då :D shoooo!! hahahaha laughing all the way to the bank like dogge
Skivsamlare
2008-11-14 15:47
råkade svepa musen över den, undrar jusst vad kollegorna tror. SHU DET ÄR DOGGE DOGGELITO HÄR
fair enough..
hahaha underbar banner! :D
haha ja kul, men det håller inte i längden. glömmer av det och drar musen över rätt ofta och spelar jämt hög musik, så kommer grisen och förstör låten. TA BORT snälla.
"life's a garden, dig it."
helvete vad störande!! nu önskar man verkligen att de skulle finnas något annat forum, ni har sålt er själ till djävulen, precis som dogge själv gjorde
Men lika glad är jag för det!
Balhoo well det som är amatörigt med den är att dom har på tok för hög volym på den så man skiter på sig när man drar över ovetande
Testa att röra musen över den jätte många gånger låter som man är dj.. haha "shoshoshoshosho wow det är det.."
Jag har ingen personlighet
det är ju också tattigt programerat :P
Bort med skiten, tack!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Producent
2008-11-14 17:11
Hade varit ok om den inte var så jääävla hög. Fick ju fan hjärtstopp första gången jag råka sätta igång den.
Producent
2008-11-14 17:13
Nä fyfan jag dampar. Ta bort skiten. Går fan inte att lysna på musik med den jävln skrikandes i ens högtalare hela jävla tiden. BORT!
Shuuuuu woaw!!!!!!!!!!!!!!!!! Höll ju på attt skita på mig, väck meren
Redaktionen
2008-11-14 18:19
hahahahahahhaaha! LÄTT skönaste bannern nånsin!
namaste
ta bort den där jävla skiten... stuck o howser börjar tappa det ordentligt..
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
seriöst det ekade fan i hela huset jag bor i när jag råkade dra över där några gånger med surroundsystem o_o .. god damn... hahaha vilken jävla skit, jag hatar Dogges jävla reklamgrejer där man ser ha, usch
be the change
Hej Howser. Undrar bara om ni kan hölja ljudet lite i Dogge bannern?
Whoa är på hornivå och säljer sig för vad som hellst. att logga in på whoa idag kostade mig 4000kr för diskanten spräktes
Asså den är ju så jävla hög fyfan i helvete :S
be the change
Webmaster
2008-11-14 21:18
Trodde först att ljudet går ingång automatiskt men det är tydligen bara när man för musen över. Inte helt ovanligt på banners och ingen enorm katastrof. Upplägget vi har med Topstreetware är att de byter sina banners själva och det har fungerat alldeles lysande i flera månader. Idag verkar det ha blivit ett mindre missförstånd då det kommit upp en banner med ljud. Vi har meddelat dem att vi helst ser banners utan ljud. Nu är det fredagkväll och folk jobbar inte och det är svårt att lösa såna här saker över helgen. Det får vara så här över helgen och på måndag löser vi det här med Topstreetware. "Hornivå", "Whoa har sålt sig" osv... Nu vet ni upplägget och ni får tycka vad ni vill. Min åsikt är att ni ska vara tacksamma att Topstreetware sponsrar Whoa så vi har möjlighet att fortsätta driva sidan. Saker och ting är inte gratis här i världen. Förstår att ni reagerar på en sån här sak för det är inte ok, men snack om att vi sålt oss osv har jag svårt att ta på allvar. God kväll.
howser P29 e väl mest volymen som e på tok för hög bara. får fixas efter helgen. skäll lite på Topstreetwares webbkille ;)
howser P29 Visst är det bra att whoa blir sponsrat men ska vi vara tacksama för att vi måste köpa nya diskant högtalare för att vi vill vara inne på whoa? Bara undra.
Haha. Oerhört jobbig men samtidigt jävligt komisk. :)
Opus är tvivelsutan sjukast på whoa och dessutom stolt över det. I verkliga livet är han nästan som alla andra, bortsett från att han är smart som fan. På internet gömmer han sig bakom hemliga identiteter för att ostraffat kunna göra det som han gillar allra mest: att driva folk till vansinne.
Opus eller hur :D varenda whoa medlem kommer skita på sig där dom sitter med hörlurar och surfar in på whoa som vanligt SHOOOOO!! hahahahahahaha
tjejen på sidan var ju inte lite snygg ;)
Producent
2008-11-14 21:51
Haha, också lite kul att jag nu blev sugen på att kolla om topstreetwear har fått in nått nytt nice men struntar i det för att jag inte vill höra dogges jv röst igen. Bra reklam!
man blev ju tvungen att klicka på bannern efter det där sjukt keffa ljudet.... så klicken har nog ökat med 95% ialla fall... men som sagt ljudet e sjukt jobbigt...
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
dom hade ju rätt schyssta deals. och dom har ju en deal med posten nu så dom är nog seriösa änna.
i get more pussy then panty!
Jag har inte sett/hört bannern. Tur är väl det.
ta bort snabbt asså haha
rök miljövänligt, rök grönt
jag säger som alla andra. tillåt ej ljudreklam, dogge höll på att ge mig en hjärtattack och det vill ni väl ändå inte ha på ert samvete?
Nu surfade jag in i den här rätt okända (för mig) delen utav whoa för att skapa en liten gnäll-tråd, bara för att upptäcka att det redan finns en med 40 inlägg!
Men ja, den här j*vla bannern håller på att driva mig till vansinne - det är möjligt att det är för att jag sitter på en macbook och därmed har lite mindre kontroll på muspekaren än ni andra och att jag alltid har mina högtalare inkopplade för att kunna lyssna på musik, men dogge lyckas ju överrösta iTunes
h e l a t i d e n ! "Hornivå", "Whoa har sålt sig" osv... Nu vet ni upplägget och ni får tycka vad ni vill. Min åsikt är att ni ska vara tacksamma att Topstreetware sponsrar Whoa så vi har möjlighet att fortsätta driva sidan. Saker och ting är inte gratis här i världen. Förstår att ni reagerar på en sån här sak för det är inte ok, men snack om att vi sålt oss osv har jag svårt att ta på allvar.Dumma inlägg som dom du nämnt ovan är det ju självklart att man ignorerar, samtidigt känns argumentet att man ska vara tacksam över att det finns sponsorer överhuvudtaget liiite överdrivet. Nu vet vi att det inte är Whoas fel och att det inte är en permanent banner, men man måste ju få klaga lite efter att ha varit nära en hjärtattack för femte gången ikväll.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
men man måste ju få klaga lite efter att ha varit nära en hjärtattack för femte gången ikväll. hahahahaha säger detsamma :D
Hade Howser lyssnat på kritiken här borde han dock plocka ner bannern tills de kommer med en ny som inte pajjar hela surfningen på sajten? Lite slött att vänta hela helgen med den här pinan :P
TAAAAAAAAAAA BORT DEN NI GER MIG PSYKOS RÅKAR KOMMA ÅT SKITEN HELA TIDEN , Blir fan livrädd varje gång har fett högt på för ja lyssna på musik innan så hör man SHUU WAAAAO eller nått sånt BORT MED DEEEEEEEEEEEEN, ja diggar dogge som fan men fan inte denna reklam värsta jag varit med om, lackat ur minst 50 gånger idag stänger av whoa så länge den e kvar för hur man en gör så råkar man komma åt den, ha kvar bannern men ta bort ljudet
Levande Kungar
SHOO WOW DRA ÅT HELVETE FÖR FAN! bort med skiten
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Ja, ta bort ljudet för fan.. Jävligt fult med ljud på sidor som sätts igång utan att man ber om det..Oförskämt.. Reklam som ska hålla på och vara animerad hela tiden är ju asjobbigt med, det stör som fan när man ska läsa... Det börjar ju liksom likna någon sunkig dagstidningssida det här..
Till alla som fortsätter klaga, läs howsers meddelande. Det är helg, det går tyvärr inte att göra så mkt åt reklamen just nu. Håll er på en sansad nivå i diskussionen , det hjälper inte så mycket att hata just nu. Howser har förklarat precis vad som sker och varför, mer än så kan vi inte göra för stunden. / Frozen, admin crew
BÖGDOGGE! satan, går på den varenda gång
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Frozen F24 man kan ju plocka bort den och lägga upp en utan ljud efter helgen? För det här är ju inte snyggt alltså...