jag har lagt till några i mina forum men vart hittar jag dom? när jag trycker på mina forum händer det inget bara när jag trycker på lägg till. Sen att man ska kunna stänga och öppna flikar under "forum" Annars vänjer man sig snart.
www.RekFoto.se
Vart är länken till startsidan då?! :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Webmaster
2008-05-11 22:28
Lexicon: Du får nog klicka på "Mina forum" engång eller öppna en annan kategori (och sen öppna mina forum då såklart .. ) RaminMalek: Loggan!
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
spelar ingen roll. inget händer när jag trycker på "mina forum" förutom att det blir ett minus och det står lägg till forum...
www.RekFoto.se
Graffare
2008-05-11 23:08
Hihi hittade en kul grej. när man shiftar i menyerna så ser man loadern som loadar nyskrivna inlägg. hihi
Webmaster
2008-05-11 23:10
Aiht :) Nu ska jag lägga mig iallafall. Jag ska i veckan försöka åtgärda saker som jag anser är buggar typ. Saker som går slött och inte funkar osv .. puh. Hårt att ha två jobb ;)
Ingen som skrivit om det i denna tråden iaf... Men som jag sa i en annan tråd - varför går det inte att göra ctrl-b för att fetstila längre? (FF) Finns det något annat kommando? Om inte så lär jag inte använda fetstil/kursiv/osv... Bara omständigt ju... :/
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
La märke till det också, fast kursivt då också. Kan inte tabba mig till skicka inlägg-knappen längre heller.
•pave paradise•
Det borde finnas en citatknapp i andra användares inlägg så att man slipper ctrl-c ctrl-v
Inte alls inte, inte alls illa. Helt klart stabilt. Länge tyckt att den där tunga editboxen var lite att ta i, sen om man ska länka/formatera var man tvungen att hålla på med musen och gillar man tangentbordet och inte vill tabba tio ggr så är kodstyle så awsome ist. Sen att man har 2m på sig att makulera sina posts är ju tvärfett för att slippa skämmas vid smärre tabbar och dyl. Att man inte kan länka pressbilder externt kanske var sisådär, fast säger ni att det drar massa load så visst, ska prova bildredigeringsmokkagängen på en stund :-) Bigups på det stora hela iaf!
Webmaster
2008-05-12 09:15
Kontrast: Jag har med att försöka fixa shortcuts i min "todo". Blev nerprioriterat. Är nog trotts allt bara en väldigt liten procent som använder sånt. Gewan. Tack, alltid uppskattat när folk droppar positiv kritik :)
- Lägg till en "Edit knapp".
- När man lägger till en "länk", så läggs den i slutet av texten.
Istället för platsen där man har markören.
Jag tycker "vBulletin" har ett jätte bra system när det kommer till att editera sitt inlägg.
Länk
Love Music And Dance
Verkar inte som att trådarna markeras som olästa efter att man loggat in.
•pave paradise•
Stuck Aha! Så det går att fixa alltså... skönt! Kanske det, men en smart procent! Ni som tipsar om "smarta grejer" (den där med att trycka T för att få fram Sweden t.ex. :P) borde ju gilla detta! Stör mig nu att jag kommer till mina bokmärken.. Men bra! Det är det enda jag stört mig på.. annars är allt sweet.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Som sagt, sidan går mycket segare och forumskategorierna laggar som fan. 1-2 sek. Det är drygt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag gillar tanken bakom uppdateringen, men kan tyvärr inte annat än hålla med Dieallot .
som folk har sagt tycker jag också att menyerna är överdrivet dryga
norrkööping
Webmaster
2008-05-12 14:45
Vi hade problem med servern ett tag där. Jag har fixat det nu och allt bör vara mycket snabbare. Stackars server stod och snurra på 100% CPU i typ 3 timmar ;)
såg att ni har en banner om Just Dets födelsedagsfirande i Sv Hiphop (på samma ställe som Oshoteck (stavning?) bannern i blandat ligger, kommer ni börja ha banners där? är inte så snyggt. jag tycker banners/reklamen skall hålla sig utanför själva "whoa-fönstret" (om det går att förstå vad jag syftar på). samma med Google reklamen, den är inte snygg, men den drar kanske in såpass mycket att den är värd att ha kvar ändå
Webmaster
2008-05-12 15:46
Vi ska framförallt ha "Goodwill" reklam inne i forumen. Alltså siter som vi gillar/har själva osv. Men det ska absolutinte missbrukas ..och kanske ska implementeras lite snyggare oxå ..
Stuck: ok
skulle nog vara snyggare om de bannersarna var lika breda som "whoa-fönstret"
ledsen att jag tjatar, men vart är mp3 arkivet? gamla funkar inte och de har inte kommit något svar på mina förra frågor.
Webmaster
2008-05-12 17:21
Oggyswe: Vi har lite bekymmer med mp3-arkivet. Server som de ligger på är nere. Vi håller på att jobba på en lösning!
Jag saknar förmågan att klicka på scrollhjulet så jag kan scrolla genom att bara röra musen. Hoppas ni förstår vad jag menar? Annars är det bara finfint!
Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!<br>Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!
Webmaster
2008-05-12 17:28
JAOOOO: Joo, jävligt B att det inte funkar. Verkar vara nåt i webbläsarna typ.
Hoppas ni förstår vad jag menar? På whoa-språk: Yadadamean?
Beat the odds like an abusive freak show owner
Stuck: Bannern mellan "whoa" (alltså loggan) och medelanderutan öppnas inte i nytt förnster utan i whoas förnster.
Jaooooo har samma problem här.. verkar inte funka på firefox.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Asså, att kopiera funkar verkligen INTE! Försöker jag kopiera något så vill den automatiskt kopiera allt från tråden, markerar allt när jag vill markera bara något! Skiiit jobbiiiigt ! :(
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Webmaster
2008-05-12 22:26
GhostfaceKillah: Vad kör du för browser?
Stuck: Haha, ja kan inte mycke om datorer, men vafan är en browser ?
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Webmaster
2008-05-12 22:43
GhostfaceKilla: Haha, det är den du använder för att vara på webben med ;) Men då har du förmodligen Internet Explorer. Den som ingår i windows .. hmm .. ska kolla lite.
Ahh, now I get it... aa jag använder InternetExplorer , men de skitjobbigt faen! Get it done =)
Webmaster
2008-05-12 22:46
Ahh, now I get it... aa jag använder InternetExplorer , men de skitjobbigt faen! Get it done =) Vet du om du kör version 6 eller 7? Jag kör sjuan nu och det funkar rätt bra. Man får vara lite "fingerfärdig" bara och inte flippa runt med musen för mycket. Det är typ "standardsvårt" ;)
mycket bra med inloggningen som det ser ut nu, även om bloggen fortfarande slöar ner... det ser i alla fall bättre ut. ni skulle kunna skippa drop down menyn i Whoa communuty t.e.x när det ändå bara finns 1 kategori under den?
one: finns flera kategorier för Moderators/admins, tror jag iaf
aha
läste nu om att allt är omkodat. bra uppdatering överlag
Jag gillar allt med nya uppdateringen! Grymt gjort Stuck! ...Fast jag saknar scrollknappen som många andra men man får nog vänja sig. Tack Stuck för ett ännu snyggare och bekvämare whoa! :D edit; och alla andra som hjälpt till såklart!
Webmaster
2008-05-13 07:56
one: Kul! Du vet att jag värdesätter din åsikt hehe.
Webmaster
2008-05-13 07:57
andiii: Fan jag har fortfarande inte full koll på det där med scrollen. Det är alltås "tryck ner mushjulet och flytta musen" scroll du menar?
Åååh, så skönt. En grej jag märkte först nu. Då jag ska kolla whoa är det winknapp+R / firefox / ctrl+L / whoa.nu som gäller. Med det förra gränssnittet var man tvungen tabba hur många ggr som helst för att komma till Användarnamnfältet, det var nästan så att jag inte orkade utan nyttjade den kroniskt inflammerade/klickskadad-i-underarms-senorna-lemmen till o klicka i rätt fält.. ..men nu, åter till att bara behöva tabba en eller två (depending on where at in the load process) ggr, åh så splendid! :D
Märkte nu att det går att ha flera grupper i menyn igen, men det tar fortfarande 1-2 sekunder innan de öppnas.
Webmaster
2008-05-13 10:21
Qnivigast: Du måste ha en riktigt sunkig lina eller nåt? För mig är det instant? För mycket torrent going on där?
Stuck: 8 MB, men de öppnades direkt innan uppdateringen. Verkade vara andra som det var likadant för också.
Stuck P28 :)