NickeMannen - Skröt du just om hur många kontakter du har? hahahahhahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Webmaster
2008-05-15 23:52
hahaha .. jag börjar mer och mer tycka om one
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
Webmaster
2008-05-15 23:52
och nu såg jag att det var mabande som la lustigheten från början .. kul kul :)
Det roliga är väl hur hela admin-crewet kommer in o tror man sitter o sliter håret över "molgan" det är helt enkelt töntigt onödigt o inte speciellt kul... Men det roliga kanske ligger i att nån bryr sig... Det är därflör jag ibland går ut på nätterna o pissar i bilar som är olåsta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stuck P28 hehe funderade i en kvart, sen såg jag att du rättade dig själv nedan :P
Webmaster
2008-05-16 08:40
Jag har allri försvarat Molgan. Jag lever på kommentarerna på youtube :D
Mabande: Bra genomskådat där.. Men det är ju sant! :) Eller nja, snarare har jag väl ganska många riktiga whoanördar bland mina kontakter, hehe.. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Ni har rätt, det BLIR faktiskt mycket roligare p.g.a. alla som gnäller över en sån skitsak :P
Look with your own eyes - See with your own mind
vadå , finns molgan på riktigt ????????????????
^^ orka skapa en ny användare för att skriva det där!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
hahahaha
Turntable is my radio, Graffiti is my TV
haha, så den är bara där när ingen av ens kontakter är online? och så länkar den alltid till en popvideo om kompisar? haha, det är ju fan assoft
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Webmaster
2008-05-21 08:55
Skönt att vi boostat den med typ 5.500 views :D
Stuck, Howser och BountBoos egna musikvideo? :D
Ja. Stuck är den blonda!
Look with your own eyes - See with your own mind
Snälla ta bort den här skiten. Vad håller ni på med?
Soy esa clase de persona, me buscan todos los hermanos mayores de los niños de la zona
Jag ser ingen Molgan längre :(
...och det är det som är så fint med whoa!
det är fan snart så att man tar bort sina kontakter för att bli bästis med molgan.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Webmaster
2008-05-29 16:10
hehe .. typ 7000 views på youtube nu .. undra om dom undrar vad som hänt ;)
Kan du inte fixa nån funktion så att den som går till Whoa från den videons sida blir fwd:ad och rickrollad? (typ "if lastpage=youtube_crappyvideo then goto=youtube_rickroll" - skulle f.ö. vara underbart om det fanns så enkla kommandon) :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
hehe detta var ganska roiligt faktsikt, bra jobbat pojkar och flickor. Detta fick mig dock att tänka på wimans så nu har jag wimans nostalgi med mig själv :D
aaa
Hahahaha SKÖNASTE MORGONEN NÅNSIN!! jag blev så sjukt glad när jag vaknade och såg molgan på min vänner lista.. ni gjorde min dag! =)
up is down, south is norh.. hela världsbilden gick sönder, jag brukade ju komma in till whoa för att slänga av mig min svennejacka och vara några poäng mer hiphop än vad jag redan är, och nu så får jag sitta vid ett forum som nästan liknar lunarstorm som jag redan har lämnat för whoa.... wäää. Irony can be pretty ironic sometimes.
Orale!
Testa mer 9200 views and still counting.. Har själv hjälpt till att utöka siffran då jag besökt molgan två gånger idag =) Man kan int mer än bocka och buga inför whoa-crew och lyfta på vad man nu har på skallen sin ;D
Skivsamlare
2008-06-14 14:13
Haha alltså, ni i denna tråd som gnäller på detta saknar helt humor. Detta är det bästa på länge xD Jag blev förvånad och glad när jag upptäckte detta för nån vecka sedan, och varje gång jag ser Molgan så ler jag inombords haha xD
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss