Molgan?
Har ingen jvla molgan på kin kontakt liosta som är en direktlänk till nån youtube-sida? pallar inte läsa på om ändringar, spå va äre här? Min "alfonskompis"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är för att du inte ska känna dig så ensam om inga vänner är online=)
Hehe den funktionen kan whoa sälja till lunarstorm istället...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej den är snäll och omtänksam. DU kan vara en lunarstorm
haha.. tryck på pilen vid dina kontakter online så ser du molgan
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
oki haha jag var inte ensam om detta. hahaha...wtf is this?
det är stucks påskpresent till oss:D
jo de inser jag nu, men hoppas de tas bort? youtube is the scum of the earth...
Men kan man ta bort skiten? känns måttligt bögigt att bli skickad till youtube när man bara vill ha bort den
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Tråkmånsar! Molgan är ju bästa uppdateringen på whoa ever! //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Aja nu har dom som skrattat skrattat o dom som stört sig visa sitt missnöje.. ta bort skiten!
sluta klaga och skaffa riktiga kompisar istället
hiccory: Vad är problemet? //NickeMannen
ganska värdelöst.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Nice, jag trodde alltid att det stavades "Mållgan".
Would I shit you? You're my favourite turd.
Webmaster
2008-05-11 11:34
Som sagt var, va fan är the big deal .. de flesta verkar ju tycka det är rätt kul. Ska eventuellt fixa nåt annat där sen .. jag är nöjd iallafall :)
alternativeto.net | whoa.nu | olaj.se | 27kb.se
fixa en hemlig porrlänk på mabande!!
Redaktionschef
2008-05-11 23:21
Molgan är ju klockren ... hehe softa!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
molgan var kul, tog något för lång tid innan jag fattade vilket var pinsamt. men visst försvinner han om några dagar eller så? jag gillar ordning och sånt här gör mig yr
jag gillar inte molgan jag har redan tilläckligt med polare så jag behöver inte låtsaskompis
Haha, vad i all världen spelar det för någon roll om Molgan är er vän när ingen annan är online? Jag anar lite tvångsbeteende :P
Look with your own eyes - See with your own mind
Fan vad man skulle ha haft "Molgan" som whoanick, snacka om poppis man skulle bli :O
^ Smart sagt.
PenDragon P24 : Vafan. säg att man har tråkigt och loggar in på whoa, så ser man där i hörnet att en vän är online; man blir glad, hjärtat slår snabbare och pulsen går stadigt uppåt - bara för att man i nästa ögonblick skall upptäcka att det bara är den där jävla molgan som spökar igen. Sånna mindfucks kan driva vem som helst till illdåd
Ates Molgan har ju en erkänt lugnande effekt! Man invaggas omedelbart i en trygghet liknande den hos sagor när man var liten! Läkare skriver ofta ut recept på en kraftig dos Molgan för idel symptom.
Look with your own eyes - See with your own mind
Någon som vet om molgan är trevlig att prata med? Ska vi göra en tävling, vem får svar av molgan först :D
molgan kommer starta en våg av vansinnesdåd, muskot-trippar och postskjutningar runt om sverige. Göm era rivjärn
Jag gillar Molgan så länge jag slipper trycka på honom :)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
videon har 2.791 visningar nu, till skillnad från 550 (var det väll?) innan den länkades här på whoa
Krita upp den här i kategorin "hur man återlanserar en död grupp" ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Webmaster
2008-05-12 19:47
Bästa är nån kommentar där "Är stuck den blonde?" .. :D
fan alla som klagar på molgan verkar ju sjukt humorlösa, tagga ner
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Stuck: erkänn nu att det är du som producerat låten
Webmaster
2008-05-12 22:27
Har ni hört talas om fenomenet
RickRoll . Jag försöker ju bara skapa en svensk variant av det :)
Stuck: Haha, jag funderade faktiskt på att skriva typ "Den blonde är Stuck" bara för att jävlas :) För övrigt så gillar jag dig väldigt mycket nu. Man kan ju ha flera forumkategorier öppet samtidigt. Du är bäst! :) //NickeMannen
Stuck P28 känns lite B. dessutom kommer väl den att försvinna om ett tag, och det kommer ta x antal år för er att ändra länken, så kommer man ha Molgan länkad till en youtubesida som inte finns. weird som fan att det är länkat till youtube ö.h
hahaha underbar låt! och vafan det spelar väl ingen roll om Molgan är där?? Funny I tell you
HMOR
Hahaha så klokrent.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
ha ha ha friends indeed best crap ever
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella, Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...
MOLGAN ÄR FÖR IHELVETE OFFLINE , NOOOOOOOOOOOO
Wiiieee
Webmaster
2008-05-14 22:39
haha .. nu syns bara Molgan när man inte har några kompisar online .. inte när man döljer listan ;)
va äre för jävla skit? idiotiska youtube låt också. ge er förfan vad knarkar ni egentligen?... stekare
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Hur kan man ens få för sig att helt allvarligt och seriöst klaga på det här. Det hela blir bara roligare med alla gnällon :)
Webmaster
2008-05-15 10:29
haha ..
va äre för jävla skit? idiotiska youtube låt också. ge er förfan vad knarkar ni egentligen?... stekareDenna var ju sjukt kul :D
Nästan så att nån får knåpa ihop en thugversion av Molgan så att han kan bli våran maskot :D Han behöver dock inte sjunga på "Kompis" ;)
Lika drygt som blogglänkarna som fanns i itforumet tidigare, hoppas att även detta trams tas bort
Rixton, jag hoppas verkligen att du är sarkastisk. Om inte, så är det ofantligt roligt att du blir så upprörd :)
Nu kommer jag aldrig att få se Molgan igen :/ //NickeMannen
daviden P26: Är inte upprörd, tycker bara att det är funktioner som inte fyller någon nytta
Rixton - Det beror av hur man definierar "nytta", för det kan ju vara en nytta att folk får upptäcka små påskägg här och var i och med att det ger en lite mer utforskningsbar sida (d.v.s. har man inget att göra på whoa kan man gå på easter egg-jakt) :) Nackdelen med just Mollgan är ju att han dök upp bara man stängde ner Kontakter Online, men de som inte brukar göra det (eller alltid har haft folk online hittills) har ju missat honom :) NickeMannen - Skröt du just om hur många kontakter du har? :P 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Alla som stör sig på molgan måste ju vara konstiga. Varför bryr ni er ens om den isåfall? Förstår inte direkt hur den kan störa er så mycket. Jag tycker iaf "Molgan" är en rolig ideé :)