internetpodus har iofs en negativ innebörd. Det är ju felstavat.
95 att lil' wayne faltoslt är rätt soft även om han gör mkt skit inte så illa faktiskt!
"life's a garden, dig it."
96. Att jag kommer att skriva nummer 96 i denna tråd
97. Att alla kända rappare var bättre när de var underground.
82: Vems som helst kan hänga på whoa, inte alla har vad som krävs för chatten Sanna ord broder, sanna ord ^^86 . Majoriteten på Whoa tror att stavningskontroll av sitt inlägg kan leda till döden och använder istället vaccinet "Jag har dyslexi " för att motivera sin kassa stavning. It's funny because it's true!88. Det finns alltid någon som är bättre än dig. Det korrekta sättet att skriva det hela på hade varit "Det finns alltid någon som är bättre än du", underförstått "bättre än vad du är". And point proven ;D
Look with your own eyes - See with your own mind
98. Allt handlar egentligen om proletäret och klasskampen.
Look with your own eyes - See with your own mind
100. Att listor tar slut (:
bla.
101. Allt på internet är sant...
...och det är det som är så fint med whoa!
snarare (fan vad jag hatar det ordet) att allt är fejk.
"life's a garden, dig it."
101½. Det finns inga bazoka-pistoler.
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
101¾. Den här listan är slut nu.
One chapter a day
dags att starta 101 saker du INTE lärt dig på whoa?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
101³¾o. Ingen kommer närmare 102 än mig.
Beat the odds like an abusive freak show owner
101,99999. Det här är typ 102
102. Ingen på whoa bryr sig om att läsa rubriken på tråden, och därför blir det oftast helfel.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
103. all lyric är kefft om man inte rimmar krystat flerstavigt
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
104. folk stavar lika dåligt som dom pratar
intelligenta pojkar, som kan rimma på ett ord tre gånger och kallar sig för rääppers... (-.-)
Jag ska fan börja särprata, liksom folk särskriver.
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
105. Ju mer man förstår av vad folk här pratar om, ju mindre säger dom att du fattar
intelligenta pojkar, som kan rimma på ett ord tre gånger och kallar sig för rääppers... (-.-)
106. Folk vet inte att 102, 103, 104 och 105 är högre tal än 101.
107. och endel fortsätter skriva endå
108. Och 5 pers fattar inte ironin i 102.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
109. Och en pers fattar inte ironin i 106 ;) 111. Folk suger på att räkna.
112. Att trådskapare aldrig kan länka, och scrollar man ner 6-8 inlägg så finns det alltid någon som tagit sin tid och skrivit Länk så man kan gå in på skiten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
125. folk kan inte stava
125. Så fort ordet "Död" nämns i en tråd kommer minst tio inlägg att innehålla "RI.P".
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
126 Att "Utländsk hiphop" består av två grupper människor; äkthetstalibaner som överdoserat Dilla och kids som har en hemlig crush på Weezy.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
127. Man måste ta alla perpektiv i beaktning när man startar en tråd och släcka elden innan den sprider sig (med sådana här förklaringar efter ett påstående). Om man tex skriver "det måste snubbarna göra ... (ja givetvis tejerna med)"
Rock out with your cock out!
128. Folk på Whoa fattar inte ironi överhuvudtaget 129. Att åberopa punkt 128 funkar alltid om man fått ett argument totalkrossat
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
130. Att många som är inne på whoa är utomlands för dom inte använder å, ä, ö
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Producent
2008-03-31 05:44
131. folk som klagar om man råkar stava fel, även fast man gör sig förstådd
http://www.soundcloud.com/luegoods
132. ta d lugnt med vad du skriver/frågar, du kan bli mördad
133. Svenska
De finns lirare och de finns lirare.
134. att alla bara laddar ner musik och sedan klagar på att artister inte släpper nytt tillräckligt ofta/snabbt och om artisterna säljer annat än skivor är de sell outs
135. Att det är coolt att skriva först i en tråd
136. Att man ska vara så cool som möjligt med sina svar (typ jag nu)
137. Att Fronda inte är hip hop.
Stick len.
110. Humorn spårar lätt ur.
1337. om de två första inläggen i en tråd är likadana är det 95% chans att resten av trådens inlägg blir det också.. T. Skriver man något illa om svarta är man smygrasist........... är man rasist öppet är man också smygrasist
Get Random!
138. Ingen gillar 50 cent
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
41. Amfetaminpsykos har ett svar på ALLT. Så sant så sant..
139. ingen jävel kan köpa en tolva utan måste fråga efter instrumentaler i beatsforumet
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
140. Länkar du till en vuxensida och för mycket blir du bannad/avstängd. 141. Här blir dom keffaste kända, och dom tighta hatade eller så kommer p-12or och dissar dom typ.
142. om man är en PIMP så blir man hatad
ny text i lyricism - Tjalle - En alkoholist's bekännelser (del 1 av 3) /Tjalle -08
143. Nämn aldrig namnet på den beryktade gäng-filmen.
den här tråden är bäst :D
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
144. Whoa är din bästa vän, här kan man hänga både om man är ledsen och gråter eller är full och glad:)
While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>