101 saker jag lärt mig på Whoa!
Jag tänkte att vi kunde göra en lista med 101 saker man lärt sig här på Whoa. Jag skriver en sak sen fyller någon annan på med en sak osv :) 1. Man kan inte fråga en sak och hoppas på ett serisöts svar.
3. skriv inte i trådar och skapa inte trådar så blir du inte ratad.
Niceness!
4. 95% av alla människor verkar behöva hjälp med vad som ska köpa för presenter till nära och kära. 5. Ju seriösare du är med en tråd, desto större är chansen att du kommer drivas med under en 2månadersperiod av P15.
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
6. Alla påståenden är fakta
7. att det är skit-snack upp till 90% i alla trådar.
<3
8. Uppa inte en tråd som är så gammal att den inte finns på första-sidan i forumet för då jävlar...
9. Det finns alltid en "liknande" tråd som man får rådet att använda.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
9. den som avänder sök funktionen finner
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
9. Dom längsta och mest komplicerade svaren i trådar är oftast lögner.
Dysläktikär
10 någon är altid snabbre än dig
11. Säg aldrig emot en admin
...och det är det som är så fint med whoa!
11. Finns mycket roligt folk här
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bitch, word på 10an
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2008-03-16 17:06
13. Bråka inte med Mabande.
http://www.soundcloud.com/adamkross
14. Man får inte säga något positivt om USA! word på hubler
http://www.herrbitter.blogg.se/
15. Konspirationsteoretiker kan tro på precis vad som helst, så länge det inte är etablerad och allmänt godkänd kunskap.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
16. alla på whoa vet allt om det mesta.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
17. det var bättre förr
DIF!
17. Som sagt, det är hollywood.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
17. alla på whoa är hjältar och tunga på graff
Omg bob? varför gör du så+ egentligen? Tänk 18 när du ser det ajg skrev
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Vad säger du människa?
DIF!
18. en annan tror sig veta bättre än den andra
What I said, yo!
han skrev 17 och det gjorde bob oxå men en anning snabbre därför blev det 2 st punkt 17 kolla punkt 10
19. BountyBoo vet allt om allt
20. nyliberaler är lika om inte mer dogmatiska än religiösa.
hur räknar ni egentligen ? :)
ja, det är svårt det där med siffror. jag följde det sista inlägget.
21, att särskrivning är mer en regel än ett undantag 22, att folk inte kan läsa ordentligt.
fetmarkerade mina favoriter ;)
1. Man kan inte fråga en sak och hoppas på ett seriöst svar.
2. http://www.google.se 3. skriv inte i trådar och skapa inte trådar så blir du inte ratad.
4. 95% av alla människor verkar behöva hjälp med vad som ska köpa för presenter till nära och kära.
5. Ju seriösare du är med en tråd, desto större är chansen att du kommer drivas med under en 2månadersperiod av P15.
6. Alla påståenden är fakta
7. att det är skit-snack upp till 90% i alla trådar.
8. Uppa inte en tråd som är så gammal att den inte finns på första-sidan i forumet för då jävlar...
9. Det finns alltid en "liknande" tråd som man får rådet att använda. 9. den som använder sökfunktionen finner
9. Dom längsta och mest komplicerade svaren i trådar är oftast lögner.
10 någon är alltid snabbare än dig
11. Säg aldrig emot en admin
12. Finns mycket roligt folk här
13. Bråka inte med Mabande. 14. Man får inte säga något positivt om USA!
15. Konspirationsteoretiker kan tro på precis vad som helst, så länge det inte är etablerad och allmänt godkänd kunskap.
16. alla på whoa vet allt om det mesta.
17. det var bättre förr 18. Som sagt, det är hollywood.
19. alla på whoa är hjältar och tunga på graff
20. Att
GZARZA P18 är förvirrad
21. en annan tror sig veta bättre än den andra
22. BountyBoo vet allt om allt
23. nyliberaler är lika om inte mer dogmatiska än religiösa.
mer
24. free speech gäller INTE på whoa
25. en admin skulle ALDRIG kunna erkänna ett misstag och be om ursäkt (eftersom han/hon aldrig har fel)
26. Whoa är det bästa, roligaste och skönaste forumet i hela cyberspace..! Man blir alltid underhållen..
27. Graffitiforumet är förmodligen den felande länken i mänskligheten?
28. att särskrivning är mer en regel än ett undantag
29. att folk inte kan läsa ordentligt.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
30. om man gillar ugglor sk man hänga i nattråden.
31. I Battle & Cypher hittar man riktiga MC's 32. Mabande är ett levande uppslagsverk
be the change
31. Man säger inte upp sitt konto utan man spammar alla forum (helst blandat och graffiti) tills man blir bannad.
SMÅLAND!
32. Folk på whoa vet allt om allt!
Hmja ?
33: att på en fråga kommer det c 4 olika svar och det kommer ca 4 frågor om samma sak som ställs i början
Hangaround
2008-03-16 18:30
34.Att om man startat en tråd där man skrivit en analys, en historia eller lite fakta så måste man avsluta topicinlägget med en fråga i form av "Har du varit med om detta?" för att användare skall förstå att de skall skriva vad dem vet och varit med om. Om man skiter i frågan på slutet så är det 50% chans att första inlägget i tråden blir ett "Jaha?".
34. Att Internets intåg förändrade hiphopkulturen till det sämre
35. Ditt inlägg är är bara roligt om du var den första som drog en skänt i tråden.
SMÅLAND!
SpT P21 Det eller så förfaller det i glömska då ingen förstår att de ska svara..
DIF!
36. Du kan aldrig ge negativ kritik på musik på whoa, för då är du en hatare, avundsjuk eller bara dum i huvudet.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
36. Amfetaminpsykos har ett svar på ALLT.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
37. Jågurt byter användarnamn oftare än underkläder
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
37. Audioforumet har dött pga alla p14's dåliga låtar om sina flickvänner
38. det är fake
stigili dang dang didan
39. Det spelar ingen roll om hur rätt du har i det du skriver, är du under P/F20 så har du fel.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
41. En skrämande, stor dl av, dagensungdom skriver.........ungefär såhär, mannen seriööst.