Admins
Tjena... vill höra vad alla tycker om alla admins och vilken som är bäst? Kanske kan utse, en "admin of the year" ??? //Fred på jorden och ingen svält
Jag skulle ha varit den bästa adminen. Så mycket kan jag säga. ;)
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
chisel är den tuffaste .. my vote goes 2 him
0:7, scientific researches.Better get in thru your brain.
whops! han var Moderator.. same shit
Player_07: hård men rättvis ;) mc_aight: Ett hett tips är att söka i forumet. Brukar dyka upp trådar liknande denna med jämna mellanrum.
Okej... Men en röst per man går bra med både moderatorer och admins... Freed
Mabande så klart;)
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Hmm finns det inte redan en sån här tråd? Eller det kanske gällde bästa moderatorn?
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
chisel 1 röst Player_07 1 röst Mabande 1 röst
Legoland 4 president minnet av en sketfull legoland sitter på en förstörd trädgårds stol i hultsfred ger han priset som folkets man :)
----------------------
Hörstedt måste få en röst för att han är same och lammkött. :)
May the funk be with you
chisel 1 röst Player_07 1 röst Mabande 1 röst Hörstedt 1 röst midas ? "zerox bekräfta rösten... " Legoland 1 röst
mc_aight jag är inte Admin eller Moderator tror du missuppfatta det Chisel sa... kom på att man borde få rösta på Webmaster också?
chisel kan man ju inte rösta på. han är otrevlig. Hahaha! Det är i såna här ögonblick man kommer på hur skönt det är att inte vara mod.
May the funk be with you
daviden vinner, lätt följt av evolution
bountyboo och daviden
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
mabande ror hem det här.. alltid trevlig å glad.. tror jag iaf..
Aldrig mer....
Mabande för att han har afro like whoa :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, känns bra att vara hatad :D
Redline!
chisel 1 röst Mabande 5 röster Hörstedt 2 röster midas ? "zerox bekräfta rösten... " Legoland 1 röst daviden 1 röst bountyboo 1 xzon 1 röst Mabande leder med 5 röster :) tycker själv att han är en trevilig prick så jag ger honom en röst också Player_07, ber om ursäkt för missförståndet.
Vadå zerox bekräfta rösten?? jag har inte skrivit om midas :S
----------------------
lägger min röst på mabande
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
chisel 1 röst Mabande 6 röster Hörstedt 2 röster Legoland 1 röst daviden 1 röst bountyboo 1 xzon 1 röst Dr.Octagon 1 röst
Just nu sitter jag och rensar bort alla inlägg där folk röstar på nån annan än mig ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Mabande, jag tänkte väl det! Annars ska jag sätta mig vid fönstret och vänta tills en gris flyger förbi. Det är ungefär lika troligt som att du skulle bli mest poppis bland adminsarna. ;) Mabande är hård men rättvis och därför hatad av whoakidsen. (Kan också bero på att de är avis på hans mäktiga 'fro.) Förstör inte min världsbild!
May the funk be with you
Daviden så klart!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har ju aldrig haft någon djup å känslomässig disskusion men nån admin, men jag slänger nog min röst på Dr.Octagon.. han verkar stabil...
jag är hård...
Daviden
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Hangaround
2005-08-17 20:27
daviden är cool men han har för höga krav på mig=/ jag måste vara taskig mot folk hela tiden för att han ska prata med mig:( min röst går till mabande.
Hangaround
2005-08-17 20:32
jo jag vet..det går hand i hand liksom.
Jag gillar den där madbanner, eller mabande eller vad han heter. Röst på honom.
I'm back!
Legoland, Daviden, Evolution & Mabande..
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
chisel 1 röst Mabande 8 röster Hörstedt 2 röster Legoland 1 röst daviden 3 röster bountyboo 1 xzon 1 röst Dr.Octagon 2 röster eyegasm 1 röst greggan 1 röst *..emelie..* bestäm dig
hahah doggland du var ju ej bäst på detta amen min röst går mabande
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
Jag röstar på alla dom jag skrev.. för jag kan inte bestämma mej! Så det så!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
*..emelie..* då blir det så att ingen får rösten av dig... För det är endast EN man får rösta på
Fan vad töntigt.. fyfan! om det ska vara så JÄVLA viktigt att man bara röstar på EN så röstar jag på en riktig Kjamiz : LegÖLand
Hangaround
2005-08-18 23:01
hehe, emelie skrev ÖL i smyg där^^
Det där var det mest uppenbara subliminala meddelande jag sett :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Min röst går till daviden för han är väldigt hjälpfull när det behövs. U-nas också iofs och många andra amins skulle säkert hjälpa till eller göra sitt "jobb" (vad det nu är dom gör) ifall jag skulle hojta.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Jag röstar på BountyBoo, för hon är den enda jag träffat! Tror dom andra adminsen har nån konspiration mot mig..
Det är inne med mobiltelefoner igen
Zax, för att han verkar i det dolda känns det som... Mabande & Eyegasm kommer på delad andraplats, för sina sköna attityder. BountyBoo på tröstplatsen för att hennes pressbild förut såg ut som maskar och att hon avskyr Agneta Sjödin!
Mabande är kanske den admin som agerar bäst admin, men när han inte är admin utan ska "10-4 over"-inlägga så är han så otroligt objektivistiskt att det inte är roligt. Daviden är kul och han bannar folk som är irriterande, så han vinner. ^_^
chisel är gullig!
Alla är idioter, även om man inte tycker det själv, det beror bara lite på hur man ser på människan
Hur är man när man är objektivistisk? Han är ju knappast något fan av Ayn Rand av allt att dömma, så den tolkningen går ju bort (och då skulle ju QanA inte klaga heller ;). Vad menar du det här låter intressant.
I'm back!
Inte objektivist som i den faktiska betydelsen, utan tolka det bokstavligt ^_^ Allt ska vara så rättvist, och hans argumentation kan vara ytterst enerverande. Ständigt en plåga i politikforumet. Ur hans synvinkel är han väl objektiv (eller den synvinkeln han väljer), då allt annat kan gå fetbort. Äsh jag svammlar, men iaf. Heja daviden
NickeMannen = snällast, eftersom han inte syns till så mkt^^
här får du lite kärlek
Vote For Mabande - Efter som min granne kämpat tappert i ett halv år nu, med målet att bli bannad av Mabande men inte lyckats... så tycker jag att mabande förtjänar denna "Poäng"...
Nå, räknas min röst på LegÖLand?