I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Saljdittbeat.se - Sälj dina beats på nätet

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2008-02-23 01:12
jobro P36

Tack själv!

Angående tiden på annonsplatsen så ligger annonsen uppe vanligtvis i 60 dagar. Som introduktionskampanj så ligger annonsen uppe i 60 dagar extra utan extra konstnad från perioden Januari 2008 t.o.m Juli 2008.
Sammanlagt har man 120 dagars annonstid om man annonserar mellan angivna perioden.

Bra tips. Den skall jag ha i åtanke när introduktionsperioden är slut.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-23 13:48
Bra initiativ till att byta till DITT, stör mig på varenda person som säger Din beat etc etc. Hade jag inte haft sån udda stil som ingen villl köpa så hade jag slängt upp ett par annonser. Det är som Blocket för beats, bra skit! :)
Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se

2008-02-23 16:27
Mankind_is_Fucked P23

Blocket för beats, i like that : )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-07 12:05
Posta gärna frågor, om ni har några!
Producent

2008-03-07 12:07
tycker den här blocket listan var lite jobbig.. lista per producent eller något sådant känns som ett smidigare system.. jag är iofs inte intresserad av att köpa eller sälja beats på sidan.. men jae, det var min första tanke iaf.
Level 8 Studio - www.level8studio.se
Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!

2008-03-07 19:52
change P23

Eventuellt kommer det någon form utav medlemslista i framtiden.

Tack för inlägget.
Producent

2008-03-07 23:03
aight.. om det skulle finnas någon sådan typ utav producentlista så kan ni ju har rankings och sånt.. men en sak i taget :P

men jag skulle vara mkt mer intresserad om det fanns något sånt.
Level 8 Studio - www.level8studio.se
Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!

2008-03-08 11:18
change P23

En del av det du skrev är på top secret just nu... kolla in hemsidan nästa vecka ;)

2008-03-11 12:36

Lite nya funktioner finns nu på sidan:

*Röstfunktion
Som besökare kan man rösta på beatsen

*Toplista
En top-5 lista på röstade beats med mest poäng

*Statistik för annonsör
Om du lägger upp ett beat och besökare röstar på den kan du nu gå in på din egen statistik sida och kolla vad folk har röstat, hur mycket samt genomsnitt poäng

Väldigt spännande med dessa nya funktioner som jag tror ger mycket mer värde för en person som lägger upp beats.