I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

IceTaiL - Learn Reason (Filmklipp)

Vår Hiphop - Producenter & DJs

2007-02-16 14:23
o du stavar som en liten *PIP*.. men förövrigt, vem har nytta för en howto video när det inte finns ljud ? haha ska man gissa hur de låter när man trycker på knapparna eller vad
Moderator

2007-02-16 14:29
pellepenator;
Så du menar att de inte går att lära sig nånting av videon
bara för de inte är nå ljud?

myspace.com/jiahprod

2007-02-16 14:40
nä men det gör det endast knepigare, speciellt om man inte kan någonting alls..
Moderator

2007-02-16 15:17
pellepenator:
Okej, jo klart de skulle va lättare me ljud.
Men ser ingen anledning att hata så mkt då filmen kan va till hjälp för nån
myspace.com/jiahprod
Moderator

2007-02-16 17:30
pellepenator detta ska inte bli nån jiddertråd ville du nåt mer kan du snacka med mig i gb... och självklart håller jag med dig att det hade vart bättre med ljud.... tack för mig !

2007-02-16 18:41
asså ja tänker bara att de vore lättare med ljud, varför inte lägga ner nåra minuter till på att göra en till video med ljud? om du nu vill göra en seriös howto video.. annars är den helt värdelös enligt mig... ja försöker inte göra detta till nån jiddertråd, du måste ju kunna ta kritik för filmen, även om du tror du är fett bra o inte behöver nån.

2007-02-17 07:51
Synd att de inte var ljud
whazzup?!
Moderator

2007-02-17 13:23
pelle jag sa ju att ja tyckte att det underlätta med ljud.. men det är svårt när det inte gick... hoppas det hjälpte några och förstår vad jag ville med denna filmen iaf.. Peace !

2007-02-17 15:26

palla köra på reason. Om jag var du skulle jag köra på cubase eller nuendo.

2007-03-12 19:03

jag kan hålla med pp i vissa lägen att du har kassa trummor osv ... men men nu t videon om man inte kan se ngt eller höra så e d inte stor ide o trycka upp den

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.