Moderator
2007-02-11 17:17
IceTaiL - Learn Reason (Filmklipp)
Jepp jag gjorde ett beat på 6 minuter för att visa grunderna i reason har ni övriga frågor eller var det nåt som gick för snabbt så är det bara fråga här i tråden eller skicka frågan i min gb. Hoppas detta hjälper dig/er som gärna vill börja producera eget och har lätt för att lära er. IceTaiL - Learn Reason (Filmklipp) IceTaiL - Whoa.nu (så här blev beatet) IceTaiL Productions
Jag skräddarsyr beats enligt dina önskemål
till ett pris som passar även den fattigaste rapparen!
Vill du inte ha ett skräddarsytt beat har jag många klara på lager
att välja bland.
Priser ligger mellan 200-1000:- beroende på hur avancerat beatet är.
Så gör som många andra och köp dina beats hos mig!
Du kommer inte bli besviken...
Msn: [email protected] Mail: [email protected]
IceTail Productions, Din isbit i öknen. take care Peace !
Moderator
2007-02-11 17:18
Länk kommer snart ja råka trycka enter som den klanten ja e :P
Moderator
2007-02-11 17:37
tar tid o hämta, men comment kmr snart
www.nivolitas.tk.<br>www.myspace.com/nivolitasmusic<br>
Moderator
2007-02-11 17:59
Bra insiativ. Detta uppskattas nog hos många.
myspace.com/jiahprod
verkligen bra intiativ..ska kolla på rullen nu=)
holma fo shoe..
En god man eru icetail! Bra gjort
Ska det va ljud på filmen?
Moderator
2007-02-11 18:38
Synd att de inte va nå ljud i filmen.
myspace.com/jiahprod
va söt du är ;) man tackar
Promotor
2007-02-11 19:27
har tankat filmen nu, men den vill inte spelas upp i windows media player? :S
ej finns det nått program som spelar in det man gör på skärmen?
Boom Bap 2006.
Tydligen eftersom icetail har gjort det? Kan ta reda på vad det heter...
ey yo we slam harder
Bra intiativ IceTail. UPPPP
ey yo we slam harder
Promotor
2007-02-11 20:44
Nån som kan ta sin tid att slänga upp på youtube istället!?
precis, YOUTUBE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inget ljud.. whats the deal dyde?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
seeeg server!
Moderator
2007-02-12 05:52
jag undrar varför han han min flickvän som bakgrundsbild? annars bra av han!!
Du är ett lat stycke mat!
corpius P21 Dröm du snälla killen :P Den va bra!
BEATET BLEV JU NICE, för bara att ha gjort det på 6 min.. mannen du grym. !!!!! big up ice tail hälsa david ;)
vad kostar reason att köpa ? funderar på det e det svårt att använda ? peace
fortfarande ljudet funkar inte.. både på youtube..och på vanliga nerladdningen..
det kanske inte ska va något ljud?
Moderator
2007-02-12 17:45
Jolly__: ca 4000 för Reason 3.0 Macabre_: Tror inte de ska va nå ljud
myspace.com/jiahprod
kan man inte fixa reason gratis? :)
Moderator
2007-02-12 18:28
inga sånna frågar tmy06... hoppas detta gjorde några fler intresserade och fick en uppfattning om ett lätt beat :) Peace !
okej sry ice, ville bara veta, vill gärna ha reason men är man fattig så är man ;p
Moderator
2007-02-12 19:27
menar de vart är ljudet????
www.myspace.com/Paaso1
asså shit va folk proppsar den här sopan.. ja kan sätta ihop ett beat som rövknullar hans på 1 minut.. dina melodier är keffa man..trummorna är ´keffa som fan. inte bara detta beat utan nästan alla dina beats.. asså lägg ner lite tid på ett beat om du nu ska göra reklam för skiten.. o dina beats är inte värda 200-1000 kr.. förstår inte vilken idiot som har köpt för de priset?
Moderator
2007-02-12 21:38
för det första gör ja inte detta för dig som verkar vara så jävla bra själv... sen tyvärr grabbar inget ljud blev av :/ Peace !
soft .. men ack så jobbigt det såg ut att vara =p .. får testa nångång in the future!
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Moderator
2007-02-13 11:31
nämen ja tänker bara om du nu ska göra ett "lära dig" klipp kan du väl göra ett bra beat? så dom lär sig göra bra beats istället för kastrulltrummor med nån risig pianoslinga
Moderator
2007-02-13 16:36
Varför skulle jag göra det ?... jag lär dem grunderna .. ska dem ta efter min stil också eller ? snälla tänk lite... ja gör detta för att vara snäll inte för att bli som mig Peace !
Moderator
2007-02-13 20:25
ingen mer som vill lära :D Peace !
jag skulle vilja ha bättre ftp eftersom jag inte har lust att vänta 1 timma och inte ser ett kalas på youtube ^^
http://www.myspace.com/danokin<br>
å dessutom inte har något ljud....
tsssss
Många hatare? Varför vafan det är inte många här på whoa som ens orkar bry sig för någon annans skull så skitsamma om man inte diggar själva beatet det är väl inte resultatet som är meningen?! Propps till dig icetail!
Moderator
2007-02-14 15:56
mentra tack för den, det förklarar ju allt... upp !
Moderator
2007-02-15 00:17
du lär dom ingenting med det där klippet :p man hör ju inte vad som händer vafan.. dessutom lär man sig fan så mkt mer om man lär sig själv.. o sluta uppa tråden, keffaste länge
Moderator
2007-02-15 17:21
pelle du har ju inte fattat än.. ljudet blev inte av eftersom ja inte hittade vart ja skulle spela in.. jag lär dem ju grunderna fan folket har väll ögon ? sluta kom in och skriv i trådarna när det bara är negativa kommentarer..
men varför lägga upp den? det är det ja inte greppar.. hör man inget är videon helt värdelös ju..
Moderator
2007-02-16 02:19
Varför hatar alla så mkt bara för de inte är nå ljud osv? Håller med om att om man kanske inte hållt på nått med reason så är dehär kanske inte till så jätte mkt hjälp men till en del kanske. De skadar ju inte nån att han lägger upp de eller hur? Kanske kan va till nytta för nån. Tack för mig.
myspace.com/jiahprod
orka pelle, han försöker vara lite snäll o du bara klaggar som en lite *PIP* tackar icetail