Bakken - Galen-- Första texten är ej 100% (FLIPP TEXT)
vers1 : jag är galen som fan tänker inte mig för/ Knullar din brud medan din mamma stör/ shit vad fan händer med mig/ allt bara snurar/ är det jag eller världen/ shit det kanske är bara jag/ rösten i huvudet säger kutta den jävlen idag!/ fan allt är knas just nu kryper som fan heregud/ får konstiga drömmar varje natt/ ska jag tagga eller leva som allt var en rast?/ men mannen du kan inte leva snålskjuts varje dag/ fuck you din bög här är det jag som bestämmer/
REf: jag är galen som fan-X2 tänker inte mig för/Stamkund på psyket/ ohh shit så störd/
vers2: ja skriver inte detta själv min kompis som ingen kan se/ det är han som är rapparen medans jag är den lille tattaren/ jag är galen det fattar du nu/ säg inte till nåt det blir vår hemlis nu/ bara skojja med dig eller gör jag/ tänk på det innan du sommnar så du inte blir det/
beatet jag ska ha till denna text är http://www.speedyshare.com/files/25002353/subcordem_sickbrain.mp3
Tänk på att jag är ny första texten är denna men vill ha krititk
Maybe not a rapper maybe nothing but I am the person you look up to someday. aim for the stars if you want to be something! Be Real Be You!
|