kan la dra en historia, jag å en polare va ute och racka cans i en liten småstad i västsverige(vart säger jag inte) alla bensinmackar va dock knas, men vi gick in i en 3 minuter från centralen(klockan var kanske 16:20) som va hyffsat chill, vi fick med oss 2 kråm, 1 svart och en vit can, när vi gick ut så gick vi fram kanske 300 meter och plötsligt fick jag syn på ett tåg av typen x12, jag gick fram och såg att det stog mitt på centralen, men jag och min polare stog där helt ensamma. jag va as taggad på att lira men ändå lite små nojjig, min polare ville inte alls måla så han hållde knas, jag hoppade ner från perrongen och skissade upp en hyffsat stor, började fylla i men plötsligt började det spöregna, men det tänkte jag inte på, men när jag skulle highlighta och köra seconds med den vita så började det drippa som fan men tyckte de va skitsamma, så jag signade och tog upp kameran för att ta bild när jag plötsligt hör min polare skrika mitt namn och de låter som om det är knas så jag springer upp längre bort på perrongen, och ser då att chaffören till tåget just håller på att låsa upp tågdörren, och det tyckte vi va lite småkul eftersom att hon hade en glad överaskning...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.