I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"tag" register

Vår Hiphop - Graffiti

2009-08-24 21:48

"tag" register

Någon som vet hur man kommer in på polisens register över tags? eller om det finns enklare lösningar än nätverks intrång eller vad det kallas? :)

o realy?

2009-08-25 01:36
tror inte det finns ett register. och även om det finns kommer du aldrig få tillgång till det. inte någon annan här heller. sorry krappen
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71

2009-08-25 13:09
dagens
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-25 13:56
Som oerfaren gangsta-snubbe från landsbygden har jag inte direkt mycket kontakter och får därmed inte avnjuta konsten som existerar i samhället varje dag förutom de få dagar om året då jag åker till Göteborg.

Därför undrar jag, finns det ett whoa-tag-register eller något liknande?
Antagligen inte med tanke på att folk säkerligen inte vill ge sig till känna varifrån de kommer och vilken tag de kör på.

2009-08-25 14:35
tror inte det finns ett register. och även om det finns kommer du aldrig få tillgång till det. inte någon annan här heller. sorry krappen

Klart det finns register.

spliff macht frei

2009-08-25 17:24
jag hade tillgång till alla sanerings register på pendeln för nåra år sen. va rätt roligt när man lärde sig hur det fungerade och såg vilka tabbar dom gjorde med felstavningar och sånt.
dock utan kort. bara bokstäver och skit tider/datum/platser.(95% va plats älvsjö eller okänd)
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...

2009-08-25 17:27
HAHAHHAHAHA!!!_

Jag vet precis hur du ska göra!
Först laddar du ner programmet " hacka dig in på polisens dator system ;) "

När du väl är inne så kan du logga in,
Anv: du ar sa javla pantad sa det ar fan inte sant.
Lösen : Javla dumma fan.

Nu kan du testa att logga in där kompis, om det inte funkar så kan du ju ringa till polisen o fråga varför du inte kan logga in!

Du fick mig att ramla av stolen tack vare en skrattattack !

måste ba, AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH
Omg asså...

Lycka till
glömde alla målare norrgående linjen eller vad?

2009-08-25 17:42
tyckte du ja, kanske för att du är en person som sitter hemma o undrar över en sån här sak också,

2009-08-25 19:58
Du fattar inte ens va ja tycker är kul, att han tror att han kommer kunna hacka sig in på polisens tag system.

neej ja kan tänka mig att du sitter där hemma, o bara ser ut såhär " o_o " hela dagarna,sen kan ja nästan beta 100 kr på att din browneye är lika stort som colaburk är i omkrets,
Då kan ja tänka mig att du inte tycker något är kul,
Nu ska ja inte gå mer OT,

2009-08-25 20:05
Vad du kan göra, även om det är mindre troligt att du får något vettigt svar, är att maila RPS (RiksPolisStyrelsen) och/eller SÄPO och kräva att ta del av de dokument och handlingar de har om dig enligt offentlighetsprincipen. De har viss skyldighet att bistå dig med din förfrågan om handlingarna i sig inte är sekretessbelagda eller "inte finns".

Något fullständigt register lär du dock inte lägga tassarna på, förutom att polisen självklart inte vill ge ut något sådant skulle det även strida mot PUL och andra lagar.

Negative, negative.
Our destination is Gaza.

2009-08-25 20:20
ephedra2 word

2009-08-25 20:24
HAHAHAH :D erkänn att den var bra ;) ?
hans jävla depp smittar ju av sig när han kan döda en tråd sådär, så jävla tröttsamt..

2009-08-26 00:14
Jag kan göra ett register. Skicka namn, adress, telefon nr och person nr + tag och alla dina vänner och folk du känner som målar illegalt.

Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!

2009-08-26 00:33
Endeavour2. ganska otroligt att man får ta del av säpos/polisens misstankeregister även om man nu själv skulle vara inblandad.
 Awaiting Beheadment and Mutilation

2009-08-26 10:22
namn, bild, tag/s/crew/s, arbetsgivare, skriven adress samt extra inforuta. är vad dom har bl.a i sitt register.

2009-08-26 13:50
som sagt så jävla kul var det ju faktiskt inte då det faktiskt finns register för "tags" och att det faktiskt går ta sig in på dessa om man har kunskapen ditt rollon!
Slap a bitch, allways

2009-08-26 22:50
Det mesta av polisens interna grejor ligger på datorer som inte har någon direktuppkoppling utan det mesta sker i polisens eget nätverk. Då de vet att inget är omöjligt men är dom inte uppkopplade på nätet så kan i regel inget heller stjälas den vägen.
Jag säger inget!
Läkerol, makes people talk
shiet!

2009-08-30 02:25
Sthlmboy HAHAHAHA, du måste fanimej va totalt blåst, klappmongo.
"Dagens skämt kommer nog från Sthlmboy! Grattis! "

"HAHAHAH :D erkänn att den var bra ;) ?
hans jävla depp smittar ju av sig när han kan döda en tråd sådär, så jävla tröttsamt."

pinsamt

2009-08-30 22:28
Sthlmboy reprecent stockholm to the fullest!
Que sera, sera.

2009-09-02 17:21
lol ganska roligt att läsa vissa inlägg här, speciellt när dom inte handlar om ämnet i tråden
musique

2009-09-02 18:29
jävla toys som ens diskuterar i dessa trådar ens...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-03 03:59
all denna ödmjukhet!