Smaskigt rull på TIBEN
I väntan på tågen hem från en svettig festival i borlänge rullade detta smaskiga tåg in : HFU(character)DSK , signad RIDE, DEIS.. HFU, RGE Wholecar i chrome. " såg inga signs" PYC´s, " antagligen HANK's verk, LATE bredvid. Sist men inte minst en Windowdown : HFU, RGE i färg. Peace and love says bye bye. (Inlägget ändrat av greggan 2009-07-01 21:25:14)
Fan någon som vet om hfu slutat måla tåg, dom värkar ju inte rulla nått längre.
Ja det verkar ju inte som det? Låter fett för övrigt
Just because i stand over you don't mean you understand me
Inga bilder på nätet..kommer dyka upp i medier framöver!
Såg detta smaskiga rull när jag nakenbadade i närheten av Ryggen i xxx-badlayupen.
låter för mycket för att ha fått plats på en sida, kan det varit målat på båda sidor eller? låter riktigt feeet förövrigt! längar tills man får se!
jag har bilder. laddar upp snart
inga bilder här ..
Medvetslös till helgen.
lägg inte upp billder dom holler på å ta över up
im never yet sober
endlesslove .... det va 3 st tåg som va ihopkopplade.
Skivsamlare
2009-06-29 13:49
upp med bilder, Fett men HFU o RGE
http://soundcloud.com/majestictwelve Ask beavis i get nothing but head.
Fick fina bilder på dessa rull! Kan ladda upp här eller på min fotolog när jag hittat usb-sladden
Respektera att målarna inte vill ha upp bilderna på nätet!
Sämsta jävla argumentet någonsin! Så som målarna respekterar att tågbolaget inte vill ha sina tåg målade menar du då? Jävla hyckleriregler vissa sätter upp. Så otroligt uttröttande. Vill man inte att målningarna ska synas så ska man inte måla. Vill man att målningarna ska synas så bör man vara glad att bilder publiceras. Alla köper inte UP, och trots att bilderna läggs upp här lär UP sälja en hel del. Kör på! Jag bestämmer!
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
hihi
Zid P15.. som om du kommer med bättre argument. du verkar vara en sån som kör en famevägg i månaden o sen lägger upp på fotolog
Awaiting Beheadment and Mutilation
Zid P15: klart det är målat för att synas, det är en stor skillnad på att se en målning och att publicera någon annans verk. Låt dom lägga upp bilderna själv om dom vill ha upp dom på internet! jag visste inte att du jobbade åt tågbolaget så du måste ta deras parti här. Förstår inte hur du kan med det argumentet ställa dig bakom att gör man nått utan att visa respekt mot tågbolaget så ska målarna här gadda ihop sej och fritt publicera andra personers alster.
Zid P15, ephedra2, takeaway, IllMeetYouThere : Dom har ju en fotolog dom själva lägger upp det dom vill visa, låt dom lägga upp sina egna målningar själva, o fokusera själv på att lägga upp era eget istället eller låt helt enkelt bli att ladda upp bilder!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
logotype0: med din logik hade vi ju likagärna kunnat bo i Kina..
Haha, ett Transito tåg ersätte ett tib tåg idag så jag antar att de är i buffen nu?
jäh.com
bilder kmr upp snart, när grabbarna på redaktionen e klara med dem
Sövermanland
varför ska graffare försöka motarbeta varandra istället för att motarbeta tågbolagen förstår jag faktiskt inte. täls att säga igen, ingen av målarna som låg bakom rullet vill ha upp grejerna på internet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varför ska graffare försöka motarbeta varandra istället för att motarbeta tågbolagen förstår jag faktiskt inte. täls att säga igen, ingen av målarna som låg bakom rullet vill ha upp grejerna på internet.
Men baaaah! I varenda tråd om rull så är de samma snack: -Inga bilder ska upp här! -Jo om man målar så ska de synas! hyfsat trött på de nu...
Men gnölapor! Det är bra att ni inte lägger upp skiten om det ändå ska vara med i nån tidning/film. Är ju trisst när man köper tidningar och liknande som man redan sett på nätet.
Jag bryr mig inte om bilderna kommer upp eller ej gör som ni vill...Är bara trött på allt tjaffs om målningar ska visas eller inte. Alltid samma jävla diskussion ;)
fet bild kung-fu
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
fet bild kung-fu +1 på den, lagom mystisk men man förstår vad som vart i görningen
Logotype Där sa du något vettigt. Jag ändrar mig lite. Man väljer själv om man vill lägga upp det man gjort på fotolog. Men lika lite du kan påverka att tågbolagen tar tågen ur trafik för att målningarna inte ska synas, kan du påverka att andra slänger upp ditt verk på nätet. Eftersom det är en olaglig handling att måla på tåg har du inte mycket att säga till om i slutändan.Dock är det klart att man kan visa respekt mot varandra och låta bli att publicera för att målaren bakom verket inte vill. Men det är snarare upp till var och en om man vill göra det eller ej. Att det skulle vara att ta tågbolagens parti har jag svårt att förstå. Jag vill bara se skön graff på tåg utan att åka till gefle, och självklart utan att betala för det.Imagomortis Det kan du sitta och klura på.
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
13 - Tjata inte om bilder i trådar om rull eller målade stationer! Om nån postar en tråd om ett rull eller en målad station så undanber vi oss allt tjat om bilder. Är det nån som har bilder så kommer den personen att posta bilderna om han/hon vill det. Det är ingen idé att tjata om det och såna inlägg kommer att tas bort. tråd låst.
vadå? jag dyster?