Sen kan jag tycka att det är relativt bra priser på cannorna då ni tjänar tid/pengar på att handla i er lokala affär istället för att åka över till malmö, Jobbigt och bära rundor på en större mängd burkar.. Kan ta bilen/cykel/moped/promenix ner till city och köpa de ni vill ha :) Sen dessutom är de ju sjukt skönt om man får för sig en dag att ta sig ut, Men budgeten tillåter inte.. Då kan man ju bekosta sig 2-3 cans istället för att sitta o sucka över att man inte har råd till en Malmö resa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För er som inte vet: Jailbird Helsingborg: Bruksgatan 32, 25224. Nummer: 0735-904618! Liten snabb beskrivning för locals: Lampaffären mittemot knutan går där en väg upp till en korsning mot tempel/cardinal precis på hörnet går ni in i ett liknande trapphus där det finns en frisör brevid tatuerings studion, Precis brevid frisören till höger är Jailbird lokerad. Säljer även kläder/sneakers/kepsar m.m
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har dom någon mailadress?
------------------------------- Tröttnat på Whoa? -> http://www.graffitiforum.se
"Capsen går på 2kr st." men tidigare sa nån att dom kostade 4 spänn.. Hur ska nu ha det?
KungBuddah Inte direkt vid tempel och cardinal. Blir andra vägar man tar om man kommer från knutan. Nedanför amadeus så ligger det på hörnan precis där den lilla enkelriktiga gatan går.
dede jag fick betala 4kr, men tror dom sänkte efter lite påtryckningar från folket.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Det är 2 kr nu! Mailadressen kommer senare, Hör av dig till mig annars yardfeelings om det är något du undrar. Så framför jag det gärna för Kim.
Soft soft, då ska jag lätt in och handla, 50 öre billigare än HL och så slipper jag frakt! Tittar nog in nästa vecka isåfall :) Har dom nycfat, lvl 3:or, lvl 1:or och blue soft?
Capsen får ni åka ner o kolla, har ingen koll alls. Vet bara att han ska expandera sitt intag av olika graffprylar.
Haha, hittade inte affären först.. Den var bra dold.. - Hade inte alla capsorter inne. Samma med burksorterna. Dom kostade inte alls två spänn utan fyra.. Sånt utsugar pris.. Tur att jag redan har annars hade jag skitit i det.. Krom, vit och svart var totalslut.... Skulle få in i April tydligen. + Hjälpsam, trevlig, besvarade frågor. Slutsumma, nja inte uppe i mina förväntningar, tar han in krom, svart och vit samt level ettor och sänker priset till två spänn styck så kommer jag lätt handla där i fortsättningen. Hade även dom nya färgerna i montana fluid inket, vilket förvånade mig, lite pennor men inte så stort utbud som jag trodde. Men vafan 40 spänn burken, då slipper jag dyr frakt från HL. Dock inte testat dom här nya blacken.. Så är den bra fortsätter jag handla där. Kostar visserligen 37 på HL men då är det inte frakt osv inräknat... Men dra inom om ni ska ha burkar, skön musik med ;)
Capspriserna ändrade: 1st = 4kr 10st = 3kr/st 25st = 2:50kr/st eller något sånt, så nu kan ni sluta gnälla om det. Svart/Vit/Chrome lär snart komma in igen. Nog inte lätt för killen att uppskatta vilka kulörer som skulle gå mest när han gjorde första beställningen. Fattar inte att vissa klagar när någon äntligen tagit in färg i stan & dessutom till ok pris Är det bättre att handla i Lund/Malmö/ Köpenhamn till samma eller högre priser (+restid/kostnader)??? Nej.
http://www.fotolog.com/helsingbomb
Jag är lett på en butik i Hbg, jag bor i Ängelholm.... så man får isåfall beställa från HL, men en lokal butik skulle inte sitta fel.. Ska till jailbird på onsdag, nån som vet om dom fortfarande säljer burkar ? eller lagliga väggar i skåne, ängelholm, helsingborg osv.. tack för svar Ink-crew ( Mofisy )
Ink-Crew_Äholm Han säljer fortfarande burkar, dock så har jag inte varit inne hos han på en vecka nu, och sist jag va där hade han inga svarta eller krom. Annars ska det nog vara lugnt med olika kulörer. Han har ett bra utbud och det kommer antagligen komma in nya burkar nu i April om han får det att gå runt med betalning av hyror och alla nya kläder han köpt in. MVH
Ink-Crew: JB säljer fortfarande färg. Dock är det rätt urplockat just nu. Chrome/svart/vit kommer inom en vecka enligt uppgift. Häromdagen fanns en del blåa, gröna, bruna och gula kulörer kvar. Finns inget lagligt i Hbg (Lund är väl närmast?) tyvärr.
http://www.fotolog.com/helsingbomb
Okej ( helsingbomb och facelift ) tack för svaren :) Sms:a killen och han sa att dom får in en ny bestälnning nu näösta vecka.. Låter rikitgt gött ju. Nån som är intresserad av att köra tsm ?
yo boyz.. ringde precis JB och han sa att den nya beställningen ska komma på onsdag eller torsdag, FAN VA GÖTT !!! annars, finns det nån som har oanvända burkar hemma, typ sådär 4-7 st, isåfall paketpris ?
Det vroe grymmt fett om det öppnar en sådan shop i hbg! skulle nog fan sälja bra asså! hoppas allt går som det ska med böggeT, chee!
Fått in den nya beställningen nu? Och isåfall; finns det mycket kvar? Så jag vet om det är lönt att dra inom...
mr ink crew de flesta paketen e väl? 12 24 36 48 pack? om de nu har de
Lyssna inte på Ink-Crew... Han har fått in tar, krom, vit, svart och har kvar sandfärgade kulörer - några fåtal. Kulörerna skulle komma in, när visste han inte. Kunde bli uppåt tre veckor... Capsen har han inne alla förutom NYC Fat och Level 1:or. Dessa kostar 2,5:- styck nu OM du köper burkar och sånt samtidigt... Så det var nice iallafall. Lite surt dock, hade behövt kulörer i veckan..
Han har spårat ut helt i priserna. Tycker samtliga bör bojkotta hans girighet. Fucking 50 kr för en 400 ml och 70 för en 600 chrome? ALDRIG.
Vad konstigt.. Mina 400 ml kostade 40 spänn stycket idag och 600 ml kostade 60 stycket enligt kvittot. Köpte även caps och han avrundade faktiskt neråt såg jag nu, faktiskt shysst. Men visst, köper man en så kostar dom säkert så, har för mig att 6+ kannor blir billigare, men man måste inte handla styckvis. Bojkottning blir det inte för ÄVEN om dom skulle kosta som ovanstående sa så hade det isåfall blivit billigare än beställning/tåg till malmö etc... Dock blev jag sur för att nån där ovan sa att han fått in kulörer vilket han inte hade, men han nämnde det i affären med; "det går rykten om att jag fått in kulörer". han rekommenderade mig att ringa istället nästa gång. Men visst 50 spänn stycket är overkill i pris om man köper en, men vafan HL kör nått liknande system. Stöd killen, var glad att nån tar in färg!