Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
klart att grabben hade med sig mamma som stöd också
Awaiting Beheadment and Mutilation
Ja, han är ju ändå bara 20 år...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ytterligare en stund senare satt Erik och två av hans kamrater på polishuset. Avslöjade, som med fingrarna i syltburken, stirrade de ner på sina nersprejade händer. Journalistik när den är som bäst..
Men bubben då
Haha, meningsfull artikel. Journalistik när den är som bäst ja...
spliff macht frei
hahahahahahaha fan era sjuka jävlar vem är av er är erik? Om du inte gjorde det för din morsas skull eller för att få det att se bra ut i rätten för dig så är du SJUK! Rätt skadat i vilket fall iofs...
jag ska reta er för alltid, trycka upp artikeln o klistra upp den bredvid era pieces
MRsalesman = erik
klart jag sa så för o få det att se bra ut i rätten o få mindre skadestånd, iq-mörtar..
Jag har flyttat till Kiruna och bott där i 1 år bara för den lattjo dialektens skull.
Jag brukar bara använda min zigenska svenne charm men kör du ditt race dude...
Bland annat fattade jag att jag varit med om att sabba tågvagnar som företagets anställda dagligen jobbar med för att hålla i gott skick. Jag gillar hur grabben tänker..
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
han har ju mognat.
spliff macht frei
_-bacteria-_ precis, tack! :)
Jag har flyttat till Kiruna och bott där i 1 år bara för den lattjo dialektens skull.
men gud man blir ju toy vad man än gör......... suck smart sätt att få det att se bra ut i rätten visserligen, men tycker inte mognad har mkt med saken att göra. Är ju en typ av konst :)
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Hangaround
2009-04-21 10:20
jävla tönt...
En stor kuk är en klen tröst i en fattig familj.
Inte lika troligt när du sitter med flera dommar och drar samma historia.
större är bättre
– Han sa att han var glad över att jag levde yeah right så låter det ju absolut när dom ser sina vagnar målade. "ååh vilka förbaskade ungar som målat här, tur att ingen dog i alla fall"
Skyll på systemet
haha vilket retard..Man kan ju inte bli busted o sen sitta o lipa över va man gjort! Man får ta konsekvenserna. Han borde börja virka lr nåt ist. Det är kanske inte lika farligt och man får säkert inte så mkt skuldkänslor över de.
"Hellre en varm färgad piece, Än en grå sliten vägg"
Skux P16 ..fan vad du är äkta då! kan man få autograf?
haha, jag har verkligen ingenting emot glorifierande av klotter men om det inte är ett spel i rätten som jag hoppas och innerligt tror så är det det värsta jag har sett under min korta levnad
Alla som snackar om ett spel i rätten, det vart ju ett straffföreläggande, dvs ingen rättegång.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
Bawacka P21 Va menar du? :S
"Hellre en varm färgad piece, Än en grå sliten vägg"
Skux P16 Att jag vill va som dig...!
Ångest? Det är ett par tåg.. Skulle ju va smart om han gjorde de för straff lindrande hehe, men 11 papp för lite tåg är väl inte fyskam? det klarar man sig med HEHEE... Diggar att alla småkids som inte äns varit nära en trainyard o runkar på alla tåg i UP å alla dessa tidningar sitter å kritiserar denna killen när de varken har skillsen eller ambitionen och måla tåg.
The News called it crack, i called it diet coke..
Graffare
2009-04-23 13:00
Tycker faktiskt 11000 kr låter lite väl mycket för att spola av lite färg med högtryckspruta.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Hahaha, skön. fortfarande 11 000 fattigare. BÄM!
Skadeståndet blir väl inte mindre för att man bölar ut och har sig?
Ser ingen anledning till att böla annars? 11 tusen är inte så värst mycket, kan jag tycka.. har kompis som sitter på kåken för sprayfärg.
zigensk svennecharm, haha.. erik
yoo
Helt jävla rätt ju, han fixade ner straffet. Betala och måla vidare med nytt namn! Om företaget tycker att hans förklaring är bra så är det ju mer eller mindre fixat!
1. Den artikel är påhittad för att lura folk som inte klottrar. 2. Han är bra på att ljuga och vill verka bra för soc/domare. Finns inga andra alternativ
behöver ni funkis så bjinga bilen!
Yes, Antingen är de påhittat, eller är grabben ett mastermind.. Förstår dock inte varför Aftonbladet skulle ta upp DETTA? måste va påhitt... Fast de förfinar ju "graffitin" på något sätt.
man får inte lägre straff bara för att man spelar ångerfull inför nämndemän och domare. jävla amerikaniserade ungjävlar
Jo, det får man.
Hubbelito. det är ju iaf inget du behöver tänka på eftersom du aldrig har målat. förutom när du blev störst i new york på en vecka
Lovar att jag har täppt mer caps än vad du någonsin kommer göra lillkillen :).
Haha om det där är det värsta han gjort i sitt liv måste han vara vit.
Haha om det där är det värsta han gjort i sitt liv måste han vara vit. hahah ^^
Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar". Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren". Word MindGem
haha. fyfan så roligt. asbra skrivet också...
frågor på det?
Fattar inte hur folk kan sitta och klaga på att han är feg. Det är ju bara idioter som fortsätter med sin machoattityd i medlingssammanhang. Killen fixade ner sitt skadestånd, samtidigt som han gav gösta svensson i örkelljunga en lite bättre bild av graffitimålare. Sen säger jag inte att han är någon jag ser upp till, men det är ju absolut inget osmart i det han gjorde.
nej han "fixade inte ner" sitt skadestånd..möjligtvis nån tusenlapp mindre i böter. kommer ett företag med ett kvitto där det står att klottersanering kostat en viss summa så får den åtalade inte rabatt bara för att han ber om ursäkt
Haha, att det finns folk i tråden som tycker att han gjorde rätt är ju det allra roligaste...
En nerbombad station på alla bänkar, lite tags på väggar och golv+ en annan station med en tag gick på 8 lax för mig. Hur fan kunde han få 11? Det var ju flera tåg han körde på.
Haha om det där är det värsta han gjort i sitt liv måste han vara vit. Negrar är riktigt nojjiga, ifall dem jag målat med. Golat ner mig vid stöld och vid målande. Rena nollor! Det ända dem har är stor kuk å näsa!
lifeforms Okej, jag ska också vara tuff. Han skulle ha sparkat den jävla fittsnuten i ansiktet och vara tuff och rebellisk. Sen skulle han ha spottat domaren i ansiktet under rättegången. THATS SO GANGSTA! ...eller så smörar han och säger förlåt och leker söt kattunge, för att sedan kunna måla vidare direkt efteråt i princip.
Jag tror ändå inte han tjänade ngt på det i slutändan iom att dom var unga o typ odömda har jag för mig...så straffet hade säkert blivit detsamma. men men...det kanske var en rolig upplevelse eller ngt...han bonda med sin morsa o lite tågpersonal
Jag ska oxå medla snart tror jag för skadegörelse :D Ska bli riktigt kul och kolla vad dom vill för nått när det inte är privata grejer det handlar om Blir nog att ta med morsan.... ;P :P
deepundercover
Anenkefali Det var strafföreläggande så vilken domare menar du han skulle spottat på? Förundersökningsledaren (åklagare) och polis struntar i om du säger förlåt eller spelar söt kattunge. De arbetar för att få dig dömd. Medling sker ju först efter att du blivit dömd och är till för att du som gärningsman ska få ökad insikt i vad du ställt till med och för att brottsoffret ska må bättre. Att gå med på medling påverkar inte påföljden och framförallt inte i detta fall när det inte ens var någon rättegång. Det är en frivillig terapigrej. Allt detta skulle du veta om du hade någon som helst koll... Att han skulle "spelat" för att kunna fortsätta måla känns ju inte så troligt när han tom. ställer upp på en intervju i tidningen och berättar initierat om sin svåra ångest inför att ha målat ett stackars tåg. På vilket sätt kommer artikeln hjälpa honom att fortsätta att måla?