fuul men det e ju iallafall färg.. alting förutom graffiti e ju typ svart vitt
BBOY 4 EVER
SLIPS X1 : samma slips som är med i uuk ? . haha
Whiskey & Cola !.
Det är så mycke graffiti, alla bombar i city!
jag? inte jag som har pisat den
Graffare
2008-03-29 12:16
fuck graffiti
They called me Mr. Glass
faaan va nice den hadde blivit om den var klaar
BBOY 4 EVER
Aaa hoppas inte den va färdig...
Graffiti?
jag hörde att förövaren körde en färg å krom målnig så vart det lite skvattar kvar och så stog det en rent tåg kvar så va fan lär han ha tänkt.
bju na då
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tereo bygg en båt själv du!
damn that shit is ugly.one hell of an uggly bugger. totalt omdömeslösa kommentarer. men det sjukaste av allt är att folk övehuvdtaget, spik nyktra och mitt på dagen, tar sig tid att följa tråden. men oops.vad gjorde jag nyss? straffa mig. skicka UUK killarna på mig och låt dem göra en kroppsmålning.det är straff nog. det värsta tänkbara.
Den där var ju till och med värre än det "IE crew" målar... vilken prestation. ;)
blitzkrieg vilken jävla idiot hora
bju na då
Graffare
2008-03-31 20:04
men igentligen alltså, vrf sitta o skriva om en panel som uuk har gjort? det är väll inget specielt med att måla graffiti lr? och nu syftar jag på alla sånna hära trådar...
Jag är miljöaktivist, tycker det gröna är gott. Om det går att röka förstås.
varför är du i graffiti forumet på whoa för då?
haha mitt i prick Idiot och hora kan du väl vara själv! Om nu sådana ord behövs i sammanhanget. Tycker mest att det tyder bara på en viss omognad som individ. jaja. Men norskendanskenP35 Du får en chans till... Motivera gärna motivets skönhet? Passa på här nu om det är dig så angeläget? Jag utgår från att du känner personen/personerna i fråga, därav din bitskhet. Men säg att du inte gjorde det, hade på fullt allvar kunnat ta detta i försvar? Säga att det är snyggt, välgjort och nödvändigt?! Det är ju bara synd och skam och totalt onödigt att sånt där målas. Det är fult för oss att se på, mödosamt och kostsamt för andra ta bort, och det innebär en risk att torska för han som gör det... det enda som återstår är argumentet att det var "kul att göra", och ja just det, man kan skryta med. Det glömde jag. Det är ju en en jättetacksam egenskap vi i vårt svaga människosläkte har begåvats med. Man måste ju synas och ses. Det är därför halva Sveriges Graffitielit sitter och hukar sig bakom anonyma användare på Whoa. För att man vill synas. How stupid of me to forget?
Jävla fula skabb skit, lär er skissa för heeelvete!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Blitz - Utsedd till dagens Whoaanvändaruppläxarenumero1! Grattis!
Shake n' Bake!
ohlala, vilken mumsig tråd, läste den fast jag var nykter. Grymma inlägg. Tex back in the days 2005? ja det var ju cirka 3år sedan. Haha Obs, soft panel! hahaha...
Graffare
2008-04-01 20:43
ajja, skriver vad jag tkr
Blitzkrieg duär typiskt en whoa nörd som inte ens laggt en egen panels! Woooow jag har taggat sönder stan och du dragit 2 elsåp med whiteboardmakers som du BAXAT i skolan! jävla mongo unge!!
Graffare
2008-04-01 22:54
SLIPS X1 om du nu är med i uuk som jag syftar på och inte bara någon retard, så tkr jag att ni är jäkligt grymma =) å sen är jag aldrig i forumen, blev bara jävligt irriterad över att folk är idioter som slösar tid på att sitta o gnägga om en panel
Graffare
2008-04-01 22:57
visst kanske inte världens snyggaste panel men det behöver fan inte,,.. ajja orkar fan inte tjafsa själv om det, snälla ta bort tråden!
Slips X1 Du är inte bara ett exempel på en Homo Sapien i dess mest underlägsna form, du är också ett avundsjukt mongo som värdesätter dålig graffiti och inbillar dig att det är snyggt. Och dessutom lägger du diskussionen på en sandlådenivå. Har du inga fler häftiga ord än hora och mongo?I´m dying to hear them... Man behöver inte komma och spela Compton bara för att någon vågar kritisera och allmänt uttala att något är fult. Men i din enfiliga tillvaro fylld med häftigheter så måste man ju uppenbarligen tvingas att tycka att det är häftigt med folk som lägger fyllepieces på tåg. verkligen jätteballt.jag blir hård. Hur Och om jag har lagt en panel eller inte hör väl inte till saken, eller tycker du verkligen att det gör det? Kan graffiti inte ta sig uttyck i nåt annat än på en bit metall som rör sig i 330 km h? Oerhört primitiva tankegångar. Studera lite konst, konsthistoria och samhällskunskap. Skaffa dig en verklighetsuppfattning och sluta bli så berörd av något som borde vara så självklart även för den minst intelligenta primat. Eller köp dig en plats på Zoo, jag har hört att apan Ola behöver en rumskamrat.
hahahaha det´vah det fulaste jag sett ska ni veta!
Blitzkrieg P15 hahaha fan du är riktigt rolig du!
Pys iväg från trådarna håll dig till skolan istället! Bara för att du skriver med fina ord så är du dum i huvudet iallafall! Pucko
uuk är dåliga, men så dåliga är dom fan inte, de där har nån riktig toy gjort, det ser ni väll förfan
SlipsX1 Bra resonemang. Du kan verkligen din grej. Imponerande. Nä men verkligen? Kul, dock föga förvånande, att du sållar dig till västvärldens alltid så enkla problemlösning med att tysta ner och ignorera det egentliga spörsmålet. Barnen i Afrika kommer inte bli mättare och du kommer fortsätta att ta dålig graffiti i försvar. Det kallas vinnande på eget tänkande, och är lika enkelt som det låter. Moderaterna är ett exempel på din logik. Men gå och sno lite sprayfärg nu, måla ett tåg och skicka det till all världens grafmagzzzz. Det vinner i alla fall DU på. För du har fått din stund i rampljuset. Och det är ju trots allt viktiast.
Blitzkrieg A och barnen i afrika blir ju mättare av att du finns? haha'
du är ju fan värdelös!
Dmrocker X1 Och ditt inlägg va ju så mycket bättre?
SlipsX1 Egentligen har jag bara 1 tips och ett lååångt suck att tillägga, gå en kurs i retorik. det är allt. Det är ju lika hopplöst att skaka fram något vettigt ur dig som det vore att be kakmonstret att äta gulaschsoppa barn lilla. Värdelös. Det vet du sjlälv att det är du som är. Du har för fan ingen stil att komma med, varken i graffitisammanhang eller i ditt talesätt. battle anyday?pieces, throwups, tags..you name it...jag ställer upp. Då har du chans att själv lägga nivån på kvalité? Det är din egen litenhet som spelar in i allt du säger, och det är bedrövligt att se.
Graffare
2008-04-03 21:01
haha ägd
Blitzkrieg P15 Ja visst jag ställer upp jag ger dig valet på vad du vill köra! Spelar ingen roll vad du väljer! För whoa dissningarna du kommer med kommer inte att hjälpa! Helt seriöst! Visst cool yo snacka grymmt med coola ord! Men jag tror inte du har något att komma med innom graffvärden! Knip igen din käft och visa något!
Du har för fan ingen stil att komma med, varken i graffitisammanhang eller i ditt talesätt. battle anyday?pieces, throwups, tags..you name it...jag ställer upp. Då har du chans att själv lägga nivån på kvalité? jag har aldrig sett något av vad du ha gjort vet inte din tag inte ditt crew! visst jag är på på en battle! du kan börja på en skiss! mongo jävlel!
Awaiting Beheadment and Mutilation
slips & co, använd er utav gästboks-funktionen ist, är trött på den här jävla fjolltråden nu!
pinsamma UUK.. fyfan!!