Skriva sitt användarnamn
Jag har upptäckt ett nytt bombing-fenomen eller ja, kanske tag-fenomen. Playaheadfjortisarna börjar skriva sina playahead-användarnamn titt som tätt. Har vi en ny generation tagare? Eller är detta bara en fluga som dör ut till Sommaren?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du syftar på det som står till i princip alla bussar påväg till nacka vad jag sett. "lalala @ pa"?
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Satan vad duktigt jag skriver idag! jaja, du kanske kan få ut några ord av det där..
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Jo, orka lägga märket till detdär har vart så ett tag nu...
Sioone@whoa :P
http://www.aftonbladet.se/vs s/telegram/0,1082,69505948_3033__2,00.html
Känns väl som en ganska gammal företelse kanske inte att tag sitt användarnamn på pa/lunar. Men just det där att tagga så man blir igenkänd är väl ganska likt det dom första taggarna gjorde? där man ofta skrev "gatunr" i slutet av "tagen"
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Det jag gillar mest är alla idiotiska horungar som verkar tror att "@" står för Playahead, t ex. Snygga_snurr_cissi @.
Whores from the underground
HampooH@pa står det på min busshållplats. Riktigt jobbigt med pa-folk.
I tego arcana dei!
kör @whoa istället :P ska fan göra det
Dröjer nog inte länge förrns dom börjar pieca sina "PA namn" också. Eller inte, detta är fjortisar med whiteboard pennor. ähum
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Då går cashen till kannor och inte sminket..
Fetare än ingenting iaf...
Jag tycker att alla här på whoa ska bara köra sina användarnamn @ Whoa :) vi kan bilda en ny trend.
gurkz Ni kan bilda en ny självmordssekt istället, det är mer givande.
Shake n' Bake!
Det värsta med dessa "playaheadtaggare" är att de är aktivare inom klotter än 70% av dem som hänger här i graffitiforumet.
-
alltid lika hård i trådarna ..
Livet är hårt för dem hårda.
-
True that
"It was about selling dope to put our kids thru college"
Det är väll för att dom ska få besökare till pa ^^ På en station i närheten av där jag bor så hade någon fjortis skrivit mailadressen med spritpenna över en vägg.. :p
baksidan av bussäterna är det klassiska!
ÄBOD
Stör mig på fittungar som skriver sin pa överallt, en gång såg jag faktiskt att nån hade sprayat sin PA på ett nytt pendeltåg, jag ba: GOT DAMN, THATS HOT NIGGAH!...
ICQ nummer skare va, oldschool! :)
Bärsen är slut, wtf would Macguyver do!?
som om detta vore något nytt !? Godmorgon sverigie ! PZ
AcKeBoY P18 Sverigie? :) Kunde inte låta bli...För vad har varit här längst, stavningen på Sverige eller fenomenet att klottra PA-namn?
I tego arcana dei!
Ar sa oldschool att jag intee vet vad Playahead ar??
mvh: Enmetertre co.
ofan, ja som trodde pa,var ett nytt crew med jävligt många writers.
höhö, skitsamma. varför ens bry sej om en sån skit sak? då kan vi lika gärna ta upp att de står "här knulla ja blabla " på alla offentliga toaletter.
Bane P17 Haha "GOT DAMN, THATS HOT NIGGAH!..."
http://fotolog.com/baeverbash
ImmaOne X0 Word! : D
2cool.webb.se 2cool.webb.se ------------------------------------------
jag vet inte heller vad playahead är? måste vara nått nytt ungdomsfenomen. på min tid så spela vi kula på skolgården
Awaiting Beheadment and Mutilation
Det värsta med dessa "playaheadtaggare" är att de är aktivare inom klotter än 70% av dem som hänger här i graffitiforumet.
Trådens mest sannaste och bästa kommentar.
Doffe är som en fluga i mitt öra. ett litet surr som man smätter iväg.
gurkz P16 du kan ju också byta användarnamn till det du kör...?
varför kan inte nån bara taga källkoden till windows vista för...
While im whatching the leaves dance in the wind at dawn<br> the feeling is creeping down the spine like a chill and now youre gone<br>