lame ställe att graffa på.
som topic. vad tycker ni är lame / dålig stil att klottra på? själv tycker jag villor,skolor och bilar. vad tycker ni?
privata saker. ck, varför tycker du att det är lame att klottra på skolor??
?
menar det de e ju det skolor e till för ;)
DuDE....
känns inte helt rätt. eller de beror på, skulle inte kunna klottra ner skolan jag går på. för de första skulle de bli för riskabelt då skulle alla nästan fatta vem de va. men de finns en skola mittimot våran typ en tunnel imellan den har jag inget imot. men de känns bara inte rätt ibland att dra på nån random skola.
Skolor är sjysst att klottra på..alla kids lär sig ditt namn, du knske värvar nya målare och så brukar dom ha stora fina ytor
jag tycker det är dåligt att klottra på djur,särskilt isbjörnar nu när deras hem smälter
Awaiting Beheadment and Mutilation
kyrkor haha, privata saker (ir de beror på vemms)?
Ja det är tungt och klottra i skolan,gör det dagligen och gjort det i ett par år..I'm serious
Känns osoft att pissa när snuten kollar på.. jag har ju endå redan tagit allt jag köpt.
Dysläktikär
word på sväljer... annars är det fett att klottta ner sin skola, mina polare körde en insida med citat" -tjena mårten! tack för betygen!"
__________________________________________________<br><br>bara för att vara lika frän som alla andra på whoa så ska jag fanimej också ha en meningslös forumsignatur.
dagis är la lite onödigt.
ck_ P14 för de första skulle de bli för riskabelt då skulle alla nästan fatta vem de va. "men de finns en skola mittimot våran typ en tunnel imellan den har jag inget imot. men de känns bara inte rätt ibland att dra på nån random skola." Nu jävlar ska jag leta upp vilken skola som har en skola mittemot sig och en tunnel imellan sedan kniper jag dig!!!
Graffare
2008-03-03 10:25
jag tycker det är lame att alla ska envisas att tagga på LiDL jag vill bara gå tillbaks till sängen, tur att dom är snabba på att buffa så jag inte sover bort hela dagen.
håller med om att det är onödigt på dagis. men när man väl har fått i sig för mycket å fuckat ur så spelar väl ingenting någon roll precis.
Lyssna inte på mig. Jag är vilsen...
gravstenar
http://www.myspace.com/sps451
konstverk, kyrkor etc. och privat egendom samt mindre företag osv..
Söker du beef?
Andras målningar, Kyrkor, gravplatsen och privat ägda saker så som bilar villor osv osv Annars är det bara till att köra på:D
R.I.P. Adam Eliasson 9/7-89 -25/5-08 DeepDead....
Ens eget rum är också något som inte känns bra
R.I.P. Adam Eliasson 9/7-89 -25/5-08 DeepDead....
tycker det är helt fel att klottra på:kyrkor,gravstenar,privata bilar(eller beror på vems), privat villor,dagis e lite onödigt och målningar osv. Skolor,tunnlar,företagsbilar, och sånt struntar jag fullständigt i.
Är lika ond som billy the kid
fjolla-bolla, varför inte på privata bilar?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
fjantar, jag klottrar på fucking allt. klottrade ner en jävla kärring idag.
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
fett toy å klottra i skolan vad kör ni med blyerts hahah
Jag får alltid lite dåligt samvete dagen efter då jag ser hur man totalt bombat sönder någon mysig liten lågstadieskola. Men det är väl vad skolor är till för. Trasha
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
femhundrade tråden om detta
Ziggen P1 Fan, visste du inte att blyerts är hardcore!?
kyrkor, privata saker osv :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
allt utom snutbilar är lame!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bawacka X0 visste du itne att din mamma e hardcore
jag tycker att det är rätt lame att köra lagligt
ÄBOD
Ouuuf.. Ziggen, nu väntar vi på ett bra svar! för övrigt håller jag mig borta från kyrkor, privat bilar, villor, dagis.. tåg också!
Vad glor du på?
crap X0 varför ta i så lite? så mogen är jag väll ändå inte?
religiösa platser, samt på konstverk (väldigt vagt, jag vet, live with it).
Bawacka X0 Det finns ett ställe här var jag bor där det är likadant, bara en tunnel mellan skolorna ;)
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
men det är väl ok att köra på moskeer va??
det finns säker muslimer inom den svenska graffscenen som gärna vill köra på våra kyrkor! så nej jag tycker inte att vi borde köra på moskéer eftersom, sånna grejer som har med religion att göra kan uppfattas som känsligt!!
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
ja hemskt om någon skulle bli ledsen
ja ok jag bara undrade.. :)
jag brukkar int taga po horer
haha ja bomba ner min skolan ;D
toy att klotra på skolor privat hus privat bilar... mm typ allt privat, kostar bara massa pengar för en person. T.e.x SJ har ju massa pengar så de e bara att bomba deras tåg :D
Go BIG or go home.
Jag tycker att man inte får klottra på toys, för endel har ju lättare att gråta än andra..