gillar att måla på?
vad gillar ni mest att måla på ? pendeltåg , tunnelbana eller stationer??
http://www.aftonbladet.se/vs s/telegram/0,1082,69505948_3033__2,00.html
Jag föredrar papper..
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Som att det skulle finnas tillräckligt många med erfarenhet att yttra sig.
Intressepenisen hårdnar!
Regional tåg linje (x2000, dubbel däckare osv.) :D
ho-ho-hockey frilla!
Beror på hur spoten ser ut. Men helklart rooftoops :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hmm gilla att köra på mammor typ med posca kan bli ganska fint...... men typ som getenx2 sa rooftoops e riktingt najs
mig spelar det faktiskt ingen roll.. ställe som ställe..
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
gräsmattor is the shit! eller typ dra till en slalombacke och måla snön! haha men skämt å sido som sagt det beror på spotet!
(´) <--- And thats a CP kuk! / / ( ) )
WHOA!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
barn
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alla som svarar oseriöst är ju nästan roliga.! skulle nog säga tåglinjer. lr nått elhus
vad man gillar mest att måla på, det vettigaste svaret för mig e väl bra underlag som syns..
KYYYYYYYRKOOOOOOOOOOOOR!
"Vafan är grejjen med att inte kunna stava?"
Internet.
Whores from the underground
SioOne 96-2008 om man kollar på din bild så värkar det som du inte tyckt om o målat nått sen 96
diska hårdare, kvinna
fan alla roliga svar är redan upptagna
Awaiting Beheadment and Mutilation
på ett flingpaket en plastpåse från lokala handeln och på rymdraketer!
alla sorts väggar som är av bra yta . soft o lira på glas med
rollad betong eller elhus :)
Slät betong så klart lätt skönaste som finns!
roofies, slät betong och panel.
slät betong får man faktiskt hålla med om. det är grymt!
Tegelrooftops no tjaffs about it
Lyssna inte på mig. Jag är vilsen...
Plåt :D:D eller slät betong...
R.I.P. Adam Eliasson 9/7-89 -25/5-08 DeepDead....
plåt är ju allvarligt talat förjävligt
Vad är det för fel på plåt nu då ?
rinner lättare på plåt
gillar allt från flyggplan till släta betong väggar:)peace!
...och det är det som är så fint med whoa!
vägg
Hangaround
2008-03-05 00:17
Gillar elhusen som är lite stenig eller vad man ska säga. Chrome blir mycket snyggt på det.
http://www.youtube.com/watch?v=AmBcILu8hCY
blank yta stål,plåt,glas etc..
Jag har målat en hel del tavlor så det är nog det jag gillar mest. utöver det är det mest paneler som gäller till vardags alltså (gillar inte att måla över fönstren, gillar såkallade window-down). sen är det ju som sagt spotten som räknas inte underlaget. det ska synas från långt håll, men då måste man ju måla mycket och ha mycket färg. roller är att föredra i detta fall och då är trä jäävligt nice att rolla på. har rollat x2000-paneler, så det kan jag rekomendera. De som säger att plåt är en bra ide har aldrig målat mitt på sommaren, ni kan ju själva tänka er hur bra fäste man för mitt under värmebölja. Rinnet är oundvikligt. Fast pratar vi vintersäsongen (den vi är i nu) så är det en helt annan femma. Och folk som kommer med oseriösa inlägg om att måla flygplan kan ju flyga bort från denna tråd direkt, ni har inget här eller på väggen att göra. När är det kommer till tunnlar så föredrar jag att använda MTN Hardcore eftersom den täcker bättre än Gold på de nya tunnlarna som kom i början på 90-talet. Men men, en rollad betongvägg slår ju nästan allt ;) Peace!
betong väggar(l) iom att jag inte har målat så mycket panels!
träplank med vit biltema som fyll
Awaiting Beheadment and Mutilation
Slät betong och dvs rooftops är trevligt. Och för att vara lika roliga som alla andra så är det roligt och alltid lika skönt att rita en snopp på dagis.
Att röka jonk är mysigt.
en aldeles orörd slät betong vägg!..
väggar vicka väggar som hälls ja bryr maj nt om d e ett tåg eller en stridsvagn så länge d har en vägg;)
oxino P15 åh tack för tipset!! kan P15 lära mig något mer om graffiti och vad man ska använda, snälla snälla.. idiot.
panel <3
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!