oas creew från lund på fyllan
http://www.photo.nu/PRESS/20071207-22.40-Klotter/ hahaha kollate lite på photo.nu och såg att Oas varit ute och härjat på fyllan hahah xD
oj någon som kan länka , kan ju fixa det ^^
OJ FAN VAD COOLT WHOA! varför denna tråd?
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
tänkte det var lite Graffiti relaterat kanske ....
jävligt fula tags men roligt att polisen får kuk
dj mazzot
Haha...OAS är riktigt dåliga men det där var faktiskt klart värt. Alltid rätt att ge sig på polisbilar :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Wow whiteboardpennor på en polisbil.
haha kolla va dom ler när dom ser att det går bort. Vem fan går runt med en whiteboard penna i fickan.
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
fan jag skäms. OAS crew, vilka är de och varför skulle någon bry sig om dom?
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Fan va "pwnad" polisen blev där. Buffat med jackärmen...
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
Orka Alla Suedies.
dj mazzot
oas e från sthlm, "riktiga" oas då. Nehxo , varför gör du en tråd, påpekar 234 ggr att "dem var fulla" om fallet inte är så att du har haft din första fylla och klottrat din crewsignatur ( som ni startade för en vecka sen du och din runkkompis) på en polisbil i fucking lund. du skämmer ut dig.
-
"Dmrocker" Vad får dig att tro att det var jag oO ? kan ju medge att jag var med i oas för cirka 1.5 år sen .. just nu är det små killarna från området som tagit över det , tyckte det var kul att dom drog lite men tkr ni inte samma sak så fuck de och riktiga oas från sthlm ? när startades det isf ? Och JA, jag tycker personligen det var tungt att en kille på 13 bast går fram och drar på polisbilen , ni kan ju alltid linka det ni själva gjorde på polisbilar som 13 åringar .oO Och sen att det nu tydligen var en whiteboard penna ? who gives a
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
Graffare
2007-12-11 14:09
http://metafourhiphop.com/
har sett bättre varianter på det där..
wemcrewclickclackgang!
Och JA, jag tycker personligen det var tungt att en kille på 13 bast går fram och drar på polisbilen , ni kan ju alltid linka det ni själva gjorde på polisbilar som 13 åringar .oO Tyvärr kan jag inte det, mobil var inte var mans egendom då och inte kamera i någon form heller för den delen. Finns nog fler från den generationen här inne, då kamera (Som man som unge fick springa runt med) var en lyx få förunnat.
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!
rättenkelt japp där har du en poäng, men det här är ju inte fottat av förövarna..
Du "kollade runt" lite på photo.nu som om det vore en community :D
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
Greenapple Där finns ju en hel del att kolla på www.photo.nu
hah ok
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
Häftigt att bomba en polisbil när man är 13? Det händer ju knappt något om han skulle torskat eftersom han är minderårig.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
sämsta ja sett.
"ahmen tja."
big up (ironiskt)
du är ju felperson att kalla några skitungar då du bor i göteborg och sitter och droppar fakta om sthlmsmålare på din sida haha.
-
Oas, ett gäng 13 åringar i lund, men bra att dom gav kuk till farbror blå..
min mådder måddar min skåtter
Oas crew kan synas i många delar av landet. Sthlm , Enköping & GBG som någon sa tidigare. Har no info om dom är aktiva dock.
Dom är aktiva.
min mådder måddar min skåtter
haha ett gott skratt förlänger livet som man säger.. fina tags pojkar med fina pennor hahah =)
4:20 KANRK
oas, leif å ceder. punkt, kankse bilbo var med? öl e gott-
Att som 13-åring gå runt och vara full och klottra med whiteboard pennor på polisbilar är ju bara tragiskt .
jag rispade min tag på en snutbils ruta e jag cool nu
vart även nått stolpskott som började härja neråt småland under signaturen OAS , tur att det inte var så långvarit bara . Verkar vara en populär bokstavkombo det där..
Hehe nice:D Men fula tags gjorde med penna från bokia buy som real sheeet
CarPe DiEm
hahahaha tjuck nice, tvättad med ärmen. "pwnad"!!
gnäll gnäll. Fett av kidsen att börja stort. Lika coolt som han mark som taggade air force one. kör kör kör och sluta gnälla
Nån galen tjej bankade på min dörr hela natten inatt så till slut fick jag släppa ut henne.