rull på brotåget.
Söker foto på ett rull på brotåget.Vita lines och svarta secounds och lite svart bakgrund.Ljusgrön,grön,orange,blå,röd,gul fyll. Om ni har foton, lägg inte upp här utan kontakta mig tack.
När åker den ifrån var? Vilken sida i färdriktningen. Jag kan möjligtvis på kort när/om den stannar i Helsingborg.
På ena sidan sitter det tags, på andra är målningarna. Den rullar från gbg-Cph.
Sånkille; Ja där va visst ett felstav, hoppas att du känner dig tuff nu när du sitter framför datan och har sånt tråkgt liv att du måste hitta lite fel på en whoa tråd, din jävla tönt.
Graffare
2007-12-09 20:37
det heter öresundståg och inte brotåg.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
brotag funkar val brA....
Graffare
2007-12-10 08:23
den enda gången jag har hört uttrycket "brotåg" är av graffare. Jag förstår inte poängen, ska jag kalla bussarna för grönbuss? Eller pågatåget för skånetåg.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Ja exakt du är kass som låter dina rull smita och inte har koll på skiten själv, -toyfan eller så sitter du säkert med ett gäng skeva bilder och ville bara skryta...
Eller så har han kanske inte saker planerat? vad vet ni, han söker bilder. Har ni inga bilder, vafan skriver ni då för då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SånKille; Ja så är det, helt rätt. Aja har ni ingen bild behöver ni inte skriva tack.
Ni hade knappast dissat om en erkänd målare frågat efter sitt jävla rull. sluta försöka trycka ner folk på diverse löjliga försök. och brotåg är jävligt okej att säga. fattar man inte vad som menas med brotåg är det väll inte svårare än att fråga. Det kan väll få vara ett smeknamn om det är ett så oacceptabelt namn.
Det kan få vara ett öknamn.
jag tycker vi kan kalla allla bussar för "små-tåg-med-däck och-nästan-inga-andra-likheter-alls" eller möjligen "wannabetåg" vad tror ni?
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
testa ni säga öresundståg tre gånger i en mening så förstår ni varför folk säger brotåg.
Graffare
2007-12-11 08:52
folk som säger brotåg måste vara begåvningshandikappade. Hur jävla svår är det att säga öresundståg? Ingen säger brotåg. Dessutom så trafikerar ju öresundstågen stäckan Malmö-kalmar/växjö/Göteborg osv. Inte bara Malmö-Köpenhamn. Ska vi kalla cyklar för micro-wannabe-tåg? Samma nivå som att kalla banan för gulebøy eller toalett för brusefåtölj.
men för i helveeete. skit jävla samma.
nä,cycklar är ju allmänt kännda som "micro rullstolar med pedelarer"
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
cyklar..
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
snacka om att spåra ur.. kalla era cyklar vad ni vill b-boys. Och att tåget kör genom öresund kan man väll relatera till lika mycket som att tåget kör över bron. Finns inte så många nämnvärda broar att välja på.
big up my man and-r...... brotåg går mycke bra..... palla bry sig... sar vi
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varför ska alla jävla trådar på whoa spåra ut totalt , brotåg funkar ju exakt likabra i med du rättade det som öresundståg eller hur, då fattade du iallafall vilket tåg det var som rullade var.
4:20 KANRK
klaga på "blåpendel" också
Heretic ,Thou Art Cast Down!
jag har hort manga saga brotag inget fel pa det ar ju ratt logiskt dessutom...iaf nar man snackar om dom nere i skane o i vilket fall sa fattar ju dom jag sager till om jag snackar om ett brotag...