Bli CSGare!!
http://platsbanken.ams.se/direkt/98/070919,100040,240916,11,1148698.shtml Vem vill inte hänga runt i skogen hela dagarna och kolla på helt stillastående tåg? vem vill inte puckla på toys med batong och knytnävar? vem vill inte bli hatad av kriminellt belastade ungdommar? vem vill inte gå på galna firmafester där man får kramas halvnakna och ha kvinnliga underkläder på huvet? SÖK NU!!!! BARA 5 PLATSER KVAR!!!!
Redline MAdness
tjänsten avser endas natttid, och du måste vara ostraffad och din bakrund och villka du umgås med kartlägs noga. mvh COMUTER SECURITY GROUP AB. du måste även ha fulgjort värnplikten med godkända betyg och genomgått väktarskolan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vi har mer koll här en vad folk tror,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oj oj oj de lät läskittttt
Graffiti kommer för alltid att finnas :)
allt har sin tid grabbar... vi dokumetar, fotograferar er när ni målar och efter en viss tid när vi har sammlat ihop tillräckligt med matrial gör vi ett gripande... då kan ni själva räkna ut konsikvenserna och jag hoppas ni läste tidningen häromdagen killen som hadde 81 åtalspunkter på sig och fick böta 51 000kr m.m...var sak har sin tid mvh. vi på csg
- svenska (kunna uttala sig väl i tal och skrift). Undrar hur fan du fick jobb där frugodisgalen. För du kan ju inte stava iallafall.
Vila i frid Daniel ! 091030
frugodisgalen X30 Jadu. Tänker inte utföra nått fjortishot emot csg men vänta nu
FUCK YOU AND HAVE A NICE DAY ! Kommer alltid finnas kids som ser upp på målade som i sin tur sett upp till målare spelar ingen roll vad du har i din fågelskådarkikare från biltema (:
målare*
haha FruGodisGalen verkar vara en jävel på svenska. Konsekvenserna* dokumenterar* samlat* matrial* hade*
Afro_p: och det stavas material dessutom.
Vila i frid Daniel ! 091030
Frugodisgalen du verkar lagom seriös... en väktare som är godisglalen det måste ju betyda att du är hundförare... sen din fina sign på slutet:
Mama africa club represent!
Redline MAdness
Hahahaha alla på whoa tror att alla som skriver att dom är csg:are ÄR csg:are hahaha så jävla typiskt..
DRA ÅT HELVETE! -.-
frugodisgalen X30 51000 kr är väll inte spec mkt .. det är avbetalat på högst 1 år ..Graffitin kanske har sitt pris men det priset är värt att betala..
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
klagar dina arbetskamrater på din stavning? typ när du skriver rapporter?
asiwouldsay AHB AHB
Men vad säger er att det är en csg väktare på riktigt?
Och om så skulle vara fallet, OVÄNTAT!
hmmm, MRsalesman verkar lite suspekt han med, han är säkert csg!! och sweetiz skrev ett helt inlägg utan stavfel. han eller hon är säkert också csgare. (jag heter andreas och jobbar för Csg)
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
Besöksadress Solna Torg 19, 8 tr Solna men shit.. varför blir jag inte förvånad... GNAGAR PACK!
Skitsamma om det kommer 5 färskingar dem vet ju ändå inte vad dem håller på med dem första månaderna.
-
"Då kan ni själva räkna ut konsikvenserna och jag hoppas ni läste tidningen häromdagen killen som hadde 81 åtalspunkter på sig och fick böta 51 000kr m.m. ..var sak har sin tid mvh. vi på csg" 51 lax är ju ingenting, det är ju typ vad som sprutas upp i skumpa i tuben en fredag kväll. POP POP POP IT LIKE BRUT IMPERIAL
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
Haha och det roligaste är att ni tror att han är csgare, Only on whoa!
Hmja ?
HAHA åå vad jag älskar whoa...
allt har sin tid grabbar... vi dokumetar, fotograferar er när ni målar och efter en viss tid när vi har sammlat ihop tillräckligt med matrial gör vi ett gripande... då kan ni själva räkna ut konsikvenserna och jag hoppas ni läste tidningen häromdagen killen som hadde 81 åtalspunkter på sig och fick böta 51 000kr m.m...var sak har sin tid mvh. vi på csg Hmm jadu. men ni kan ju inte fälla en kille/tjej om ni inte tar den personen på bar och gärning. OCH, lär inte spela någon roll om ni samlar på er en massa material, för ni kan inte binda tags/målningarna till den personen ni gripit eller misstänker utan att ha typ dna eller fingerravtryck osv. något som är bindande iaf. Om ni tar en snubbe som taggar något, så har ni fotat 150 st tags med den signen. då kan ni ju inte bara dra slutsatsen att det är samma kille, kan vara fler som har dragit taggen eller liknande.... Ni tror att ni kan och får göra så mycket mer än vad ni får och kan. Lite tragiskt, kommer inte in på polishögskolan, söker jobb som väktare. Så har ni för lite att göra, så ni börjar gå på folk som målar och klottrar. Gör det ni ska istället för att göra grejor som inte kommer till någon nytta ändå. Som sagt, just formen Graffiti kommer aldrig att försvinna. Så det är lika bra att acceptera det som allt annat ni accepterar era styrande. Och försök komma på lösningar så att graffitin kan så att säga ¨leva sida vid sida vid det dagliga livet¨ Olagliga målningar osv kommer alltid att ske, men så är det med allt. Lägg krut på att få bort sånt som skadar folk istället för att lägga ner all energi och pengar på att stoppa graffiti, för de går inte att stoppa. Finns bara olika lösningar som kan göra det till bättre. ^PUNKT^
men snälla pojkar å flickor va fan tror ni igentligen? tror ni jag är en reatarded väktare som inte kan stava som hänger här? HAHAHAHHA..ni måste ju va de mest järndöda sälskapet, fan har ju tillåmed fått massa medelanden om hot och att "graffiti cant be stoped" HOHOHO...
Det är bra med lite extra jobb till väktarna...vad skulle dom annars göra?
Jag skulle lätt vilja bli CSG:are! Skulle vara den där snälla väktaren som lämnar ut kartor och nycklar till stockholms tunnlar och råkar ramla när jag jagar er ^^ Synd bara att man har varken - gymnasiekompetens, genomfört militärtjänstgöring, god fysik eller B körkort =(
Spaan Uppenbarligen så blev han ju fälld, så det är illa att de samlar på sig material. Beträffande "gör det ni ska istället" så gör dom ju det dom ska, dom e ju en klottergrupp dumfan. Sen fattar jag iofs inte hur ngn vill jobbamed det här? Men tänk efter innan du skriver smaarta inlägg
Varje dag är fredag utom lördag för då är det så det är när vi gör vad vi gör
Haha rätta mig om jag har fel men Typ alla väktare e feta? hur fan ska dom ha god fysik o ja lumpen skiten?
man kan ju förfan krypa ifrån vissa csg.are
kan tänka mig att det är ett rätt kul jobb. faktiskt. kul med lite action i yrkeslivet.
MRBÖGHORA här på whoa är väktare och jobbar på csg ifall nån ville veta.
Till vår lilla Whoa stekare
frugodisgalen X30 http://www.speedyshare.com/845569881.html
P2dab haha och där fick jag,stor tabbe,jag var ju bra på stavning förut = (
ARAYANO THE MAN WITH THE ANSWERS. Snaaaark...
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
yoyo freddeanka, bränn csgaren med dina skillzzzz!
Yeah :) men la bara 60sec på dom jävlarna ;)
drömjobbet.. skulle inte ha något emot att städa upp i det här träsket.
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
SAXOR eller så blir man den där väktaren som tar alla nycklar för sig själv och slår sönder alla idioter som gör sitt första backjump/piece och tar deras cans och vet presic när och var det inte är knas:P
i like to smoke da ducsh stuff.
i like to smoke da ducsh stuff.
FreddeAnkan X0 ,
HAHAHAHAHA.
Lär dig stava dina tuffa signs din jävla tolvåring.
Spaan P18 orka skriva värsta boken för du tror frugodisgalen eller vad han nu het är csgare hahah word up
synd att man måste vara ostraffad, där rök väll dom flesta som är registrerade här :)