Rull x40 (BILD)
det rullade in ett rull vid stockholms central runt 10.30 idag. TÅG: x40 PANEL: TKT sen låter jag bilden tala självBILD tycker själv den va ganska fresh. OBS MOBILKAMEERA OBS
det står Ckc, och "fresh"??? Ser du inte vilken jävla gegga? men tack för bild, eller jag vette fan, jag hadde nog gärna inte sett det där. Ibland blir man ju förvånad över att vissa kör tåg... ...Fast ack, även jag var ju ung en gång
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
Vart var det fresh nånstans?
joråsåatt
det är ju så man skäms över att vara människa när man ser sånt!
usch
kungen i denna djungeln
åkte med den okså rulla i nåhra dagar
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$
Hur kan du få det till "TKT"? Ett tips är ju att kolla signen om du nu skulle vara osäker. Fresh? Nix.
spliff macht frei
Fan va ni går på han. Snubben fick d till små t, och?
HAHA whoa'n e så jövla rockad baaaoooooooouuuuuöööögggg!!!!!!
Skivsamlare
2007-09-19 12:52
Uddevalla stylee ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Western Region.
!DiggaSertralin!
hahahahaha "FETT TUNG" ELLER "nja så där men KUL ATT DET KÖRS" MONGON!!! TOY BIATCH!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Slodone - Är du rätt person att säga det? Förövrigt var det inte så fett nej.
det behövs inte sägas så mycket
atention hoes!
Jag ser att alla inet heros sitter här och leker duktiga, Fan det kanske inte var den snyggaste, men jag tror det var lågnt ifrån hans bäste utan mer som en snabb t-up. Snälla inetgraffare lägg ner . Fett nice anyway ! _kul att det körs_
"...Renrasigt dalahäst med små stänk av inavel..."
propps för kort
Seriöst de e kul att de körs men t.o.m en T-up ska se bättre ut :)
Örebroare tror jag. Bombats ganska mkt av CKC på vissa delar här i Örebro. Kan ju iofs vara nån annan flykting.
http://myspace.com/BoodaBlezzin
ckc e uddevalla tror ja, rullar mkt här nere med =)
"för mkt toys ute och kör nu förtiden" "det behövs inte sägas så mycket" "i detta fall är det inte så kul att det körs tyvär..." Fan vad coola ni är grabbar.
Koolt att ni är hardcore och sitter säger toy medans den där kallade toyen är ute kör och tränar, medans ni sitter på era arslen och skriker som febrila herpes-babianer. Tycker dock den inte va snygg, men vadå ? Han kör ju iaf, så sluta tracka era 14-åringar. Alla har börjat nånstans, bättre eller sämre. OKLASS.
Som att ni inte vet att ni är sämre själva.
Men det är faktist kul att det körs, annars dyker era trådar upp om: graffitin död? osv osv osv osv... Dessutom är ju de allra flesta n00bs från början och låt dom köra vad dom vill...
Props till alla ni som verkligen kör och inte hänger allt för mycket på whoa och inte hatar!
hälften av alla som dissat kan inte måla själva.. mad propps till er.
DRA ÅT HELVETE! -.-
aa VerklIgen azzÅ .. Kul aTT de KöRs asSå !1 Aa alLa som SittEr o kLagar Är toyS soM inte kan Måla BättRe aså .. jävla n00bS lägg ner .. såg ju ut som skit !
Snyggar än oiks grejer i alla fall som får oförskämt mycket propps här.
SkankyWhore hur FAN kan man tycka att det där är snyggare än oiks grejer?
ANDALE
localareagraffw0rk X0 Ok det är väll var och ens rätt att ha en egen åsikt, men att tycka att den där panelen var snyggare än oiks grejer var ju bara en strid mot naturlagarna
ANDALE
Som att ni inte själv ha varit toys? låt ''toysen'' göra det dom vill så småning om är dom inte toys längre dom blir skillade tillslut ...
de står ju CKC ditt blinde fan, å om man inte ser d på målningen så e den ju faktiskt signad CKC oxå
Ingen mera rosa banner
Spela roll om han skrev TKT istället för CKC. I mina ögon ser det fortfarande ut som små "t:n". Visst, kollar man på signen så är det CKC. Hursom, vi alla gör misstag ibland!
Sluta säga att allt ser så jävla dåligt ut, den är fan snygg ändå! kanske lite krokiga lines, men på tåg är det fan inte lätt, ok? det var ett bra färgval också..
Göteborg, heja gais.
Gangstaflow - Varför skulle det vara svårare att måla på tåg? Utöver att det kan vara stressigt men det är det ju på en hel del väggar också, finns ju lugna och mindre lugna ställen när det gäller båda..
localareagraffwork eller vem det nu var och undergrounds
visst är det kul at någon kör, en jag vet iaf 30 pers som kör tåg i sverige som lägger så mycket värdare saker. visst ska folk träna och måla men inte på ett tåg, det finns väggar man kan måla i lugn och ro, och en throw up? gör man en throw up på ett tåg bara så så har man inte lärt sig nånting om yard-etikett och ska nog hålla sig undan.
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
Vart kommer killarna ifrån? jag vet ett par ställen dom varit på..
SMÅland
TheMitchBuchannon X2 jo till en viss del har du ju rätt. Men ändå, det är fett med oklass vilket som ? Min graff krets är utdöd för länge sen...
lindgren. sant det.
men i många fall så borde man veta att man inte ska ge sig på tåg. fast rfestelsen är ju stor.
Förresten tror jag att jag ångrar mig. med tanke på hur många riktigt fula panels och stationer i skitstaden osv, som jag målat
eller nääe det gör jag fan inte. den där piecen skulle vart på en vägg, inte ett tåg.
fast det är ju x40, världens fulaste tåg. så vaför inte..
...fan vad jag velar fram och åter fram och åter..
....hej!
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
TheMitchBuchannon X2 Äh alltså, man förstår ju till en viss del vad du säger. Men att folk ska bli totalt febrila och skrika ut tooooooy hela tiden är ju lite väl överdrivet. men fan. verkar inte bli av med dem heller så.
localarea...
jo, du har ju rätt i att det är föbannat jobbigt med tvåtusen inlägg där alla säger istortsett samma sak.
stackarn som kört förstår nog nu att paneln inte föll alla i smaken.
man får vårda dom yngre/sämre väl, ta dom under vingarna och lära upp dom helt enkelt
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
kul att det hörs...lr nått
vad är det med er så jävla hemsk va den inte
"Streetart är Graffitins påtvingade bögvän."
nae kanske inte så hemsk, ser ut att vara gjord ganska fort
CKC är Göteborg.
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow