Huvudsta körd.
Abri,OCB,Spaq och Sanone. Allt var i färg utom sanone som var i chrome. Såg helt ok ut.
SPAQ OCB ABRI SANONE Bilder.
Känner ni att bilderna inte är bra nog eller liknande, får ni gärna skicka ett brev till Sveriges Television. Hälsa från Kjelle.
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!
jäklars vad de målar! hejja hejja
Spaq Army
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kul att de är på g
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kan någon fixa länken så man ser Abris och OCB`s
kan fan bara se snubben sanooone och spaqen
Skadat är ordet.
spliff macht frei
Producent
2007-07-25 12:27
shit asså.. de e ju najjs! börjar hända nått iallafal.
http://soundcloud.com/royy-1 Royyé
sanos första EGNA målning?????
"den där crew han e fett stor han kör med alla"
roger: nej...
större är bättre
Abri's stil är verkligen bajsful
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
seriost... sano. hahaha.
nä men vafan.. spaqen va ju fet!! trodde att han va kass.. men den va fanimej bra
Har suttit dagen lång på tåget genom babylon.
Wildstyle av spaqen.. tycker inte de va så bra skit precis..
Tio lappar lsd hjälper gör dig inte till en bättre målare.
helt okey spaq skön stil på abri! big UP SPAQEN FB!
JAG FAKKAR UR PÅ DIG BREEEE!
Det är aryan som kört sanone.
:S what happened?
fortsättning följer.
om alla nu får säga vad dom tycker.. ..så förstår jag verkligen inte hur ni kan säga att Abris stil e skön!? den e keff som fan! o börja inte med nåt jävla "prestera bättre" bullshit snacket visst att han hästar iväg målningar överallt men han e fortfarande askeff och förbättras aldrig det var min mening, hej
Lipare
frågan är om det ens är värt att kommentera
HAHA fan va ja saknar sthlms graffitiscen på semstern hahahhaha
spaqs var ju sämst, hur kan ni säga att den var skön?
lite "hej kom o hjälp mig" över dom där asso.
www.enigmatic.se
Sano=Toyen som hänger på och målar och tror han är bra. och endast har råd med två cannor medans alla andra lägger pieces
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!
flummig abri. han verkar ju haft den bästa trippen iaf.
spec abrin va riktigt keff
where my smokers at?
Vafan snackar ni om? Abrin var ju lätt den bästa av dom!
Abrin må vara bäst av dom där, men fortfarande inte bra. Extremt tråkigt att han kör en ren rippoff på sin tag, fast målning.
"Graffiti och läktarkultur går hand i hand."
Ni som skriver att abris var snyggast är ni allvarliga eller driver ni ?
Fy fan vad jag hatar graffiti!! Jävla skitsaker ni gör trådar om, värdelösa o fula jävla pieces!! O Ja jag målar fan bättre så kom inte o säg det och jag har inte målat på 2 år. Vill inte heller höra nån idiot som gnäller och säger "dom kör iaf" ska pilla in linser som har toyfilter och suddar bort dåligt klotter från min vy.
dom kör ju iaf... hahahhaha!!!
won´t be more? too bad!! =)
gött att de e någon som lirar, men tyvärr får ja nog säga att de inte var någon höjdare..
bara jag som tyckte att sanone va lite brölig?
och jag som trodde att Spaq hade lärt sig nåt..hade tdligen fel :/
Spaq e inte toy elr king men han e braa :P
Mikael Söderlund Was Here!
Landsbygden bränner ju allt i storstan nuförtiden !
Jävla massa skuggningsfel på de där. Jag håller med m-line, den som var snyggast var Sanone. Den som gjort den inser sina begränsningar, till skillnad från resten av gänget.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Sano´s målning var lite fräck, propps. För övrigt hatar jag killen..
AIK / TOTTENHAM
haha sano gick om spaq
ocb va skönast
Mikael Söderlund Was Here!
De e roliga väggar att måla på där....
Redline MAdness
CopyCat det är väll inget fel på dom väggarna de är väll typ samma grej som att måla berg vafan
ANDALE
CRX precis.. det är som att måla på berg.. ojämt... täcker inte bra..
Redline MAdness