Sthml
Tjena tjena! jag bor i luleå, fast är i sthml denna helg, jag har ju sett väldigt många graff-filmer, Och nu när jag väl är i sthml så vill jag se dom målningarna jag sett på film :P Jag var i tunnelbanan nyss och åkte till zinkensdamm(stavning) såg fy pms och (spaq från minibluelines) på vägen dit :P Men vars kan jag få se på lite mer fame och pms målningar? Syns på linkin park ikv! :D
Hehe?
Juste glömde fråga en sak till, jag har inte sett en ända tågmålning på tunnelbane tågen, är det för att jag inte varit på rättplats eller sanerar dom som fan? eller är det inte så mkt graff på tåg som jag trodde`?
Hehe?
åk på gröna linjen mot Farsta Strand!
Lyssna först, snacka skit sen
tror du kladdet du såg på film från 04 sitter kvar på tuben? du e rolig du
LeeRoyJordanJr.7.2
nej åk inte mot farsta, skarpnäck är bättre om du vill se fame och pms
ANDALE
jag trodde det var 14 års åldergräns på att vara i sthlm??
REDLINEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
åk ut på kvällen spec ida, mkt fyllebombing som kmr rulla, på dagarna tar de ut tågen utan probs
brukar förkortas sthlm eftersom det heter stockholm och inte stockhoml
Spaq är det han/dom som är 11år och springer runt och skriver?
hur korkad får man vara?? sen när började man förkorta stockholm med sthml!!!!!!!1
"Streetart är Graffitins påtvingade bögvän."
twat
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
BIOK OSV K-LINE
"It was about selling dope to put our kids thru college"
åk till Universitet, Det står : PMSARMY, längst hela sidan..Värt och se, helt klart..pffft
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jassådu
Mikael Söderlund made me..
VI VILL INTE HA SPAQ PÅ 17 SKKARPNÄCK,,ELLER NÅN ANNAN TOY BOY ,GÄLLER HELA STAN.,-..,JÄVLA TOYS
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag skäms över att vara Luleåbo, STHML? SÅ SKRIVER DU DET TVÅ GÅNGER! STHLM IDIOT!
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!
sitt på T-C från att de öppnar till de att de stänger....så ser du säkert nå rull från 03/04...good luck wit that
Linkin Park? HAHAHAHA
Whores from the underground
Ollztah P13 Nej det målas aldrig tåg, de du sett på film är bara..på film! DATORREDIGERAT JOKS DUVET!
Whores from the underground
tror knappast han menar elelr tror att det skulle vara kvar nu, men efter allt han sett på film kanske killen hade högre förhoppningar än vad han borde ! räkna inte med att se nå rull iaf !
min kommentar va säkert fett onödig men så blir de med för mycket fritid
karlstad_2008 - Käften, du verkar ofrånkomligt efterbliven.. Varför bara slänga ur sig "bög filmer" t.ex? Vad gör dom bögiga? Och vad gör att du slipper vara toy?
Tka jag ska lixom uop till stehlmz undrah on någen vill hjälpe mig att hita typ as balla sakker på tunelbannan... Någon som har luest?
[email protected] ada så drar vi utt!
Vadfan förväntar ni er för trådar från 13åringar? klart det är lite toyigt inlägg, men han menar ju som sagt knappast att han vill se nån jävla målning från någon film utan att han har uppfattat från filmerna att det ska vara mycket röjj och målat. Vafan, han har väll nyss kommit till storstan och är pepp på att se lite bra skit från namn han känner igen. Att man ens orkar försöka dissa det, galet meningslöst och alltsomallt ganska misslyckat också då det brukar bli ganska löjligt.
Ja eller hur And-r. Eller inte? Öppna ögonen det rullar kanske 3 målningar på ett tåg eller 1 stor i en film. Under tiden när den rullar iväg så kan man se flera tåg eller under andra omständigheter och dom är ju alltid målade aah visst. Och till trådskaparen det handlar om taiming om du vill se en station eller ett rull.
Djäkla 08:or, otrevliga djäkla as... Heja Lule-yo!
Intressepenisen hårdnar!
Att dra alla över en kant Wasteapa är som att döda alla judar precis som hilter gjorde. Vi vet alla hur det slutade, FACIST!
Du vann! Djäkligt bra paralell för övrigt, du måste varit grym i skolan.
Intressepenisen hårdnar!
Rem - Plågas du av någon form av retardation? Ingen har väll påstått att det ska rulla grejer hela tiden förutom du? Han undrade förfan längs vilken linje han kunde se bra grejer.
And-R Nej men jag lider av en svamppsykos och jag har astma, damp adhd och psykiska problem. Och han sa visst en sak som jag påpekade
"Och nu när jag väl är i sthml så vill jag se dom målningarna jag sett på film :P" Av att döma av det vill han se den där jätte snygga Wufc målning som han blev kär i. Men då kommer du och skäller på mig som en hund. Nu blir jag fan ledsen.
Hur fan kan du lyssna på Linkin Park?