Den är fet men enda felet är att han dissar whoa, den tar faktist långt inne!
hahahahaha
Medans svensson åt plankstek!
Cheter: Ofta jag läspar :S Fan, måste kolla :P
Chrome @ my sko jao!
Hehe, ok. Får ta och snacka med någon som kan det där med att tala rent då :)
Chrome @ my sko jao!
Det är p.g.a micken det låter som han läspar. Skithärlig dock! :D
diska hårdare, kvinna
Rakim - Guess who's back Den är skön som satan!
HAHAHAHA.....så jävla dålig att den blir bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Och OJ! Nu är det nån som har målat på tåget! Ajajajaj.. Hahahaha! Mycket fint! Parodi på alla jävla idiotfrågor här :D
Graffare
2007-04-05 00:44
kuuuuung!
http://metafourhiphop.com/
haha fyfan va fet låt asså!
haha Fyfan va dålig den va!!!
JMD, Jag Måste Dansa!
DJ Andy - Alla låtar, underbart å graffa till <3
TMGS<3
bästa grafflåten, alla kategorier, måste fan vara eddie meduza - evert
Fett skön låt asså!! hoppas du skämtar annars e d lite fult=)
klockren!
555 TAR MIG HEM!
Graffare
2007-04-22 12:54
HAHAHAHAHAHA skönaste låten gör mer låtar
Knark?
Härlig låt, precis så de är :p keep it up "jag har köpt sånna här nya markers från highlights är de så att man ska ta av korken" hahaha
Såå jäävla sköön o roolig.. haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så jävla ickerolig
JUST DET!
feeett skön låt, denna går på repeat hah! klockren!
infamous mobb i area 08 2 när hook clis å dom langar pendeln på centralen
gillar du G unit`?
Big up! Fet låt! :D
- Make love, not war -
hahahaha klockren! :D
shykkan du har nog missförstått det hela.. oj vad rolig den låten var... skriv pelle svanslös i tråden när jag ska sluta skratta..
haha så klockren låt XD
R.I.P
jag har också gjort en graff låt: "bumbi bär saften den magiska kraften vist blir man stark när man driker utav den...... ...hip hura för här kommer bumbi björnana hoppar fram igenom sagorna om vi får följa med!!...
låter som magnus schmidt :P
Galen nej, de har ja inte. försökte bara va seriös :D
I've been gone gor a while , but i'm back again dawg
den måste vara med i nån graff film
hahah "jag har jättestora kläder och jag får inga tjejer, för jag har alltid färg på mina fingrar" hahahaaaaaaaaaa
Har suttit dagen lång på tåget genom babylon.
http://www.speedyshare.com/661655461.html
Chrome @ my sko jao!
LOL =D lite härmis men annars äre gött
http://www.hetton.se/hly/HLY%20-%20fragbite.mp3
HLY: Ja, jag fick inspiration från dig kan man väl säga :P
Chrome @ my sko jao!
nån som vet vad beat heter?? riktigt skön låt ju
these walls dont lie yoo
most wanted
haha:D
så jävla skön fet proops mannen
Hur fan kan man älska whoa? Här är det ju bara okunnigt folk som babblar om ditten och datten och slänger ur sig massa jävla onödiga kommentarer och folk som snackar om saker dom inte vet ett skit om. + att hälften är under 15